MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=62450 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Rafako [ pn lip 08, 2013 2:21 pm ] |
Tytuł: | [S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan |
Witam, u mnie w firmie jest do sprzedania Pastuch. Rocznik 2005, I rejestracja luty 2006, w auto wpierniczone w ostatnich 3 latach wagon pieniędzy i sam nie wiem czemu jak już wszystko porobili, to kupili na jego miejsce Paździeża CC ![]() Tak czy owak, moim zdaniem sprzęt powinien trochę pojeździć bez dokładania, więc może warto. Cena to 29 000 zł brutto ale pewnie jak ktoś by miał zbliżone propozycje cenowe, to można by po negocjować z kierownikiem od floty... Link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-0 ... 79889.html Serdecznie pozdrawiam. |
Autor: | mojojojo13 [ wt lip 09, 2013 9:16 pm ] |
Tytuł: | Re: [S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan |
Podrzućcie konkurencji, nawet za free - po roku ogłoszą upadłość. Ten silnik nie zna litości. Szkoda że nie multitronic - skróciłby czas do pół roku. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn wrz 02, 2013 2:15 pm ] |
Tytuł: | Re: [S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan |
mojojojo13 pisze: Podrzućcie konkurencji, nawet za free - po roku ogłoszą upadłość. Ten silnik nie zna litości. Szkoda że nie multitronic - skróciłby czas do pół roku. ys i brak VW nie ma multi.Nie przesadzaj ze 2,0 tdi sa takie złe.Przy odpowiednim serwisowaniu to całkiem dobry silnik.Znam wiele co mają 300 -400 tys i brak awarii.Ewentualnie niektore kody silnika wymagają pewnych zabiegów np słynne BLB w ktorym obrabia sie napęd pompy olejowej-da sie załozyc doł od 1,9 tdi i smiga bezawaryjnie. |
Autor: | mojojojo13 [ pn wrz 02, 2013 4:38 pm ] |
Tytuł: | Re: [S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan |
a jakiego typu skrzynią jest automat vw? bo ja znam problematykę od strony aut z tymi samymi silnikami ale spod znaku 4 kółek, więc pytam zupełnie bez ironii? Każde 2.0 tdi do 2008 roku jest silnikiem wysokiego ryzyka. Po 2008 roku warto rozważyć propozycje - ale tu mowa o 2006 roku. Alternatywą "na dwoje babka wróżyła" może być CR od 2007ego. Jak pisałem - wrogowi nie życzę, a przebiegi o których piszesz - jak najbardziej realne i własnie z takich cofane przez handlarzy na magiczne 190000 x różne kombinacje. Powiedz - polecasz te silniki do 2008 roku? |
Autor: | Rafako [ pn wrz 02, 2013 6:06 pm ] |
Tytuł: | Re: [S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan |
Tak czy owak temat proponuję zamknąć i wywalić w kosmos, bo auto dawno sprzedane. Serdecznie pozdrawiam. |
Autor: | KarolS1988 [ pn wrz 02, 2013 6:29 pm ] |
Tytuł: | Re: [S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan |
audi ma multitronic ale tam silnik jest ułożony jak w mercu wzdłużnie nie w poprzecznie VW ma skrzynię DSG ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ pn wrz 02, 2013 9:08 pm ] |
Tytuł: | Re: [S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan |
Trochę inaczej - to co w vw jest dsg w audi nazywa się s-tronic. Jest to skrzynia automatyczna o określonej liczbie przełożeń i dwóch sprzęgłach. Multitronic - to bezstopniowa skrzynia typu cvt. W audi wkładają silniki i tak i tak (a3 w dół ma poprzecznie) a jedyną regułą która panowała w audi było (mniej więcej) - multitronic dla ośki, ewnetualnie tip tronick (rzadziej) i zawsze tip dla quattro (czy torsen czy haldex). natomiast nie wiem, jakie skrzynie wkładano oprócz tiptronika do vw w tamtych latach |
Autor: | KarolS1988 [ wt wrz 03, 2013 3:44 pm ] |
Tytuł: | Re: [S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan |
No fakt w A3 silnik jest poprzeczny i chyba tez cudowne dwusprzęgłowe DSG, co jak co ale ja multitronikowi podziękowałem mimo że wrażenia z jazdy kosmiczne i to zdziwienie pasażerów jak patrzą na zegary ![]() |
Autor: | Bukol [ wt wrz 03, 2013 11:44 pm ] |
Tytuł: | Re: [S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan |
A nowe Audi z multitronikiem warto brac, zcy ryzyko za duze? Mialem CVT w Lexie i byla bajka. |
Autor: | mojojojo13 [ śr wrz 04, 2013 7:03 am ] |
Tytuł: | Re: [S] VW Passat B6 2.0 TDI 140 KM 2005 sedan |
Ponoć trochę poprawili, ale prawda jest taka że to moment rozwala multi. Jeśli nie zamierzasz trzymać auta dłużej niż 150 - 200 tyś km to możesz ryzykować. O ile nie ma wady fabrycznej to mniej więcej po takim przebiegu się lubi wysypać. Jeśli bierzesz coś z dużym momentem - to warto zastanowić się nad inną skrzynią - ew. quattro(tam multi nie ma). Na forach audi, jeśli ktoś zapyta czy warto brać multi w używce - pada zawsze jedna odpowiedź - nie warto!, co też będzie miało wpływ na cenę przy odsprzedaży. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |