MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 2:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 19, 2006 9:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 1:08 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Dzierzoniów
witam..
Czy ktoś z szanownych kolegów wymieniał simeringi w dyferze.. chodzi głównie o simering wałka atakujacego.. jest on chyba dość głeboko schowany a na pewno nadaje sie do wymiany bo dyfer był cały oblepiony smarem.. Prosiłbym o wskazówki jak dobrać sie do tego uszczelniacza bez zadnych uszkodzeń mechanizmu..

uszczelki półosi tez ida do wymiany, ale te bez problemu wyjąłem..

z góry dziękuje za interwencje

pozdrawiam Piotrek!

_________________
W115 240D 74' Automatic jest 3.0
W126 300 Turbo Diesel 88'
w124 300 TDT 4 MATIC 87'
vw caddy mk1 92'

ex: brunetki blondynki ja wszystkie was dziewczynki... dobrze wspominam :P

.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 22, 2006 7:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 1:08 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Dzierzoniów
No to zonk.. [szalone]

myślałem ze ktoś moze zabierał sie juz za to kiedys..

no cóż pozostane sam na placu boju i sam sie do tego dobiore..!!

pozdrawiam..

_________________
W115 240D 74' Automatic jest 3.0
W126 300 Turbo Diesel 88'
w124 300 TDT 4 MATIC 87'
vw caddy mk1 92'

ex: brunetki blondynki ja wszystkie was dziewczynki... dobrze wspominam :P

.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 22, 2006 8:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Ten simmering na wałku ataku to nr 30 na rys ,może schemacik coś Ci pomoże.

Obrazek

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 22, 2006 8:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 1:08 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Dzierzoniów
Dzięki za schemat Valentine123 ;)

bede próbował go zdjąć.. tylko najpierw trzeba odkręcic tą smieszną nakrętke na wałku, która uparcie mocno dokręcona jest.. :-?

_________________
W115 240D 74' Automatic jest 3.0
W126 300 Turbo Diesel 88'
w124 300 TDT 4 MATIC 87'
vw caddy mk1 92'

ex: brunetki blondynki ja wszystkie was dziewczynki... dobrze wspominam :P

.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 2:48 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
Ot, to właśnie jest problem, ta nakrętka.
Zazwyczaj uparcie siedzi na swoim miejscu i ani drgnie.
Przerabiałem tan temat,dorobiłem sobie specjalny klucz do tej nakrętki, ale to nie pomogło, bo bez wymontowania mostu z auta, było tam za mało miejsca na manewry.
Postanowiłem temat odłożyć na później i w międzyczasie przestało ciec,
a oryginalny uszczelniacz MB leży sobie w schowku.
Tak więc potrzeba dobrego klucza i jak nie puści z kanału, to trzeba wymontować cały most.

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 25, 2006 3:01 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Najlepiej kup sobie najpierw nową nakretke bo stara przy ściąganiu może ulec zniszczeniu :(.

Jak sobie zrobiłem najpierw specjalny klucz :D.

No i jest jeszzce jeden problem po wymianie simeringa ta nakretke nalezy dokręcić odpowiednim momentem jak zrobisz to za lekko bedzie ci grzechotać łozysko jak za mocno to skasujesz luz i cofniesz wałek atakujacy co może spowodowac wycie mostu.

Generalnie sprawa upierdliwa i wymagajaca dużego zamozaparcia i siły co również delikatna :D.

Robiłem to u siebie cięzko było ale sie udało :)

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 26, 2006 8:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 1:08 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Dzierzoniów
Toście mnie nastraszyli koledzy.. [szalone] ;)

teraz to mam wielkie obawy czy w ogóle rozbebeszac ten dyfer skoro liczą sie momenty dokręcenia nakrętki... :-? ..

może po prostu zostawie w spokoju jak zrobił to kolega Robert_Belzyt i moze samo przestanie cieknąć.. [zlosnik]

dyfer leży na stole ..juz wyjęty.. kombinowalem juz cos z kluczem.. brakuje mi jeszcze precyzji... :P

wolałbym niczego nie spie... ..sam nie wiem.. zobaczymy jak to bedzie

pozdrawiam

_________________
W115 240D 74' Automatic jest 3.0
W126 300 Turbo Diesel 88'
w124 300 TDT 4 MATIC 87'
vw caddy mk1 92'

ex: brunetki blondynki ja wszystkie was dziewczynki... dobrze wspominam :P

.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 07, 2010 4:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Ma ktoś może numery nakrętki, uszczelniacza i tuleji rozprężnej??

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 11, 2010 11:47 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Piotr ddz do takich nakrętek polecam klucz udarowy,podjedź z mostem do kogoś kto ma taki klucz i niech Ci odkręci,nawet w wulkanizacji mają klucze udarowe,nie ma co kombinować i się siłować.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl