MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
TOŻSAMOŚĆ https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=12614 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Merolek 115 [ sob cze 04, 2005 3:18 pm ] |
Tytuł: | TOŻSAMOŚĆ |
Witam.Proszę o określenie czy to 114 czy 115.Dzięki. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | adi [ sob cze 04, 2005 3:31 pm ] |
Tytuł: | |
Po tych fotkach to nie wiele można powiedzieć.... masz fotki przodu? |
Autor: | PK2 [ sob cze 04, 2005 3:34 pm ] |
Tytuł: | |
Na moje oko to ropniak i to nie 240D 3.0, dodatkowo nie ma "drewna", więc pewnie 115. Pozdrawiam. |
Autor: | Mitu [ sob cze 04, 2005 4:58 pm ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: Na moje oko to ropniak i to nie 240D 3.0, dodatkowo nie ma "drewna", więc pewnie 115.
Tez stawiam na W 115 Diesel, nie 3.0. Wyraznie widac kontrolke grzania swiec ![]() ![]() |
Autor: | Merolek 115 [ sob cze 04, 2005 5:09 pm ] |
Tytuł: | |
Mam jeszcze to. ![]() ![]() ![]() Facet twierdzi,że to pewne 114 tylko była zmniana silniczka na diesla.Na tabliczce widnieje 114015 itd.A cosik mi się wydaje,że tyłeczek też załamany jest.Za ten sprzęt gość chce 3 tys.-warto?. |
Autor: | Mitu [ sob cze 04, 2005 5:40 pm ] |
Tytuł: | |
Merolek 115 pisze: Facet twierdzi,że to pewne 114 tylko była zmniana silniczka na diesla.Na tabliczce widnieje 114015 itd. Wszystko juz jasne. Tak jak napisalem, ze jak W 114 to nic wiecej jak 230. 114 015 to poczatek VIN-u 230 (pozniej 230.6), czyli R6 M 180, 120 KM. M.in. po braku drewna i drzwiach mozna bylo sie zorientowac. Merolek 115 pisze: A cosik mi się wydaje,że tyłeczek też załamany jest.Za ten sprzęt gość chce 3 tys.-warto?.
Ewidentnie sie przelamuje. A jak motor? A ten oryginalny to gdzies jeszcze jest? Targuj sie, bo 3 000 PLN to za duzo za lamiacy sie egzemplarz - moim zdaniem. |
Autor: | Merolek 115 [ sob cze 04, 2005 5:52 pm ] |
Tytuł: | |
To twierdzicie,że to na pewno 114?Nie ma jakiejś kombinacji z numerami?.A czy gdzieś znajdę zdjęcia takiej 114-tki do porównania?.Wyprostowanie tego zadu to jest skomplikowana sprawa?A czy części od niego będą pasować do 115-tki albo odwrotnie?Jak bym ją kupił to bym miał dwa i pozostała by tylko kwestia który odbudowywać. |
Autor: | mojojojo13 [ sob cze 04, 2005 7:09 pm ] |
Tytuł: | |
mogło też tak być że wycieli przegrode z numerami i wstawili do innego- zgłosili zamiane silnika i wszystko gra , u mnie sąsiad tak zrobił gdyby to była 114 to zachowało by sie kilka elementów charakterystycznych , zderzaki chociaż jeden - deska rozdzielcza, one miały bogate wyposażenie więc pewnie zagłówki tez by miały a ja tam niewidze "dziurek"- jak sie myle to poprawcie |
Autor: | adi [ sob cze 04, 2005 8:01 pm ] |
Tytuł: | |
Mi to wygląda na kombinowaną tabliczke... niech typ spisze wszystkie numery jakie są na tabliczce to wtedy będzie o wiele większa pewność bo sie sprawdzi po wyposażeniu. Pozdro. |
Autor: | Mitu [ sob cze 04, 2005 8:04 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: mogło też tak być że wycieli przegrode z numerami i wstawili do innego- zgłosili zamiane silnika i wszystko gra A co tu gra ![]() mojojojo13 pisze: gdyby to była 114 to zachowało by sie kilka elementów charakterystycznych , zderzaki chociaż jeden - deska rozdzielcza, one miały bogate wyposażenie więc pewnie zagłówki tez by miały a ja tam niewidze "dziurek"- jak sie myle to poprawcie
Mylisz sie ![]() ![]() ![]() Poza tym w tak leciwym aucie to wszystko moglo byc zmienione wielokrotnie. |
Autor: | mojojojo13 [ sob cze 04, 2005 9:07 pm ] |
Tytuł: | |
