Pioterek pisze:
No i jakoś zielone welury do niebieskiego metaliku średnio robią
Te welury są, a właściwie były niebieskie. Wygladają na zielone, bo wypłowiały. Niestety wypalone słońcem niebieskie welury tak wygladają - wiem, bo mam
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
. A swoją drogą welur to najszlachetniejsza tapicerka w /8, bo była zarezerwowana tylko dla wersji z M 110
![[ok]](./images/smilies/ok.gif)
!
Pioterek pisze:
konsola wygląda na niebieską...
Co do konsoli środkowej to niestety jest ona z innego materiału niż kokpit i mimo tego, że fabrycznie konsola i kokpit były w jednym kolorze to pod wpływem słońca niebieska deska pęka jak żadna inna, a konsola robi się błękitna jak widać na zdjęciach - też wiem z autopsji

.
marcin280e pisze:
No ale z K jeta tez zszedł hehe
K-jet i wersje rozwojowe KE-jet okazał się slepą uliczką....
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Dokładnie! K-jet był krokiem wstecz, cofnięciem się w rozwoju. A dzisiejsi użytkownicy K-jeta i pochodnych stają przed dylematem gaz czy osiągi (i święty spokój
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
).
Poza tym jest jeszcze jeden istotny atut D-jeta - walory akustyczne. Brzmi najpiękniej i najbardziej dostojnie, nie to co uładzony K-jet
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
czy hałaśliwy Solex 4 A 1
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
. Z resztą tyczy się to także M 116, które z K-jetem brzmi jak kosiarka

, a nie V8 i M 117 brzmiące jakby drwa rąbali w lesie
![[hehe3]](./images/smilies/hehe3.gif)
. Chodzi mi oczywiście o żeliwne M 116 i M 117.
Arbies jak dla mnie auto warte zakupu jeśli chcesz znów remontować WSZYSTKO, tylko ma dwie wady:
- druga seria
- wybrakowany o jedną parę drzwi
Pozdrawiam i powodzenia

.