MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Simeringi Dyferenciału W115 -
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=16486
Strona 1 z 1

Autor:  Piotrek_ddz [ czw sty 19, 2006 9:42 pm ]
Tytuł:  Simeringi Dyferenciału W115 -

witam..
Czy ktoś z szanownych kolegów wymieniał simeringi w dyferze.. chodzi głównie o simering wałka atakujacego.. jest on chyba dość głeboko schowany a na pewno nadaje sie do wymiany bo dyfer był cały oblepiony smarem.. Prosiłbym o wskazówki jak dobrać sie do tego uszczelniacza bez zadnych uszkodzeń mechanizmu..

uszczelki półosi tez ida do wymiany, ale te bez problemu wyjąłem..

z góry dziękuje za interwencje

pozdrawiam Piotrek!

Autor:  Piotrek_ddz [ ndz sty 22, 2006 7:58 pm ]
Tytuł: 

No to zonk.. [szalone]

myślałem ze ktoś moze zabierał sie juz za to kiedys..

no cóż pozostane sam na placu boju i sam sie do tego dobiore..!!

pozdrawiam..

Autor:  VALENTINE123 [ ndz sty 22, 2006 8:07 pm ]
Tytuł: 

Ten simmering na wałku ataku to nr 30 na rys ,może schemacik coś Ci pomoże.

Obrazek

Autor:  Piotrek_ddz [ ndz sty 22, 2006 8:34 pm ]
Tytuł: 

Dzięki za schemat Valentine123 ;)

bede próbował go zdjąć.. tylko najpierw trzeba odkręcic tą smieszną nakrętke na wałku, która uparcie mocno dokręcona jest.. :-?

Autor:  Robert Belzyt [ śr sty 25, 2006 2:48 pm ]
Tytuł: 

Ot, to właśnie jest problem, ta nakrętka.
Zazwyczaj uparcie siedzi na swoim miejscu i ani drgnie.
Przerabiałem tan temat,dorobiłem sobie specjalny klucz do tej nakrętki, ale to nie pomogło, bo bez wymontowania mostu z auta, było tam za mało miejsca na manewry.
Postanowiłem temat odłożyć na później i w międzyczasie przestało ciec,
a oryginalny uszczelniacz MB leży sobie w schowku.
Tak więc potrzeba dobrego klucza i jak nie puści z kanału, to trzeba wymontować cały most.

Autor:  MacKuz [ śr sty 25, 2006 3:01 pm ]
Tytuł: 

Najlepiej kup sobie najpierw nową nakretke bo stara przy ściąganiu może ulec zniszczeniu :(.

Jak sobie zrobiłem najpierw specjalny klucz :D.

No i jest jeszzce jeden problem po wymianie simeringa ta nakretke nalezy dokręcić odpowiednim momentem jak zrobisz to za lekko bedzie ci grzechotać łozysko jak za mocno to skasujesz luz i cofniesz wałek atakujacy co może spowodowac wycie mostu.

Generalnie sprawa upierdliwa i wymagajaca dużego zamozaparcia i siły co również delikatna :D.

Robiłem to u siebie cięzko było ale sie udało :)

Autor:  Piotrek_ddz [ czw sty 26, 2006 8:34 pm ]
Tytuł: 

Toście mnie nastraszyli koledzy.. [szalone] ;)

teraz to mam wielkie obawy czy w ogóle rozbebeszac ten dyfer skoro liczą sie momenty dokręcenia nakrętki... :-? ..

może po prostu zostawie w spokoju jak zrobił to kolega Robert_Belzyt i moze samo przestanie cieknąć.. [zlosnik]

dyfer leży na stole ..juz wyjęty.. kombinowalem juz cos z kluczem.. brakuje mi jeszcze precyzji... :P

wolałbym niczego nie spie... ..sam nie wiem.. zobaczymy jak to bedzie

pozdrawiam

Autor:  chmielo [ ndz lut 07, 2010 4:12 pm ]
Tytuł: 

Ma ktoś może numery nakrętki, uszczelniacza i tuleji rozprężnej??

Autor:  bmw [ czw lut 11, 2010 11:47 am ]
Tytuł: 

Piotr ddz do takich nakrętek polecam klucz udarowy,podjedź z mostem do kogoś kto ma taki klucz i niech Ci odkręci,nawet w wulkanizacji mają klucze udarowe,nie ma co kombinować i się siłować.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/