Witam,
Co prawda jestem początkujący w sprawach restauracji /8, jednak napotkałem u siebie podobny problem z zatrzymywaniem się wycieraczek. Niestety naprawa wymagała wymontowania silnika wycieraczek. Po odkręceniu pokrywy przekładni kątowej silniczka okazało się, że ebonitowe koło zębate przekładni jest jednocześnie odpowiedzialne właśnie za wykonanie przez wycieraczki pełnego cyklu. Na kole znajdują się ścieżki miedziane o odpowiednich długościach a z nimi współpracują styki. U mnie jeden z nich pękł i zaginął /pewnie poprzedni właściciel nie umiał sobie z tym poradzić/. Trzeba było dorobić styk /dawcą był stary solidny przekaźnik/ i wszystko zaczęło działać prawidłowo. Lub jeszcze jedno, którymś z przewodów nie pamietam w tej chwili którym, do silniczka dostarczane jest zasilanie bez przerwy i dochodzi ono do styku, który podczas spoczynku wycieraczek opiera się o część koła zębatego bez ścieżki miedzianej/tworząc obwód otwarty/. Po włączeniu wycieraczek koło zębate obraca się i styk na określoną część jego obrotu /zamyka obwód/ podaje przez ścieżkę i kolejny styk zasilanie do silnika po to aby wycieraczki mogły wykonać cały cykl nawet przy odcięciu zasilania przez włącznik przy kierownicy. Dlatego proponuję sprawdzić działanie tych styków w przekładni silniczka wycieraczek oraz wtyczkę zasilającą sam silniczek, czy w jednym z pinów jest zasilanie przy wyłączonych wycieraczkach a włączonym zapłonie. To potencjalne powody, które w tej chwili przychodzą mi do głowy. Mam nadzieję, że nie opisałem tego zbyt skomplikowanie

Nie wiem jednak co może byś przyczyną braku regulacji prędkości pracy wycieraczek.
Pozdrawiam,
_________________
W 115 '70 220D Lenkradautomatic
Junak M10 '63