| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| G 400 CDI - Mam pare pytań ;) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=9938 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | outsider [ sob sty 08, 2005 3:32 pm ] |
| Tytuł: | G 400 CDI - Mam pare pytań ;) |
A właściwie jedno, ale jak dla mnie bardzo ważne: czy G miała z przodu wyciągarke - zawsze mi się wydawało, że G miały, ale jeszcze ani jednej 400 CDI z wyciągarką nie widziałem Drugie pytanie jak się sprawuje w terenie (nie mówie tutaj o totalnym Off-road dla Unimoga Czy może sobie coś innego kupić
|
|
| Autor: | _me: how_ [ sob sty 08, 2005 4:44 pm ] |
| Tytuł: | |
Spoko, kupujesz auto za 300 tys. to i se wciągarkę sprawisz u Zasady. |
|
| Autor: | krzstian [ sob sty 08, 2005 5:10 pm ] |
| Tytuł: | |
wyciągarki w standardzie to G chyba nigdy niemiał ale jeżeli chodzi o własności terenowe to kiedyś czytałem że są to najlepsze terenówki na świecie wnętrze nieodbiega od w220 ale jak masz 300 tys to pozostaje zakup nowego 270 CDI krótkiego golasa albo poszukiwania używanego 400 CDI PS ostanio fajny 400 CDI był na allegro za "rozsądne pieniądze"
|
|
| Autor: | gelanda [ sob sty 08, 2005 5:45 pm ] |
| Tytuł: | |
-Bardzo malo samochodów terenowych ma wyciagarki w standarcie, ale mozna ja zawsze dolozyc, wszsystkie g maja wyciagarki dokladane, czasami przez ASO. -G nie jest najlepszym samochodem terenowym, bo nie ma takiego samochodu. Jest to poprostu dobry, solidny samochod do ciezkiej pracy w terenie, co wcale nie oznacza ze w ciezki teren. -Nowa G jest gorsza w terenie od starej, bo ma za duzo elektroniki co znacznie podnosi jej awaryjnosc, a jak wiadomo samochod mocniejszy i wygodniejszy, ale niedzialajacy jest gorszy od starego slabego, ale sprawnego parcha -Za te pieniadze sa lepsze samochody terenowe niz G, napisz do czego Ci takie cos potrzebne, sprobuje pomoc w wyborze |
|
| Autor: | krzstian [ sob sty 08, 2005 5:53 pm ] |
| Tytuł: | |
zapomniałem dodać przy najlepszym ale G jako auto przeznaczone na trase + czasem przeforsowanie jakieś bocznej drogi zimą jest wyśminite do tego ma coś czego brak dzisiejszym autom styl przez duże S niewspominając o jakości , jeżdżąc zarówno grand cherokee jak i nowym cherokee czółem się jak w wypasionym koreańcu niewspominając o rowiązaniach technicznych
|
|
| Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob sty 08, 2005 6:00 pm ] |
| Tytuł: | |
Kurcze takie g to az szkoda w teren..... taki gosc u mnie ma takiego własnie 400 CDI to normalnie w srodku jest jak ta nowa S klasse-kosmos
|
|
| Autor: | Bukol [ sob sty 08, 2005 6:01 pm ] |
| Tytuł: | |
Wyciągarki są produkowane przez wyspecjalizowane firmy, n.p. Warn, Ramsey, Superwinch itp. Czasami można je zamówić "fabrycznie" przepłacając 100%. Ogólnie z wyciągarką jest tak samo jak z terenówką: jaką założyć zależy od przeznaczenia. Jeżeli ma służyć do szpanu (bo do czego innego może być w G 400 CDI ) to trzeba zamontować jakiś nowszy model Warn'a - będzie bajerancko i bojowo wyglądał. Jeżeli do wozu wyprawowego to tylko hydrauliczna napędzana z dodatkowej pompy. Do sportu szybka elektryczna (ale awaryjna) lub mechaniczna na PTO z reduktora (najdroższa opcja). Hydrauliczne = bezawaryjne, ale działają tylko wtedy, jak chodzi silnik. Tak samo mechaniczne, ale strasznie drogie, zwłaszcza montaż. Elektryczne = awaria, ale tanie i dobre do weekendowego offroadu.
