ale w był taki model ......:
Type 230.4
Name 230.4
Name Mercedes-Benz type 230.4
Short name 230.4
Model W 115 V 23
Production 11.72/08.73 - 12.76
Number produced 87.609 saloons
Type M 115 V 23 / 115.951
No. of cylinder/configuration 4 / in line
Bore x stroke 93,75 x 83,6 mm
Total displacement 2307 ccm (tax classification: 2277 ccm)
Compression ratio 9,0
Crankshaft bearing 5
Output 110 hp / 81 kW at 4800 /min
Maximum torque 19 mkg at 2500 /min
No. of valves/configuration 1 intake, 1 exhaust / overhead
Valve operation top camshaft
Camshaft drive duplex roller-type chain
Mixture formation 1 horizontal-draught carburetter Stromberg 175 CDT
Cooling water cooling / pump; 10,5 l water
Lubrication pressure circulation lubrication / 4 l (since 03.70: 5 l) oil
Electric system 12 V
Battery 55 Ah / in the engine compartment
I jest to ten sam silnik który jest do sprzedania z automatyczną skrzynią... tylko w dowodzie rejestracyjnym będę miał 200D... a i z tym może coś się da zrobić.... ale jeszcze go nie rejestrowałem więc może da radę to zmienić a do silnika dostaje dokumenty...
A co do tyłka który się obrywa w mojej 115 to jeżeli podciągnę tył na kobyłki obciążę tylne siedzenia to jest nadzieja że kufer lekko się uniesie i wtedy jak bym zapodał jakieś wzmocnienie podłużnic ??? tak pytam bo może ktoś z Was już takowy manewr wykonywał i ma jakąś wiedzę na temat
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
ratowania dupy
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)