MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 24, 2025 5:46 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 02, 2007 10:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 11:21 pm
Posty: 103
Lokalizacja: Warszawa/Białystok
Zawsze chciałem mieć Mercedesa coupe. Najbardziej podoba mi się W111, ale chyba drogi jest w utrzymaniu (chyba, że nie mam racji??).

/8 jest jednak również bardzo fajny. Z zakupem się nie spieszę, bo obecnie mam /8 sedana, jednak powoli rozglądam się za coupe.

Waszym zdaniem model z jakim silnikiem najlepiej kupić - chodzi mi przede wszystkim o awaryjność i dostępność części nowych (raczej zamienników, bo w ASO chyba można za odpowiednią opłatą wszystko dostać:) lub używanych?

Może któryś z silników montowanych do /8 coupe był wkładany do późniejszych modeli? Jeżeli tak, to pewnie z częściami będzie łatwiej...

Zaznaczam, że podoba mi się tylko I wersja. II nie biorę pod uwagę.

Andrzej


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 02, 2007 10:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:41 am
Posty: 228
Lokalizacja: ZNIENACKA
Witam,

andrejko pisze:
Waszym zdaniem model z jakim silnikiem najlepiej kupić - chodzi mi przede wszystkim o awaryjność i dostępność części nowych (raczej zamienników, bo w ASO chyba można za odpowiednią opłatą wszystko dostać lub używanych?


nie wiem czy w wersjach coupe były silniki diesela ale jeśli tak to na pewno by było łatwiej części znaleźć niż do benzyny, wogóle też dużo innych części mechanicznych byś mógł z beczek adaptować bez problemów dużych.

andrejko pisze:
/8 jest jednak również bardzo fajny.


W pełni się zgadzam [zlosnik] , pzd

_________________
Bez pracy nie ma kołaczy - rzekł Stefan i się położył. Bardzo nie lubił kołaczy. Był wręcz na nie uczulony.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 02, 2007 10:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 11:21 pm
Posty: 103
Lokalizacja: Warszawa/Białystok
Z tego co wiem, to diesli nie było:(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 03, 2007 12:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 17, 2007 2:48 pm
Posty: 118
Numer GG: 1444590
Lokalizacja: Częstochowa
/8 pisze:
nie wiem czy w wersjach coupe były silniki diesela


Na 100 % nie było.
Chassis code Years Model Engine Displacement Model Type
W114 1968–1972 230.6 2.3 L M180 I6
W114 1968–1972 250 2.5 L M114 I6
W114 1969–1972 250/8 2.5 L M130 I6
W114 1969–1972 250C 2.5 L M130 I6
W114 1972–1976 280 2.8 L M110 I6
W114 1973–1976 280C 2.8 L M110 I6
a tuttaj link:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W114

_________________
W115 240D '68 "Dziadek"
W201 250D '88 "Zielony"
W124 2,2CE '94 "Ropucha"
Samochód to jest Mercedes a inne marki to już tylko wynalazki


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 03, 2007 2:11 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Czyli szukasz W114 coupe?
Jeśli tak to szukaj 280CE bo one miały M110 zatem części znajdziesz, bo to silnik montowany i w W116 i w W123 i nawet w W126.
W111 no to zapewne tania nie będzie (sam kiedyś pomyślę o takiej [zlosnik] ).
Jeśli pytasz ogólnie o COUPE to popatrz na mój podpis - każda jest SUPER. Jak chcesz jeździć na co dzień i sie nie zrujnować to W124 230CE + LPG (fuj) jak aż tak ważne nie są dla Ciebie koszty a chcesz jeździć na co dzień to W124 300CE (moj faworyt do jazdy na co dzień). Jak klasyk na lato to W123, W114 jak najbardziej. Jako, że piszesz o tym W114 i I serii i ta kwestia kosztów (dostępności części) to zapewne tylko M110.
Przy absolutnym szaleństwie zostaje jeszcze SEC [milosc2] [milosc2] [milosc2] [milosc2] ale V8 to musi zjeść [zlosnik] 8) [zlosnikz] ;)

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 21, 2007 3:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Koledzy, C114 nie oferowano nigdy z silnikami wysokoprężnymi. Wybierać można za to było spośród motorów M114 (250C, 250CE), M130 (250C 2.8 ) oraz M110 (280C, 280CE). Oczywiście nie było motoru, który byłby dostępny przez cały okres produkcji C114.

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl