MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Pytanie nr 5 :)
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=21&t=9568
Strona 1 z 1

Autor:  Idzik [ wt gru 14, 2004 11:52 am ]
Tytuł:  Pytanie nr 5 :)

W jakim typoszeregu, przy jakim wyposazeniu i dlaczego zastosowano oprocz skosnych wahaczy zawieszenia po dwa specjalne amortyzatory wspomagane ukladem drazkow Watta?

Nagrodą będzie zestaw zlotowy (koszulka + plakat )

Czas trwania -do niedzieli 19/12/04

Autor:  misiek [ wt gru 14, 2004 7:20 pm ]
Tytuł: 

Bylo to w modelu W116 450SEL 6,9.
Modyfikacja (w stodunku do pozostalych W116) byla potrzebna ze wzgledu na znacznie wieksza elastycznosc auta uzyskana dzieki motorowi M100 (V8 6,9 i prawie 290KM) by przy duzej, dochodzacej do dwoch ton masie auta zapobiec przechylom wzdluznym auta. inaczej mowiac, krowa z napedem turdoodrzutowca przy ruszaniu z kopyta (i hamowaniu) nie tarla w ten sposob dupa po trawie [zlosnik]

Autor:  Bukol [ śr gru 15, 2004 1:26 pm ]
Tytuł: 

A mi się wydaje, że to było w "zwykłej" W116 450 SEL. To odróżniało 450 od 350. Było po to, jak już pisał Misiek, aby zapobiegać "siadaniu" tyłu przy ruszaniu. Ale oczywiście mogę się mylić.

Autor:  Samsung1 [ śr gru 15, 2004 7:05 pm ]
Tytuł: 

**************

Wyłącznie w wersji z silnikiem 6.900cm. W roku 1975 wyprodukowano pierwsze 474 sztuki ciężkich 116-tek z silnikiem 6.900cm z tym zawieszeniem. Zawieszenie była to kombinacja pneumatyki i hydrauliki (opisane powyżej w pytaniu), wersja 6.9 miała inne grubsze drążki reakcyjne i była tak skonstruowana aby nie "nurkowała"przy hamowaniu i nie "siadała" przy gwałtownym ruszaniu.


S1

Autor:  MacKuz [ ndz gru 19, 2004 8:26 pm ]
Tytuł: 

Zwycięzcą pytania jest oczywiście Misiek (nasz etatowy zwycięzca ;) ).

Czyli koszulka + plakat wedrują do Miśka.

W sprawie nagrody skontaktuj sie z Popeyem.

Autorem pytania był Pepe vel (PP) ;)

Pozdrawiam.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/