MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Numery skrzyni 5-cio biegowej https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=16867 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | _me: how_ [ wt lut 07, 2006 2:14 pm ] |
Tytuł: | Numery skrzyni 5-cio biegowej |
Piszę tu, gdyż podejrzewam, że to skrzynka albo od /8 lub czegoś równie zacnego. Czy ktoś z użytkowników takiej skrzyni w W114/115 mógłby wrzucić pełen numer dzwona i korpusu oryginalnej piątki? Dzięki VALENTINE123 wiem, że dzwon, który mam jest od 220D, problem mam natomiast z korpusem, którego nr zaczyna się: *117... ![]() EDIT: Przeszukawszy forum strichacht.de natrafilem na taką informację: ...der alten 5- Gang Getriebe aus /8 und 108, die hier passen, fangen mit 117 an. Nikt nie wie dlaczego, ale to chyba już najmniej istotne. Gdyby komuś była potrzebna proszę o kontakt, bo po długich namysłach zdecydowaliśmy, że nie trafi ona do remontowanej taksówki. |
Autor: | sebi [ pn lut 13, 2006 6:53 pm ] |
Tytuł: | |
Hej Napisz mi cos wiecej na priv jestesmy zainteresowani. |
Autor: | Mitu [ pn kwie 10, 2006 11:29 pm ] |
Tytuł: | Re: Numery skrzyni 5-cio biegowej |
(me: how) pisze: Czy ktoś z użytkowników takiej skrzyni w W114/115 mógłby wrzucić pełen numer dzwona i korpusu oryginalnej piątki? Dobra powtórzę się, ale fabrycznie W 115 nie wychodziły z 5-cio biegową skrzynią, tylko W 114. (me: how) pisze: nie trafi ona do remontowanej taksówki.
Jakieś szczegóły ![]() ![]() |
Autor: | _me: how_ [ wt kwie 11, 2006 1:15 pm ] |
Tytuł: | Re: Numery skrzyni 5-cio biegowej |
Mitu pisze: (me: how) pisze: Czy ktoś z użytkowników takiej skrzyni w W114/115 mógłby wrzucić pełen numer dzwona i korpusu oryginalnej piątki? Dobra powtórzę się, ale fabrycznie W 115 nie wychodziły z 5-cio biegową skrzynią, tylko W 114. W takim razie do tej skrzyni przykręcono dzwon od 220D. Skrzynia sprzedana. Mitu pisze: Jakieś szczegóły ![]() ![]() A namówiłem wuja, żeby w tym sezonie wyciągnął z garażu W115 200D '76 w wersji Taxi. Początkowo remont miał być dużo większy, ale docelowe przeznaczenie auta spowodowało uruchomienie planu B, czyli jego okrojonej wersji: nowe błotniki, progi i lakier. ![]() Blacha jest już zrobiona, pozostał kolor, konserwacja i poskładanie, a nie wszystko zostało rozbebeszone. Udało mi się odwieść inwestora od dzikiego pomysłu autorstwa mojego 8-letniego kuzyna lakierowania samochodu na srebrno i szycia czerwonej tapicerki. ![]() Auto jest o tyle ciekawe, że jest kompletne i oryginalne, zwłaszcza w środku, gdzie panuje fajny klimat niezbiorowego środka komunikacji miejskiej. Do '88 roku jeździło na taksówce w dużej berlińskiej korporacji i pozostało w mieście do czasu importu do PL. Miałem przyjemność jeździć tą 115tką przez jakiś czas i już na A10 Berlin - Szczecin przekonałem się, że 200D nie musi być mułowaty. Nie wiem, czy ktoś stjunował pompę, rozwiercił silnik, czy jaka cholera, ale silnik ma 4 cylindry, jest dieslem a szedł ochoczo jak przeciąg, jeśli w takich kategoriach możemy mówić o /8. Cykał też tak jak W123 z dieslem już niestety nie cyka. Byc może tak po prostu chodzi dobry silnik 200D, bo ktoś hodował to auto i jeździł nim na co dzień. Jak tylko będę miał dobre zdjęcia, to zaprezentuję. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |