MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 17, 2024 1:35 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 06, 2006 9:58 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Znalazłem takie zdjęcie komory z motorem M110 i co ciekawe ma ona wsporniki od sciany grodziowej do podłużnic.
Z tego co wiem nie powinno tak być -co myślicie -swap motoru?
W sumie 280 ma tez inne fartuchy niż cała resztaW114/5 a na fotce filtr powietrza i akumulator są prawidlowo zamontowane.
Obrazek

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 06, 2006 10:45 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
A czy te wsporniki nie są przypadkiem zdziebko inne niż te "zwykłe"?

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 06, 2006 10:47 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Witam ktoś mocno przerobił wsporniki zamiast kształtu I mają kształt litery L. napewno ta zmiana osłabiła wsporniki. Niewydaje mi się to dobre dla konstrukcji. Pozdrawiam marcin

_________________
Pozdrawiam.

W114 250CE'1969[sprzedany]
W115 220D 1974 OR [RIP]
W123 240D 1978 OR POWER [RIP]
w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 06, 2006 6:57 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Nie widziałem nigdy /8 z motorem M110, który miałby zamontowane wspomniane wsproniki.
Poza tym patrząc na to z mechanicznego punktu widzenia, gdyby były to wsporniki/rozpórki - nie są odporne ani na rozciąganie ani na ściskanie - wszystko przez ich kształt (wygięcie rurek znacząco obniża ich sztywność - będą w miejsach załamania dalej gięły, bądź prostowały w zależności od rozkładu naprężeń)

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 06, 2006 7:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt gru 09, 2003 9:58 pm
Posty: 224
Lokalizacja: z Konina
eee, wydaje mi sie ze wszystko zalezy od profilu , materialu i utwardzenia.zreszta nawet slabe wsporniki sa lepsze od ich braku. a prawde mowiac to ktos to calkiem zgrabnie to poupychal .
maciej

_________________
240D3.0, no...i wszystko jasne


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 06, 2006 9:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Oczywiście, że wiele zależy od profilu i użytego materiału, ale obejrzyj sobie fabryczne wsporniki a zobaczysz, że jest to zwykła stalowa rurka; wsporniki ze zdjęcia powyżej wcale nie wyglądają inaczej. Estetyka tu akurat jest sprawą drugorzędną.

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl