http://www.secondchancegarage.com/public/475.cfmSam mam ten problem z MGB. Tyle że u mnie chyba raczej tylko nowa, bo stara jest zbyt rozwalona.
[EDIT]
Trochę poczytałem angielskojęzycznych stron i pooglądałem youtube i wychodzi na to że sprawa jest dość prosta, jednak pracochłonna.
1) Postępujemy jak ten pan w obu częściach filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=wIEM7r_BRw0 (poczytałem karty techniczne i wychodzi na to że w zasadzie to co oni sprzedaja jako super hiper środek to to samo co nasza POXILINA

czyli kit epoxydowy). W tym punkcie elementy najbardziej naprężone można spróbowac jakoś dodatkowo zazbroić aby zapobiec ew. wtórnym pęknięciom (spotkałem się z takimi zaleceniami czasem)
2) obrabiamy mechanicznie do pożądanych kształtów (tu nie ma mądrych, liczą się zdolności manualne)
3) po obróbce mechanicznej pierwsza kontrola jakości, czyli czy nie zostawiliśmy jakiejś szczeliny np.
4) Szlifujemy całość papierem aż do gradacji 320
5) kolejna kontrola jakości
6) dalej papierem aż do gradacji 600
7) odtłuszczanie
8 ) podkład który zapobiegnie reakcji farby z plastikiem oraz zapewni przyczepność (TUTAJ PROSZĘ KOGOŚ KTO SIĘ ZNA NA TAKIEJ CHEMII O UZUPEŁNIENIE, CO NAJLEPIEJ ZASTOSOWAĆ)
9) Lakierowanie wieloma cienkimi warstwami emalii akrylowej (ZNÓW PROSZĄ ABY KTOS USCISLIŁ CZY PRZY TŁUMACZENIE NIE ZROBIŁEM BŁĘDU. Czym się różni emalia od farby? W źródle jest jasno napisane "acrylic enamel with hardener" czyli emalia akrylowa z utwardzaczem. Jest też wspomniane że ona jest specjalna do kierownic i innych małych elementów. Możliwe to jest czy to pitolenie sprzedawcy, a emalia to emalia?
10) Odradzane jest pokrywanie bezbarwnym z uwagi na trwałość.
Ja z moją chyba się jednak pobawię. Nie mam nic do stracenia.