ja nimówie że było cos przebijane , chodzi o numery nadwozia że cała przegroda była wycięta i wspawana do samochodu np z silnikiem diesla a tabliczka z nr silnika przykręcona z owego- zero przebijania. Możliwe że sie myle w kwesti wyposarzenia, pewnie macie racje ale niemożesz wykluczyć że właśnie tak nie było ![]() a dla mnie znaczek na pokrywie , deska która wygląda jak od diesla (może kombinowana może nie, ciekawe jak zegary) właśnie moga świadczyć o tym że to był diesel- ale to tylko tak hipoteza a bez sprawdzenia tabliczek nic sie nieda stwierdzić piszesz że miały z przodu pojedyncze zderzaki ok ale to jest 1 seria a zderzak z 2 co do tyłu ok a zegary ale tu niejestem pewien sa tez od 1 seri do diesla ![]() |
Autor: | outsider [ sob cze 04, 2005 10:03 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: właśnie moga świadczyć o tym że to był diesel mogą ale nie musze - osobiście w dieselu mam zegary od benzyny ![]() a teraz wypowiem się nt zakupu takiego auta - sam poszukuje 114 (I serii) oczywiście coupe i stwierdzam, że musze jeszcze troche dozbierać i kupić egzemplarz z udokumentowanym przebiegiem (w miare oczywiście ![]() ![]() ![]() mojojojo13 pisze: ale to jest 1 seria a zderzak z 2 co do tyłu
może coś mieszam ale kierownicy pierwszoseryjnej to auto też nie ma |
Autor: | Mitu [ ndz cze 05, 2005 3:07 am ] |
Tytuł: | |
Ludzie dajcie spokoj! Przeciez ten samochod jest wyraznie w stanie wskazujacym na zuzycie. Z cala pewnoscia wiele elementow bylo zmienianych! To ze na pokrywie bagaznika jest 220 D nie oznacza, ze to byl fabrycznie Diesel. Zegary tez mozna zmienic, a nawet zaleca sie zmienic przy zamianie motoru z benzyny na Diesla. W desce wystarczy, ze ktos zrobil dodatkowe otwory i juz pasuje do Diesla. mojojojo13 pisze: piszesz że miały z przodu pojedyncze zderzaki ok ale to jest 1 seria a zderzak z 2 co do tyłu ok
a zegary ale tu niejestem pewien sa tez od 1 seri do diesla ![]() Co do zderzakow: I seria: - podwojny z przodu mialy wszystkie coupe i wersje 250, 250 2.8, 280, 280E. - dlugi z tylu mialy wszystkie coupe i wersje 280 oraz 280 E II seria: - podwojny z przodu nie wystepowal wcale - dlugi z tylu mialy wszystkie coupe i wersje 280 oraz 280 E Poza tym przedni zderzak w tym aucie jest II-seryjny. Lewarek zmiany biegow tez nie jest z I serii. Na zdjeciach nie widac dokladnie atrapy, ale wydaje mi sie, ze jest z wkladem przestrzennym aluminiowym, czyli od W 114 ![]() Ma dwie galki na konsoli. Moim zdaniem jedna to "hebel" do uruchamiania (ta po prawej zapozyczona z meblo-scianki ![]() ![]() ![]() |
Autor: | roadrunner [ ndz cze 05, 2005 1:03 pm ] |
Tytuł: | |
Mitu pisze: Malo prawdopobne (co nie znaczy niemozliwe), aby ktos sprowadzil Diesla zza granicy i wstawil mu numery od W 114, ktore jezdzilo juz w kraju. Historia notowala raczej odwrotne przypadki.
Hmmm ,że niby do auta które jeździło w Polsce przekladano numery auta sprowadzonego zza granicy. jaki ktoś miałby w tym cel?? Wzpogacanie skarby państwa dodadkowym cłem?? Z tego co było w mediach to właśnie omijano cła itp. przekładając numery z auta zarejestrowanego w RP, dla ominięcia kosztów. |
Autor: | kruszyn [ ndz cze 05, 2005 1:35 pm ] |
Tytuł: | |
Merolek 115 pisze: Mam jeszcze to.
[http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1117897316_Img_6651.jpg http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11178 ... G_6654.jpg http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11178 ... G_6662.jpg Facet twierdzi,że to pewne 114 tylko była zmniana silniczka na diesla.Na tabliczce widnieje 114015 itd.A cosik mi się wydaje,że tyłeczek też załamany jest.Za ten sprzęt gość chce 3 tys.-warto?. hmm patrzac na to co jest w srodku i jaka jest blacha ja bym sie nie porywal ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |