Spychal pisze:
niewyciagnieta uszczelka bagaznika
jest klejona i bez porwania jej nie dałoby rady, a zamiennika sknera nie chciał kupić
Xytras pisze:
ze spawarka mam malo wspolnego
więc proszę nie komentować tej kwestii
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
Bo ja wolę mieć łatę niz wstawioną podłogę z cienkiej podróby. więcej spawów = więcej przegrzania blachy = więcej rdzy później. Chyba tak
Stomek pisze:
robil na czas
to co tu widać to robota w 17 dni. Spawania wg właściciela nie miało być w ogóle
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
a czas na malowanie 2 tygodnie:)
Stomek pisze:
Moznaby np. wyciac stary kawalek zostawiajac 5mm na rancie na mala zakladke, uzyc felarki,w latce zrobic otwory po spawy, nastepnie przyspawac punktowo, oszlifowac tarcza listkowa i nie byloby slady po spawach i minimalny slad laczenia blach. Zajeloby 10minut na latke dluzej
hehe dobre !!
Stomek pisze:
autor powinien spodziewac sie roznych opinii
Ludzie inteligentni się nie obrażają
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
<br>
Dodano po 2 minutach.:<br>
kielbik pisze:
ten samochod byl w takim stanie, ze kwalifikowal sie do porzadnej blacharki z wymiana progow i prawdopodobnie rownierz podlogi
nie przesadzaj!

zdjęcia są tak robione, żeby to okrutnie wyglądało
kielbik pisze:
co mi z tego, ze auto blyszczy i nie ma zaciekow jak za pol roku pojawia sie pierwsze bable a za nastepne pol roku zacznie pekac szpachla (ktorej wielkie ilosci sa nieodzowne dla zamaskowania tych wszystkich latek).
chyba u Ciebie
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Ja swoją coupe mam robioną tym samym sposobem, po 5 latach ani śladu rdzy!
Spychal pisze:
Polska-Norwegia
Polska- Dania
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
<br>
Dodano po 9 minutach.:<br>
kielbik pisze:
zdaniem wielu innych forumowiczow, nie mniej wazne od efektu koncowego jest to, co do niego prowadzi.
oczywiście! źle się wyraziłem.