|
|
| Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob sty 08, 2005 9:06 pm ] |
| Tytuł: | |
ale takie G 400 CDI nie narzeka na brak mocy |
|
| Autor: | gelanda [ sob sty 08, 2005 11:02 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: ale takie G 400 CDI nie narzeka na brak mocy tej mu nie brakuje!
Mi tez nie brakuje i co z tego. Moze bedzie to niezgodne z panujaca tendencja na forum, ale uwierzcie g niestety nie jest dobrym samochodem, jest napewna solidny, ma bardzo solidna rame i jeszcze kilka innych solidnych rzeczy, ale jest niestety nie ma dobrych silnikow oraz ma wiele rzeczy zle zaprojektowanych, wynika to z tego, ze chcieli jak najbardziej uproscic konstrukcje stosujac czesci z innych, wczesniej produkowanych modeli mercedesa. Napewno jest fajny i jeszcze kiedys chcialbym miec jakiegos G ale w 100% orginalnego, ktory mialby sluzyc tylko do jazdy tak sobie i nic wiecej. |
|
| Autor: | krzstian [ ndz sty 09, 2005 3:55 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Napewno jest fajny i jeszcze kiedys chcialbym miec jakiegos G ale w 100% orginalnego, ktory mialby sluzyc tylko do jazdy tak sobie i nic wiecej. i oto właśnie chodzi swoją drogą mój father od dawan miał chrapkę na G ale po utracie ostaniego MB narazie boi się gwiazdy kupić |
|
| Autor: | outsider [ ndz sty 09, 2005 6:13 pm ] |
| Tytuł: | |
Co do G 400 CDI to chciałem używke kupić. Przeglądałem oferty i znalazłem 270 CDI z wyciągarką ale dwudrzwiowe. Ogólnie autko nie jeździło by w bardzo ciężkim terenie, jedynie jakiś wypad do lasu, na pole. Co do wyciągarki to pewnie by nieraz się przydała znając moje mozliwości (kiedyś tak się C-klasą zakopałem, że nie mogli mnie wyciągnąć - na podłodze praktycznie auto stało - jakoś lubie sobie nieraz teren zwiedzić, beczka jakoś jeszcze nigdy nie została w terenie, no prawie).
Jest jeszcze ew. opcja zakupu starszej G z silnikiem diesela - ale wydają mi się za słabe, pozatym nie wiem jak w tych starszych modelach wygląda sprawa wyposażenia, a podgrzewane siedzenia, elektryczne szybki i klima musą być Co do wyciągarki to starczy mi elektryk. Ogólnie to myślałem nad inną terenówką ale G mi się najbardziej podoba. Ps. Zobaczymy co z tego będzie bo najpierw musze beczke zrobić i kupić auto do normalnej jazdy , a jeszcze SECa mam na oku, G jest na końcu listy |
|
| Autor: | Bukol [ ndz sty 09, 2005 6:51 pm ] |
| Tytuł: | |
outsider pisze: Ogólnie autko nie jeździło by w bardzo ciężkim terenie, jedynie jakiś wypad do lasu, na pole. Do tego wyciągarka niepotrzebna. Ale G będzie idealnym rozwiązaniem do tego typu zabawy. Cytuj: Jest jeszcze ew. opcja zakupu starszej G z silnikiem diesela - ale wydają mi się za słabe, Były turbodiesle 300 i 350 - te słabe nie są, ale trudno dostępne. Jest to już seria 463, czyli stały napęd na 4 łapy i wypass z S-ki. Cytuj: pozatym nie wiem jak w tych starszych modelach wygląda sprawa wyposażenia, a podgrzewane siedzenia, elektryczne szybki i klima musą być W najstarszych nawet wspomaganie było za dopłatą. Cytuj: ciągarki to starczy mi elektryk. Kup zatem dowolne auto i dokup Warna lub Ramseya za 6k PLN lub coś z półki Dakar Winch, Kangaroo itp za jakieś 3k PLN. Pamiętaj tylko, że montaż wyciągarki niesie za sobą szerego dość daleko idących przeróbek (zderzak, pas przedni, chłodnica klimy itp) - winch musi być tak zamontowany, aby nie zmniejszał kąta natarcia!!! Cytuj: to myślałem nad inną terenówką ale G mi się najbardziej podoba.
