MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 2:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 12:27 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 18, 2008 1:44 am
Posty: 26
Lokalizacja: z nienacka
Aha -co do silnika , to po zabezpieczeniu komor cylindra nieduza iloscia oleju i po dluzszym przestoju , nalezy przed kreceniem z rozrusznika ,zalozyc klucz na wal i zrobic kilka obrotow recznie.

Xytras Silnika nie zalewa sie zbyt duza iloscia oleju , a tymbardziej komór, problem w tym ze gdy jest zbyt duzo oleju , to przy rozruchu ów olej nie może zostać sprężony przez co na wstepie masz zbyt duze obciazenia na uklad korbowy silnika.
Ilość oleju wlana do cylindra powinna być taka ,aby zalac miejsca przylegania pierscieni do gładzi cylindra, wiec jest to ilosc symboliczna.

_________________
Mercedes 250S W114 71'
Audi 80 B4 2.8 V6 Quattro 92'
VW Jetta USA 85'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 9:25 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Dlatego napisałem, że potem należałoby ten olej wylać porządnie, mowa o sytuacji przed rozruchem [cool]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl