MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Regulacja skrzyni biegów https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=14162 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Ja_cek [ wt wrz 13, 2005 11:50 am ] |
Tytuł: | Regulacja skrzyni biegów |
Jak nalezy regulowac i na co zwrócić uwagę, bo: 1. Jest problem z wyrzuceniem wstecznego, trzeba niedość ze wyciągnąć go, to jeszcze machnąć wajchą w bok, 2. Dwójka wchodzi ze zgrzytem, zwłąszcza przy redukcji, ale tez przy dynamiczniejszym ruszaniu, jak obroty są dość wysokie. myślę, że trzeb apokombinować z długością cięgieł, ale moze nie mam racji ![]() a poza tym skrzynia ładnie chodzi, tylko upierdzielił mi się kawałek obudowy tam gdzie wchodzi linka prędkościomierza... ![]() |
Autor: | elvis [ wt wrz 13, 2005 3:24 pm ] |
Tytuł: | |
A ta dwójka to nie synchronizator? |
Autor: | Popey [ pt wrz 16, 2005 6:16 pm ] |
Tytuł: | |
A czy podczas przekładki skrzyni uwstawiałeś "kasete "zmiany biegów i używałeś do tego bolca ustalającego fi6? jeśli nie wejdz pod auto(wbrew pozorom tą operacje można przeprowadzic bez kanału ![]() Jeśłi w skrzyni nie grzebano to będzie jeden z powodów jej złych zmian Miłej pracki ![]() |
Autor: | Ja_cek [ sob wrz 17, 2005 4:49 pm ] |
Tytuł: | |
Bolca ustalającego oczywiście nie miałem i nawet nie wiem co to jest ![]() ALe spróbuję dostosować się do tych rad, przy okazji zmienię olej, bo licho wie jaki tam był i jak długo był, czekam teraz w sumie na szybę, więc z jazdy nici, jak tylko wygonię dekarzy z garaży to pakuje się na kanał, bo myślę, że ten wsteczny, to własnie z powodu niedopasowania długości cięgła tak chodzi, a z dwójką, to nie wiem, może faktycznie synchornizator? |
Autor: | Popey [ pn wrz 19, 2005 4:04 pm ] |
Tytuł: | |
Ja_cek pisze: Bolca ustalającego oczywiście nie miałem i nawet nie wiem co to jest
![]() ALe spróbuję dostosować się do tych rad, przy okazji zmienię olej, bo licho wie jaki tam był i jak długo był, czekam teraz w sumie na szybę, więc z jazdy nici, jak tylko wygonię dekarzy z garaży to pakuje się na kanał, bo myślę, że ten wsteczny, to własnie z powodu niedopasowania długości cięgła tak chodzi, a z dwójką, to nie wiem, może faktycznie synchornizator? Z dwójka to własnie moze być nieustawienie wodzików-tak jak i wsteczny;) |
Autor: | leon25 [ pt paź 20, 2006 8:06 pm ] |
Tytuł: | |
Witam wszystkich mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu silnik model 102910 z wielopunktem ale niewiem którym od czasu mojej regulacji co2 silnik niema mocy jak jest zimny wogóle jakby niemiał ssania wciskam gaz do dechy a on zwalnia anie przyspiesza odpala pieknie obroty ma super niefaluje na postoju dodając gazu jest ok a podczas jazdy kuleje czasami jak jest rozgrzany to go zamuli ale da się jechać prosze o pomoc jak wyregulować spowrotem co2 na analizatorze spalin ustawił mi wartość 1,4%-1.5% ale jak go rano odpaliłem to znowu kicha Drugie moje pytanie to niemam napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest do tego jakiś sterownik bo bezpieczniki wszystkie wymieniłem mam wolne dwa gniazda w skrzynce bezpiecznikowej czy to od tego i jeszcze jedno pytanie które mnie gnębi przy szybkiej zmianie z 2 na 3 troche zgrzyta niewiem czy to synchronizator skrzyni bo jak wkładam normalnie 3 to jest ok ale jak szybko wkładam bieg to chrupnie dziękuje za odpowiedź |
Autor: | Ja_cek [ pt paź 20, 2006 9:00 pm ] |
Tytuł: | |
o, jak już ktoś wyciągnął mój temat to odpowiem ![]() wyregulowałem sobie te wodziki i wsteczny wchodzi bez zająknięcia. Dwójka czasem zazgrzyta jak jest za duża prędkość przy redukcji, może jeszxcze kiedyś przy okazji podreguluję, na razie szykuję bombowca do snu zimowego. a co do tej 190... to ja nie mam pojęcia. A ze skrzynią u mnie to jest tak, jak się ładnie i precyzyjnie wkłada biegi to jest loozik. ten typ tak ma, że trzeba się postarać ![]() pozdr. JA |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |