Witam
grigorius pisze:
jest tam przeróbka że pale i gasze z cięgna jak to w 115stkach.
w 123 też są takie rozwiązania (tzn palenie i gaszenie z hebla)
grigorius pisze:
od beczki tej palonej z kluczyka
znaczy wymienili "du..pkę" pompy, kiedyś jak klękło mi podciśnienie do gaszenia a części były droższe niz całe auto, to podciśnienie przerobiłem z wyprzedzacza zapłonu od Poldka i nawet chodziło
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
)
grigorius pisze:
Mechanior powiedział że lepiej by mi chodził na tej oryginalnej pompie
Tam chyba powinna być pompa 45 do 2.0 zobacz na tabliczce co masz, bo może siedzi tam 50 lub 55 i daje większe dawki niż potrzeba
grigorius pisze:
jak sie ma stary kolektor z filtrem powietrza mokrym, który aktualnie jest do tej nowszej pompy, czy lepiej by to współgrało z kolektorem ssącym i filtrem suchym jak w beczkach?
Nijak mokry ma oliwę by się tam zbierał cały syf z powietrza, a wkład co ( niepamiętam 20 kkm się przemywa ) a suchy jest jednorazowy i bezobsługowy tylko wymieniasz. Generalnie nieważne jaki masz filtr czy suchy, czy mokry chodzi tylko o to byś dostarczał czyste powietrze i w takiej ilości jakią potrzebuje motor. (dawno temu w mojej pierwszej mb 2,2 d zmieniłem mokry na suchy od vw 1,9 tdi i śmigał aż miło
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
)
grigorius pisze:
aby auto lepiej sie zbierało
wystarczy, że ustawi zawory i początek wtrysku i powinno być lepiej zlosnik]
pozdro