MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 24, 2025 5:31 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lut 02, 2005 4:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
witam,
pewna rzecz mnie dzisiaj zainteresowala, przed przejazdzka 115 zajrzalem pod maske, zeby sprawdzic poziom plynu w chlodnicy i przy okazji zauwazylem, ze ostatnie odcinek ciegna gazu, biegnacy do pompy wtrysowej jest poluzowany, tzn spadlo z jabluszka, bo bylo zabezpieczone gumka, takze mozna bylo sie tego spodziewac...(pozostalosc po poprezdnim wlascicielu [zlosnik]) zamocowalem jak nalezy i wyruszylem.

po powrocie, podnosze maske i znowu widze ze spadlo to samo ciegno, nie zakladajac ciegna dodaje gazu, otwiera sie tylko przepustnica powietrza, a silnik wkreca sie normalnie na obroty?
jak to mozliwe? czegos tu chybe nie czaje... :-?
pozdrawiam

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 03, 2005 7:52 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Witam

Cięgno które ci spada jest odpowiedzialne za zwiększenie dawki podczas przyspieszania. Jest to tak zwana "dupka" do której podłączone jest podciśnienie regulujące membrane.Autko mimo braku podłączenia tego cięgna będzie przyspieszać. To cięgno jest potrzebne w przypadku nagłego przyspieszenia, holowania przyczepy, czy jazdy w górach. Są to przypadki kiedy silnik nie wkręca się na obroty podciśnienie nie może ruszyć membrany w pompie i wtedy z pomocą przychodzi cięgno które wymusza ruch membrany mechanicznie.Co powoduje zwiększenie dawki paliwa i przyspieszanie pojazdu.

_________________
Pozdrawiam.

W114 250CE'1969[sprzedany]
W115 220D 1974 OR [RIP]
W123 240D 1978 OR POWER [RIP]
w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 03, 2005 11:36 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
dzieki, juz wszsytko jasne...
a myslalem ze bede za darmo jezdzil [zlosnik]
pozdrawiam

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 8:05 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
A u mnie ta membrana jest nieszczelna, nie wiem z jakiego powodu.

Może ją trafiło??

Gdzie mogę takie coś dokupić i jaki może być przypuszczalny koszt?

Proszę o pomoc.

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 9:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 25, 2004 9:39 pm
Posty: 805
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ale czadowy wątek odkopany [zlosnik] [zlosnik] :lol:


Pozdrawiam - jeżdzący na samym powietrzu chymon [cool]

_________________
W114 250C 1971 USA


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 05, 2007 9:26 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
;-)

Już znalazłem. Ta membrana to wydatek rzędu 240 zł.

Czad!!! Ciekawe czy są zamienniki.

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl