Mam pytanie - od pewnego czasu działa mi tylko jedna wycieraczka. Od poprzedniego właściciela wiem, że czasami zeskakiwał jakiś mechanizm, który prowadził drugą, ale nie mam pomysłu jak się do niego dostać. Może mi ktoś pomóc?
Druga kwestia dotyczy wymiany pompki spryskiwacza. Nie działa, a jadąc w trasie odkryłem pewną zależność powstałą w wyniku kilkukrotnego, bezskutecznego użyczia - zaczynał mi się palić lewy kierunkowskaz gdy naciskałem pedał hamulca. Jakie było moje zdziwienie, a jaka konsternacja innych kierowców, gdy dojeżdżając do sznura szamochodów zaczynałem hamować sygnalizując zamiar wjazdu na pas przeciwny, bez przerwy pełen samochodów.
Problem zniknął tak samo niespodziewanie jak się pojawił, a mianowicie kilka razy czubkiem buta poruszyłem pompkę i znów hamowałem bez kierunków.
Czy istnieje jakiś zwiazek z pompką, czy też w tym miejscu jest jakieś przebicie zupełnie nie zwiazane z pompą?