MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 17, 2024 1:50 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 25, 2005 10:04 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Witam
Prosze kolegów o odpowiedz na moje dwa pytania.
Pierwsze pytanie odnośnie ścianki mam tam takie dwie dziury powyżej skrzyni biegów, które nie zrobiły sie od korozji tylko cos było kombinowane, niewiem co tam było i czy to nalezy pospawac czy te dziury do czegoś służa??
Poniżej fotki.

Drugie pytanie odnośnie skrzyni a moze silnika, na zdjęciu widac mocno zachlapaną skrzynię biegów i nieiwem co na ten temat myślec.

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1117050924_115.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1117051082_1152.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1117051187_1153.jpg

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 25, 2005 10:20 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Ściana grodziowa w miejscu gdzie wystaje czerwona szmatka powinna mieć trzy odpływy a tam jest coś. To wygląda opłakanie :-( jakaś straszna rzeźba poprostu. Gruu widziałes przecież fotkę ściany i jak ma wyglądać po co sie pytasz??

Skrzynia jest zachlapana przez olej silnikowy bo po kolorze widać że to diesel. Pradopodobnie chlapie ze sznura łojowego na wale.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 25, 2005 10:30 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Obrazek

Obrazek

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 25, 2005 10:31 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
ale czy to chlapanie to cos niepokojącego?

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 25, 2005 10:35 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Gruu pisze:
ale czy to chlapanie to cos niepokojącego?



To znaczy że trzeba silnik rozebrać od dołu tak aby sznur łojowy wymienić.
Będzie się lało, dodatkową przyczyną może być brak pierścieni co powoduje cisnienie w przedziale korbowo-tłokowy a co w rezultacie daję wyciskanie oleju takimi własnie miejscami. Czy na simeringu z przodu też się leje olej??

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 25, 2005 10:36 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
a co do tych otowrów to jak to zrobic ??? jakos to zaspawac i po robic nowe otwory???

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 25, 2005 10:38 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Gruu pisze:
a co do tych otowrów to jak to zrobic ??? jakos to zaspawac i po robic nowe otwory???



Gruu ta cała ściana grodziowa jest do zrobienia widać tam dziury na wylot nie może tak zostać to jest klęska :-(

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 25, 2005 10:40 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
hm nie sprawdząłem czy sie leje , musze sprawdzic. A co to jest sznur łojowy i jak on wygląda, i jak dokłądnie sie go wymienia??
Jesli męcze pytaniami to przepraszam.

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 25, 2005 10:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Gruu pisze:
hm nie sprawdząłem czy sie leje , musze sprawdzic. A co to jest sznur łojowy i jak on wygląda, i jak dokłądnie sie go wymienia??
Jesli męcze pytaniami to przepraszam.



Z tyłu wału blok silnika łączy się z miską olejową i miedzy nimi jest wał aby to miejsce uszczelnić mercedes wymyslił taką uszczelkę "sznur łojowy"

Z przodu wału jest simering gumowo metalowy a z tyłu jw.

Wymienia się go tak że trzeba dół silnika rozebrać praktycznie w całości.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 30, 2005 2:53 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Sebi a powiedz mi ,ta uszczelka tak własnie sie nazywa czy ma inną nazwe od sznura łojowego???

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 30, 2005 4:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Uszczelniacz wału "sznur łojowy" tyle. W sklepie beda wiedzieć co i jak.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 8:34 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
zastanawiam sie cały czas kto i po co wycinał te odlewy?? czyzby wstawiając silnik cos mu tam wadziło??Zastanawiam sie poniewaz chce tam to wszystko naprawic, wspawac to wszystko tak jak powinno byc.

_________________
Jestem ok.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl