Witajcie!
Od tygodnia przeglądam Wasze forum. Naprawde wielka sprawa. Zakochałem sie w tym aucie i mam ostanio kompletnego fioła bo kupiłem sobie W115 z 1975 roku, silnik 200D w manualu.
Widać że środek jest conajmniej od 3 modeli poskładany (róznice: tylna kanapa, przednie fotele, boczki, uchwyty do zamykania drzwi, kieszenie boczne w drzwiach).
Nie mam zdjęcia tabliczki pojazdu, ale zrobię w krótce i umieszczę.
Chciałbym go przemalować całego na biało i zrobić mu jednolity kremowy środek (taki jak przednie fotele), co o tym myślicie?
Niestety pęknięta jest deska-kokpit i panel środkowy jest bardzo zmęczony praktycznie stoi tam na sztukę niezamocowany. Blacha jest w dobrym stanie, dziadek (poprzedni właściciel) zrobił generalny remont blacharski w 2004 roku, silnik jest również po remoncie i pracuje równo i ładnie mruczy. Jednak ma problemy z odpalaniem jeśli dłużej postoi. Dzięki wam wstępnie zdiagnozowałem problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego. Kupiłem do niego nowe świece żarowe BERU i uszczelki gumowe pod sekcje wtryskową pompy paliwowej, za całość się zabiore w przyszły weekend. Chciałbym mu też sprawdzić sprężanie. Na ciepłym pali na dotyk pod warunkiem że nie stoi długo po zgaszeniu. Uwagi wymaga również układ kierowniczy jest dość duży luz, coś strzela mi w prawym tylnym kole przy hamowaniu. Drzwi są dość kiepsko spasowane i tylko tylne prawe zamykają się tak jak powinny, pozostałe raczej kiepsko. Przyjechałem nim spod Opola do Poznania bez problemu
Proszę o zdekodowanie VIN: 11511510307111
oto fotki:
