MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
W115114 240D 3.0 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=22&t=10703 |
Strona 1 z 8 |
Autor: | sebi [ wt lut 22, 2005 8:37 pm ] |
Tytuł: | W115114 240D 3.0 |
Hej Tak sobie siedzę i zastanawiam się ilu z nas klubowiczów i forumowiczów jest posiadaczami takiego własnie modelu. Ciekaw jestem historii związanych jeżeli takie zanacie a związanych z Waszymi najszybszymi dieslami na świecie w owych latach. Proszę o ujawnienie się może to być dosyć fajne doswiadczenie a statystyki nam urosną ![]() Niebawem odbieram mojego z lakierowania i ciekaw jestem Waszych 3.0. Oto mój zaraz po kupieniu: Auto kupiłem prawie rok temu w Kielcach. Pełny oryginał z datenkartą i oryginalnym fabrycznym silnikiem. Stan opłakany ale silnik zdrowy aż dziwne. Obecnie auto jest po kpl. odrestaurowaniu blacharskim i niebawem wyjedzie z nowym lakierem też fabrycznym (504) englishrot. ![]() ![]() |
Autor: | AMG [ wt lut 22, 2005 9:41 pm ] |
Tytuł: | Re: W115114 240 3.0D |
Nie posiadam żadnego 240D 3.0 niestety. Ale nim kupiłem mojego Ex W115 200D to za cel postawiłem sobie znalezienie 3.0 Po przeszukaniu internetu i gazet stwierdziłem, że do sprzedania sa 3 sztuki, wszystkie w woj.pomorskim. Nie zastanawiłem sie dlugo wsiadłem w W115 220D automatic mojego ojca i pojechałem w strone morza. Pierwszy był najtańszy lecz z opisu własciciela wygladało, że jest najlepszy Miał być od drugiego właściciela z przebiegiem 300kkm pełen oryginał Po ogledzinach okazało sie, że numery są od 114 wnetrze od I serii a blacha naprawde kiepska. Drugie auto było bardzo ladne w samym gdansku lecz niestety był wtedy dla mnie za drogie. Co do trzeciego to własciciel nie odbierał telefonu wiec nie obejrzałem W efekcie finalnym po dwuch tygodniach szukania kupiłem 200D ![]() P.S. Czekam na fotki Twojej 3.0 i jej tapicerki ![]() |
Autor: | arbies [ sob lut 26, 2005 2:41 pm ] |
Tytuł: | |
I ja natknąłem się na ciekawego 240D 3.0 w okolicach Łodzi. Stan podobny jak u Sebiego ale silnik oryginał i to w automacie! Wnętrze wyjątkowo zadbane - czarne, oryginalne zegary z kontrolką świec żarowych, bez wspomagania czyli praktycznie golas. Szybko udało mi się odnaleźć właściciela, którym był młody chłopak. Okazało się, że kupił go za śmieszne pieniądze a tak w ogóle nie posiada dodatkowych na remont. No to już widziałem to piękne auto u mnie w garażu ![]() ![]() Był to jedyny oryginalny model, z którym się zetknąłem, wszystkie pozostałe to modele niższe z silnikami od 123, przeszczepy i inne patenty. Sebi, jaki tłumik zakładasz? |
Autor: | sebi [ sob lut 26, 2005 3:22 pm ] |
Tytuł: | |
Hej No własnie ja dlatego go kupiłem bo pełny goły oryginał ![]() Tłumiki dostanie Walkera. |
Autor: | Xytras [ sob lut 26, 2005 6:42 pm ] |
Tytuł: | |
Sebi a kiedy beda nowe fotki z prac, bo sobie juz ząbki szczerze ![]() |
Autor: | sebi [ sob lut 26, 2005 6:45 pm ] |
Tytuł: | |
W poniedziałek bedą, jak auto wyglada po podkładzie przed przeszlifowaniem a pod koniec tygodnia juz po lakierze. |
Autor: | Xytras [ sob lut 26, 2005 6:48 pm ] |
Tytuł: | |
Niema jak obejzec kolejnego pieknego /8. pozdrawiam i czekam na foty ![]() |
Autor: | sebi [ ndz lut 27, 2005 6:16 pm ] |
Tytuł: | |
Hej Naprawdę nikt nie przyzna sie do posiadania takiego modelu?? Kilka nowych fotek przed lakierowaniem: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | arbies [ ndz lut 27, 2005 10:57 pm ] |
Tytuł: | |
Piękna robota Sebi – zero fuszerki. Ale nurtuje mnie jedna sprawa, dlaczego błotnik na tym etapie prac są przymocowane do karoserii? Będziesz je malował przytwierdzone? Co wtedy ze śrubami – przymalujesz je? |
Autor: | Xytras [ ndz lut 27, 2005 11:13 pm ] |
Tytuł: | |
No piekna robota, niema co ![]() Mazylby mi sie taki egzemplarz, ale jezeli kiedykolwiek bedzie mnie na takie cos stac to juz pewnie takich nie bedzie ![]() |
Autor: | Idzik [ pn lut 28, 2005 12:28 am ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy mogę za kolegę ![]() ![]() ![]() ![]() Może napisze coś więcej o swoim aucie... ![]() |
Autor: | Idzik [ pn lut 28, 2005 12:32 am ] |
Tytuł: | |
Idzik pisze: Nie wiem czy mogę za kolegę
![]() Właśnie zauważyłem, że się pochwalił, ale w osobnym temacie... Sorki ![]() |
Autor: | Mitu [ pn lut 28, 2005 2:29 am ] |
Tytuł: | |
Idzik za to ostatnie zdjęcie to Ensignx Cię "zjedzie" ![]() ![]() P.S. Proszę piszcie dalej o 3.0 to bardzo interesujący temat. Więcej zdjęć - jeśli można prosić ![]() ![]() ![]() |
Autor: | sebi [ pn lut 28, 2005 8:25 am ] |
Tytuł: | |
arbies pisze: Piękna robota Sebi – zero fuszerki. Ale nurtuje mnie jedna sprawa, dlaczego błotnik na tym etapie prac są przymocowane do karoserii? Będziesz je malował przytwierdzone? Co wtedy ze śrubami – przymalujesz je?
Hej Nie nie nie błotniki jak inne elementy rozdzielne malowane bedą osobno. |
Autor: | Leszek3.0 [ pn lut 28, 2005 11:39 am ] |
Tytuł: | |
Hej, Dzięki za zdjęcia Idzik ![]() Przepraszam za repost, ale pisałem post w pośpiechu i jakoś mi "uciekł" z tego wątku. Tak- jeszcze parę dni i zaczynamy z "Kubusiem" sezon. Na razie zimuje w garażu. W poprzedni weekend AMG i Mitu odwiedzili mnie i zrobilismy sobie rundkę po parkingu podziemnym - było naprawdę śmiesznie i klimatycznie. Mitu pisze: Idzik za to ostatnie zdjęcie to Ensignx Cię "zjedzie"
![]() ![]() Tak, to zdjęcie oznaczenia 3.0 demaskuje niedoskonałości karoserii, ale nie oddaje sprawiesliwości wyglądowi auta, bo akurat ta okolica bagażnika jest obita. ![]() P.S. Proszę piszcie dalej o 3.0 to bardzo interesujący temat. Więcej zdjęć - jeśli można prosić ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 8 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |