V Serii 200 jest dla mnie autem kultowym, ale nie traktuje tego modelu w sposób "ortodoksyjny". Z pojazdów marki Volvo ostatnim modelem który według mnie nie powinien być w żaden sposób modyfikowany jest 140 lub 160
![[slinka]](./images/smilies/slinka.gif)
.
W V 240 cenię sobie trwałość, wygodę, bezawaryjność i "pancerną" konstrukcję
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
.
W przypadku MB też mam takie rozgraniczenie, 8/ jest dla mnie modelem "nietykalnym", natomiast W123 jest według mnie samochodem użytkowym który stoi "okrakiem" pomiędzy 114/115 a 124.
Mi na przykład w MB 123 nie podoba się zestawienie kształtu karoserii i metalowego zderzaka z plastikowymi końcówkami - takie MB 126 z przykręconym zderzakiem od 115.
"Harmonijniej" MB 123 wyglądałby ze zderzakiem podobnym kształtem do zastosowanego w 126 tylko np wykonanego z metalu z pięknymi chromami
To były dywagacje niedoszłego stylisty nadwozi
Mam nadzieję że nie uraziłem posiadaczy MB 123
