MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Ścianka działowa i skrzynia -115
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=12442
Strona 1 z 1

Autor:  Gruu [ śr maja 25, 2005 10:04 pm ]
Tytuł:  Ścianka działowa i skrzynia -115

Witam
Prosze kolegów o odpowiedz na moje dwa pytania.
Pierwsze pytanie odnośnie ścianki mam tam takie dwie dziury powyżej skrzyni biegów, które nie zrobiły sie od korozji tylko cos było kombinowane, niewiem co tam było i czy to nalezy pospawac czy te dziury do czegoś służa??
Poniżej fotki.

Drugie pytanie odnośnie skrzyni a moze silnika, na zdjęciu widac mocno zachlapaną skrzynię biegów i nieiwem co na ten temat myślec.

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1117050924_115.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1117051082_1152.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1117051187_1153.jpg

Autor:  sebi [ śr maja 25, 2005 10:20 pm ]
Tytuł: 

Ściana grodziowa w miejscu gdzie wystaje czerwona szmatka powinna mieć trzy odpływy a tam jest coś. To wygląda opłakanie :-( jakaś straszna rzeźba poprostu. Gruu widziałes przecież fotkę ściany i jak ma wyglądać po co sie pytasz??

Skrzynia jest zachlapana przez olej silnikowy bo po kolorze widać że to diesel. Pradopodobnie chlapie ze sznura łojowego na wale.

Autor:  sebi [ śr maja 25, 2005 10:30 pm ]
Tytuł: 

Obrazek

Obrazek

Autor:  Gruu [ śr maja 25, 2005 10:31 pm ]
Tytuł: 

ale czy to chlapanie to cos niepokojącego?

Autor:  sebi [ śr maja 25, 2005 10:35 pm ]
Tytuł: 

Gruu pisze:
ale czy to chlapanie to cos niepokojącego?



To znaczy że trzeba silnik rozebrać od dołu tak aby sznur łojowy wymienić.
Będzie się lało, dodatkową przyczyną może być brak pierścieni co powoduje cisnienie w przedziale korbowo-tłokowy a co w rezultacie daję wyciskanie oleju takimi własnie miejscami. Czy na simeringu z przodu też się leje olej??

Autor:  Gruu [ śr maja 25, 2005 10:36 pm ]
Tytuł: 

a co do tych otowrów to jak to zrobic ??? jakos to zaspawac i po robic nowe otwory???

Autor:  sebi [ śr maja 25, 2005 10:38 pm ]
Tytuł: 

Gruu pisze:
a co do tych otowrów to jak to zrobic ??? jakos to zaspawac i po robic nowe otwory???



Gruu ta cała ściana grodziowa jest do zrobienia widać tam dziury na wylot nie może tak zostać to jest klęska :-(

Autor:  Gruu [ śr maja 25, 2005 10:40 pm ]
Tytuł: 

hm nie sprawdząłem czy sie leje , musze sprawdzic. A co to jest sznur łojowy i jak on wygląda, i jak dokłądnie sie go wymienia??
Jesli męcze pytaniami to przepraszam.

Autor:  sebi [ śr maja 25, 2005 10:44 pm ]
Tytuł: 

Gruu pisze:
hm nie sprawdząłem czy sie leje , musze sprawdzic. A co to jest sznur łojowy i jak on wygląda, i jak dokłądnie sie go wymienia??
Jesli męcze pytaniami to przepraszam.



Z tyłu wału blok silnika łączy się z miską olejową i miedzy nimi jest wał aby to miejsce uszczelnić mercedes wymyslił taką uszczelkę "sznur łojowy"

Z przodu wału jest simering gumowo metalowy a z tyłu jw.

Wymienia się go tak że trzeba dół silnika rozebrać praktycznie w całości.

Autor:  Gruu [ pn maja 30, 2005 2:53 pm ]
Tytuł: 

Sebi a powiedz mi ,ta uszczelka tak własnie sie nazywa czy ma inną nazwe od sznura łojowego???

Autor:  sebi [ pn maja 30, 2005 4:22 pm ]
Tytuł: 

Uszczelniacz wału "sznur łojowy" tyle. W sklepie beda wiedzieć co i jak.

Autor:  Gruu [ śr cze 08, 2005 8:34 pm ]
Tytuł: 

zastanawiam sie cały czas kto i po co wycinał te odlewy?? czyzby wstawiając silnik cos mu tam wadziło??Zastanawiam sie poniewaz chce tam to wszystko naprawic, wspawac to wszystko tak jak powinno byc.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/