Rejestracja: sob mar 04, 2006 6:22 pm Posty: 6
Lokalizacja: Zduńska Wola
|
Mam taką 115tnastkę z silnikiem 2.0d 615.913 i silnik kopci na biało na wolnych obrotach, pod obciążeniem znów na czarno strasznie sadzi. Silnik był 2 tygodnie temu remontowany. Przed remontem podobnie było z kopceniem ale wtedy ubywało oleju i dym śmierdział olejem a na czarno i tak walił też pod obciążeniem. Teraz oleju nie ubywa. Proszę o info w którym miejscu tego wskaźnika od kąta wyprzedzenia zapłonu co jest przykręcony do bloku jest punkt wskazujący? Mój wskaźnik jest jakby ścięty na końcu(nie ostry) i nie które miejsce ma odpowiadać za punkt wskazywany. Cięgna wyregulowane wg instrukcji z książki serwisowej a nadal jest problem z kopceniem. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć czy pompa wtryskowa może być wewnątrz rozregulowana(była naprawiana jakieś 10 lat temu ale od tego czasu auto zrobiło może 5tyś km). Ręce mi opadają bo auto strasznie kopci aż się lampa przyciemniła tylna. Proszę o jakąś podpowiedź czy pompa wtryskowa może być odpowiedzialna za to kopcenie? Może przyspieszacz uszkodzony czy cokolwiek innego?
_________________ 115
|
|