Range Rover może być ciekawą propozycją (RR poprzedniej generacji). Zawsze pełen wypas. Diesel 2,5 od BMW (tds) lub dwie V8: 4.0 i 4.6. Diesel występował z manualem lub automatem, V8 tylko z automatem. Jeździłem sporo takimi, polecam 4,6 HSE. Ceny zaczynają się już od 50k PLN. |
|
| Autor: | wilson [ ndz sty 09, 2005 7:02 pm ] |
| Tytuł: | |
Out i tak jesteś kolcem
|
|
| Autor: | outsider [ ndz sty 09, 2005 7:19 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Były turbodiesle 300 i 350 - te słabe nie są, ale trudno dostępne. Jest to już seria 463, czyli stały napęd na 4 łapy i wypass z S-ki. Zaraz się rozejrze i zobacze co znajde, i jedno mnie zastanawia - jak wygląda sprawa reduktora w G, wszystkie mają Znalazłem 290GD - to taki sam silnik jak w 210? Cytuj: W najstarszych nawet wspomaganie było za dopłatą. w w serii 463 to chyba już wszystko normalnie było, bo jak oglądam 400 CDI to nawet TV niektóre mają Cytuj: Kup zatem dowolne auto i dokup Warna lub Ramseya za 6k PLN lub coś z półki Dakar Winch, Kangaroo itp za jakieś 3k PLN. Pamiętaj tylko, że montaż wyciągarki niesie za sobą szerego dość daleko idących przeróbek (zderzak, pas przedni, chłodnica klimy itp) - winch musi być tak zamontowany, aby nie zmniejszał kąta natarcia!!! Przeróbka pewnie tyle samo ile wyciągarka będzie kosztować - zresztą chyba już lepiej kupić (jak się uda) auto z zamontowaną wyciągarką. Z tego co tutaj czytam to być może rzeczywiście taka wyciagarka by wyglądała szpanersko Cytuj: Range Rover może być ciekawą propozycją (RR poprzedniej generacji). Zawsze pełen wypas. Diesel 2,5 od BMW (tds) lub dwie V8: 4.0 i 4.6. Diesel występował z manualem lub automatem, V8 tylko z automatem. Jeździłem sporo takimi, polecam 4,6 HSE. Ceny zaczynają się już od 50k PLN.
Fajne autka - szkoda, że nie wyglądają jak G, narazie mam czas na zastanowienie się. |
|
| Autor: | krzstian [ ndz sty 09, 2005 11:13 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Range Rover może być ciekawą propozycją (RR poprzedniej generacji). Zawsze pełen wypas. Diesel 2,5 od BMW (tds) lub dwie V8: 4.0 i 4.6. Diesel występował z manualem lub automatem, V8 tylko z automatem. Jeździłem sporo takimi, polecam 4,6 HSE. Ceny zaczynają się już od 50k PLN. wg raportów TUV są to dosyć awaryjne auta natomiast z silinkiem diesla biją rekordy prawdopodobnie histria się powtarza tj w przypadku omegi że BMW sprzedjąc silinki "na zewnątrz" (ladn rover nie był jeszcze wtedy własnością BMW) dawał wybrakowane silniki... ponawiam swoje pytanie czy G może być fabrycznie siedmio osobowe-mam namyśli wersję długą ale nie tą extra długą zrobioną przez AMG ?
|
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|