MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 17, 2025 11:18 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 05, 2012 1:12 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw sie 02, 2012 1:55 pm
Posty: 6
Witam. Kolejny problem z serii Zizi i jego 115stka. Silnik 200D, 74 rocznik więc drugo seryjny. Złamała się osłona bagnet do sprawdzenia poziomu oleju, ta cienka rurka w której znajduje się bagnet. Nie wiem i nie mogę tego dojrzeć czy końcówka która została zamocowana jest wkręcana, czy mocowana w inny sposób. Doradźcie forumowicze co zrobić w tym momencie, jak w miarę sprawnie wymienić osłonę bagnetu, i czy pasuje ona np. od beczki? Zizi


Na górę
Post: wt sie 07, 2012 8:58 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw sie 02, 2012 1:55 pm
Posty: 6
Nikt nigdy nie oglądał tak dokładnie silnika wyjętego z auta, żeby móc coś powiedzieć o tej osłonie bagnetu? W takim razie proszę powiedzcie czy ten silnik 200D 1974 był również montowany w pierwszych seriach w123? Jeśli tak to w dziale beczek poszukam jakiegoś info, albo ktoś mi jakieś zdjęcia zrobi. U mnie w aucie nic nie mogę dojrzeć, Zizi


Na górę
Post: wt sie 07, 2012 11:10 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn lis 28, 2005 9:51 am
Posty: 627
Lokalizacja: RBR ;-)
Ta rurka wydaje się być tylko wetknięta w aluminiowy element dołu silnika.

Żadnej śruby tam nie widać i na pewno rurka ta nie jest gwintowana.

_________________
Nie mam już Mercedes :-(


Na górę
Post: śr sie 08, 2012 8:01 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 16, 2007 10:10 am
Posty: 71
Lokalizacja: Wrocław
W silniku M123 (W123 250) który rozebrałem na "czynniki pierwsze" takową rurkę demontowałem, jest dość mocno wciśnięta w otwór obudowy komory korbowej, pomimo, iż miałem zdemontowaną pokrywę wybicie tej rurki nie było łatwe, napewno jej wyjęcie wymaga zdjęcia miski olejowej. Może łatwiejszym sposobem będzie jej "zesztukowanie" np. z wykorzystaniem rurek miedzianych wykorzystywanych w instalacjach wodnych i c.o. i zlutowanie takiego połączenia?

_________________
Brajtas od zawsze miłośnik gwiazdy!
W124 260E '88 swap 280E (M104.944 engine from W140) + Getrag (717.404 Gearbox from W201 2.5 16V Cosworth)
ex:
W123 250 '81 M123, MB 100D 2.4D '91, W201 2.0D '88 OM601, W124 200TE '89 M102, W124 200E ASB '92 M111


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl