MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 12:38 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 29, 2005 11:41 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 16, 2004 8:07 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Irlandia/Wroclaw
Pytanie jak w temacie. Mam wspawaną podłogę nówke sztuke, i zastanawiam się jak ją potraktować od wewnątrz.
Wymyśliłem sobie tak:
florokauczuk, pasta głusząca, na to mata bitumiczna.
Zastanawiam się czy po fluorokauczuku nie powinna się znaleźć warstwa konserwacji?
Ciekaw jestem jak bardziej doświadczeni Forumowicze zabezpieczają podłogę od środka, i jak to było w oryginale.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 29, 2005 8:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
Hmm jesli nie jestesteś fanatykiem oryginalnych cześci to moge ci zaproponować, bardzo fajne rozwiazanie jakie zasosowalem w swoich 2 autach. Tzn mozesz zastosować do samego wygłuszenia auta (jak już zabezpieczysz przed korozją) takie maty srzedawane w sklepach budowlanych do ocieplania rur. Wyglądają one tak że do takiej wytrzymałej folii aluminiowej jest przyklejona ok 1,5 cm warstwa wełny mineralnej. Nie wygląda to moze najładniej, ale bardzo dobrze wygłusza kabine. Ja wyłożylem tym całą podłoge i scianke grodziową silnika i naprawde o wiele ciszej się podróżuje. Polecam.

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 29, 2005 8:21 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Poszukaj w starych tematach w dziale Mercedes. Było kilka obszernych postów na ten temat, m in ja też się rozpisywałem

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 29, 2005 11:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 28, 2004 11:38 am
Posty: 314
Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
.:SPEEDYRIDER:. pisze:
Hmm jesli nie jestesteś fanatykiem oryginalnych cześci to moge ci zaproponować, bardzo fajne rozwiazanie jakie zasosowalem w swoich 2 autach. Tzn mozesz zastosować do samego wygłuszenia auta (jak już zabezpieczysz przed korozją) takie maty srzedawane w sklepach budowlanych do ocieplania rur. Wyglądają one tak że do takiej wytrzymałej folii aluminiowej jest przyklejona ok 1,5 cm warstwa wełny mineralnej. Nie wygląda to moze najładniej, ale bardzo dobrze wygłusza kabine. Ja wyłożylem tym całą podłoge i scianke grodziową silnika i naprawde o wiele ciszej się podróżuje. Polecam.


Witam,
A jak woda się dostanie to nie zacznie ta wełenka gnić ? Jak jest dobrze zabezpieczone to ok ale zapach wilgoci może być destrukcyjny dla ogólnego wrażenia. Pozdrawiam

_________________
Vesa vel maly

Mercedes Benz W115 220D 1972 "LULU"
Mercedes Benz W210 320cdi 2001 "CYCUŚ"
Breslauer,


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 30, 2005 7:23 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Dokładnie jak pisze Vesa, jeśłi dostanie sie wilgoć do takiej wełny mineralnej to choćbyś miał mega zabezpieczenia to korozja jest nieunikniona.
Zastosuj dobrą konserwację , maty wygłuszajace i dobrej jakości wykładzinę ale z nie za dużym podbiciem.

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 01, 2005 12:02 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 28, 2004 11:38 am
Posty: 314
Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
Witam,
Mam jeszcze dodatkowe pytanie:
do którego momentu wklejać matę ? tzn jak wysoko z przodu i z tyłu?
oraz to samo pytanie dot. wykładziny - jak wysoko ją z przodu na ścianie umieścić (chciałbym jak najwyżej ale boję się że coś niesłychanie ważnego przykryję i jak bedę chciał to zmienić / wymienić to mnie szlag trafi jak będę musial kombinować z wykładziną.

pozdro.

_________________
Vesa vel maly



Mercedes Benz W115 220D 1972 "LULU"

Mercedes Benz W210 320cdi 2001 "CYCUŚ"

Breslauer,


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 01, 2005 8:52 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Witam wygłuszenie jeśli masz ściągnieta deskę rozdzielcza i nie masz wygłuszenia na przedniej ścianie grodziowej to zakładaj wygłuszenie od sciany grodziowej na całą podłoge i próg wewnętrzny i tylnej podłogi.Można również wygłuszyć tylną ściane grodziowa(czyli praktycznie maty na całym aucie).
Wykładzina sięga wysokości łaczenia podłogi ze scianą grodziowa i jest dzielona na parę częsci:
-strona kierowcy
-strona pasażera
-progi wewnętrzne(lewy , prawy)
-częsc tunelu przy tylnej podłodze

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 01, 2005 7:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 16, 2004 8:07 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Irlandia/Wroclaw
No i zrobione...przynajmniej prawa strona. Po konsultacji z szefem warsztatu daliśmy na oczyszczoną podłogę chlorokauczuk, na to 2x grubo baranek. Od spodu będzie tak samo, na progi baranek i lakier. W przyszłym tygodniu kupię maty i rzuce troche na podłogę. Co do tego jak wysoko kleić, to ja u siebie planuje dać najwyżej jak się da aż do podszybia- tam fabryczne był jakiś czarny filc którego strzępy smutnie wisiały. Zastanawiam się tylko czy kupić specjalne maty do wygłuszania czy zastosować patent Bukola z matami budowlanymi.
Jakbym wiedział jak sie wrzuca fotki to pochwaliłbym się [zlosnikz] [/img]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 01, 2005 10:02 pm 
W moim aucie na podłodze są tylko zwykłe maty bitumiczne (fabrycznie), natomiast wszelkie plastiki są wypełnione twardą gąbką wycinaną pod wymiar o grubości 2,5 cm i są do tego plastiku przyklejone (fabrycznie).
Dodatkowo na grodziach pod pokrywami są pulchne, okrągłe uszczelki w kształcie litery omega (duże), które niezależnie od stopnia zużycia i starości nadal dobrze spełniają swoją funkcję.
A ja wierzę Włochom, oni wiedzą jak to robić, jak będę ją ciąć na plasterki to fotki na forum na pewno wrzucę.
Jakby fiata croma wypełnić gąbkami i dodatkowymi uszczelkami to wyszłaby Lancia, sądzę, że mieli jedną linię produkcyjną na oba modele, ale potem fiat szedł do salonu, Lancia do tapicera.
Krassnaja Zwiezda i inne nasze auta dostaną dużo gąbki, bardzo dużo, w końcu znamy wszystkich tapicerów i gąbkarzy w Twardogórze.


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl