MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 6:44 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr maja 14, 2008 6:41 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:24 pm
Posty: 10
Mam małe pytanie. Czy do gaźnikowego M110 z W123 bez problemu założe cały osprzęt silnika M110 wtryskowego z W114 280 CE? Czy jest miejsce na wszystkie czujniki itp, czy też będa jakieś problemy z tym?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 14, 2008 8:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Nie bo niema gdzie wetknąć wtrysków.....

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 14, 2008 10:45 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:24 pm
Posty: 10
wtryski są w przecie w kolektorze ssącym, a ten mam ze starego silnika. chodzi mi o to że mam cały silnik któremu coś jest (rozbiore to bede wiedział) i biore pod uwagą kupno innego M110. Bardziej mi chodzi o czujniki połozenia wału i czujnik prędkości obrotowej itp.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 14, 2008 11:14 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
tadzik128 pisze:
wtryski są w przecie w kolektorze ssącym

Przyjrzyj się to zobaczysz że wtryski są owszem w kolektorze dolotowym ale wtykane sa w ten odcinek kolektora ktory jest w głowicy....

tadzik128 pisze:
Bardziej mi chodzi o czujniki połozenia wału i czujnik prędkości obrotowej itp.


W M110 nie ma takich wynalazków....

M110 wtryskowy ma inną głowicę niz gaznikowy uwierz mi na slowo....

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 15, 2008 6:34 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr mar 26, 2008 6:24 pm
Posty: 10
Bardzo dziękuję za informację. Wiem już czego szukać w razie problemów. Pozdrawiam

Ps a poza głowicą są jeszcze róznice? - np czy tłoki są takie same itp. - czy w razie czego można zdjąć głowice z gaźnikowca i założyć tą z wtryskowca, czy też i dołem sie to różni?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2008 9:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
tadzik128 pisze:
czy w razie czego można zdjąć głowice z gaźnikowca i założyć tą z wtryskowca, czy też i dołem sie to różni?


Możesz przerobić gaźnikowca na wtryskowca, ale pod warunkiem, że założysz manele od D-jeta. Po za tym nie obędzie się bez nawiercenia kilku dziurek. Pytaj marcina280e, bo On jest znawcą M 110 (nie tylko w teorii).

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl