MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 9:41 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 13, 2005 11:50 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 11:39 am
Posty: 406
Lokalizacja: Jelenia Góra (czasowo Wrock)
Jak nalezy regulowac i na co zwrócić uwagę, bo:
1. Jest problem z wyrzuceniem wstecznego, trzeba niedość ze wyciągnąć go, to jeszcze machnąć wajchą w bok,
2. Dwójka wchodzi ze zgrzytem, zwłąszcza przy redukcji, ale tez przy dynamiczniejszym ruszaniu, jak obroty są dość wysokie.

myślę, że trzeb apokombinować z długością cięgieł, ale moze nie mam racji :)

a poza tym skrzynia ładnie chodzi, tylko upierdzielił mi się kawałek obudowy tam gdzie wchodzi linka prędkościomierza... :(

_________________
Ja-cek
1. W115 "Bombowiec - Wytwornica Dymu" w ciągłym remoncie, oj, i tak chyba do wakacji... tylko których? (-:


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 13, 2005 3:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr maja 08, 2002 9:20 pm
Posty: 230
Lokalizacja: Warszawa
A ta dwójka to nie synchronizator?

_________________
W 201 2.6 87'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 16, 2005 6:16 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
A czy podczas przekładki skrzyni uwstawiałeś "kasete "zmiany biegów i używałeś do tego bolca ustalającego fi6? jeśli nie wejdz pod auto(wbrew pozorom tą operacje można przeprowadzic bez kanału [zlosnik] ; odczep wszystkie wodziki od kasety , włóż bolec ustalający-położenie gałki w pozycji"luz"- a pózniej odkręcajac regulatory na wodzikach dostosuj ich długosć i pozakładaj spowrotem do kasety, powinno zadziałać.
Jeśłi w skrzyni nie grzebano to będzie jeden z powodów jej złych zmian
Miłej pracki [zlosnikz]

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 17, 2005 4:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 11:39 am
Posty: 406
Lokalizacja: Jelenia Góra (czasowo Wrock)
Bolca ustalającego oczywiście nie miałem i nawet nie wiem co to jest :P
ALe spróbuję dostosować się do tych rad, przy okazji zmienię olej, bo licho wie jaki tam był i jak długo był, czekam teraz w sumie na szybę, więc z jazdy nici, jak tylko wygonię dekarzy z garaży to pakuje się na kanał, bo myślę, że ten wsteczny, to własnie z powodu niedopasowania długości cięgła tak chodzi, a z dwójką, to nie wiem, może faktycznie synchornizator?

_________________
Ja-cek
1. W115 "Bombowiec - Wytwornica Dymu" w ciągłym remoncie, oj, i tak chyba do wakacji... tylko których? (-:


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 19, 2005 4:04 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Ja_cek pisze:
Bolca ustalającego oczywiście nie miałem i nawet nie wiem co to jest :P
ALe spróbuję dostosować się do tych rad, przy okazji zmienię olej, bo licho wie jaki tam był i jak długo był, czekam teraz w sumie na szybę, więc z jazdy nici, jak tylko wygonię dekarzy z garaży to pakuje się na kanał, bo myślę, że ten wsteczny, to własnie z powodu niedopasowania długości cięgła tak chodzi, a z dwójką, to nie wiem, może faktycznie synchornizator?

Z dwójka to własnie moze być nieustawienie wodzików-tak jak i wsteczny;)

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 8:06 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:42 pm
Posty: 13
Witam wszystkich
mam problem z moją 190 1,8 b bez gazu silnik model 102910 z wielopunktem ale niewiem którym
od czasu mojej regulacji co2 silnik niema mocy jak jest zimny wogóle jakby niemiał ssania wciskam gaz do dechy a on zwalnia anie przyspiesza
odpala pieknie obroty ma super niefaluje na postoju dodając gazu jest ok
a podczas jazdy kuleje
czasami jak jest rozgrzany to go zamuli ale da się jechać
prosze o pomoc jak wyregulować spowrotem co2 na analizatorze spalin ustawił mi wartość 1,4%-1.5% ale jak go rano odpaliłem to znowu kicha
Drugie moje pytanie to niemam napięcia w podgrzewaniu lusterek i spryskiwaczy czy jest do tego jakiś sterownik bo bezpieczniki wszystkie wymieniłem mam wolne dwa gniazda w skrzynce bezpiecznikowej czy to od tego
i jeszcze jedno pytanie które mnie gnębi
przy szybkiej zmianie z 2 na 3 troche zgrzyta niewiem czy to synchronizator skrzyni bo jak wkładam normalnie 3 to jest ok ale jak szybko wkładam bieg to chrupnie
dziękuje za odpowiedź


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 20, 2006 9:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 11:39 am
Posty: 406
Lokalizacja: Jelenia Góra (czasowo Wrock)
o, jak już ktoś wyciągnął mój temat to odpowiem :)

wyregulowałem sobie te wodziki i wsteczny wchodzi bez zająknięcia. Dwójka czasem zazgrzyta jak jest za duża prędkość przy redukcji, może jeszxcze kiedyś przy okazji podreguluję, na razie szykuję bombowca do snu zimowego.

a co do tej 190... to ja nie mam pojęcia. A ze skrzynią u mnie to jest tak, jak się ładnie i precyzyjnie wkłada biegi to jest loozik. ten typ tak ma, że trzeba się postarać :), ale 30 lat robi swoje :D

pozdr.
JA

_________________
Ja-cek
1. W115 "Bombowiec - Wytwornica Dymu" w ciągłym remoncie, oj, i tak chyba do wakacji... tylko których? (-:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl