MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
moja pierwsza żółta tablica https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=57725 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mojojojo13 [ czw lut 16, 2012 7:48 pm ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
Gratki - świetne auto, o świetnych charakterze... Liczę, że poświęcisz trochę czasu na dokładniejszy opis prac i auta...może dodatkowe zdjęcia z odbudowy? |
Autor: | Milosh [ czw lut 16, 2012 8:06 pm ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
to lusterko kierowcy to nie od E21 z pierwszego miotu? |
Autor: | Bukol [ czw lut 16, 2012 8:59 pm ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
No piekna bawarka!!! Moj ulubiony kolor! Dobrze widze, ze to druga seria z tymi wiekszymi lampami z tylu? Gratuluje! Super woz. |
Autor: | chmielo [ czw lut 16, 2012 10:16 pm ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
Te koleżko! Kiedy będziesz nim w Lbn? ![]() |
Autor: | MateuszPuławy [ pt lut 17, 2012 12:19 am ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
tak jest to auto z II serii prostokątne lampy z tyłu. Lusterka były podobno te same II seria e10 i pierwsza e21:)Auto generalnie było w dobrym stanie, stało 20lat w niemieckiej stodole.Wymienione progi,nadkola i parę łatek.Kolor oryginalny taki jak był fabrycznie.Stoi na oryginalnie montowanych w tym modelu ATSach i posiada przeze mnie założoną kierownicę Nardi.Rzeczoznawca ocenił oryginalność na 95%.Jak nie będzie śniegu to będę jeździł ![]() |
Autor: | broneq [ pt lut 17, 2012 6:02 am ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
MateuszPuławy pisze: Rzeczoznawca ocenił oryginalność na 95%.Jak nie będzie śniegu to będę jeździł czyli do czego się przypierniczył? Do tego lakierowania?
![]() |
Autor: | paid_in_full [ pt lut 17, 2012 12:20 pm ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
broneq pisze: MateuszPuławy pisze: Rzeczoznawca ocenił oryginalność na 95%.Jak nie będzie śniegu to będę jeździł czyli do czego się przypierniczył? Do tego lakierowania?![]() Może do gaźników ![]() |
Autor: | MateuszPuławy [ pt lut 17, 2012 12:26 pm ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
numery silnika i nadwozia się w pełni zgadzają,akurat do gaźników się nie przyczepił i wpisał ,że są oryginalnie w niektórych wersjach mimo tego ,że właśnie takiego solexa zastąpiłem tymi gaźnikami. Moc jest bez porównania na strombergach w porównaniu do solexa więc myślę ,że było warto. |
Autor: | mojojojo13 [ pt lut 17, 2012 12:33 pm ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
MateuszPuławy pisze: numery silnika i nadwozia się w pełni zgadzają,akurat do gaźników się nie przyczepił i wpisał ,że są oryginalnie w niektórych wersjach mimo tego ,że właśnie takiego solexa zastąpiłem tymi gaźnikami. Moc jest bez porównania na strombergach w porównaniu do solexa więc myślę ,że było warto. a kto ci regulował te gaźniki? nie przylewa ci? |
Autor: | paid_in_full [ pt lut 17, 2012 1:48 pm ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
Odnosząc się do oryginalności i rzeczoznawcy - według mojej wiedzy strombergi nigdy nie występowały oryginalnie w E10 (seria 02). W tej pojemności silnikowej, którą posiadasz stosowano do silnika dwa solexy 40 PHH, a auto nosiło oznaczenie 1600-2 ti (produkcja 1967-68). Pomimo tego również uważam, że warto modyfikować silnik w ten sposób, który zrobiłeś gdyż daje to dużo satysfakcji, zarówno podczas "grzebania" jak i jazdy. Zostawiłeś fabryczny aparat zapłonowy ? Dwa gaźniki w silniku M10 występowały z innym niż standardowy aparatem. Działa poprawnie w całym zakresie obrotów, rozruch bez problemu ? |
Autor: | me-how [ pt lut 17, 2012 10:47 pm ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
tak OT: 95% oryginalności to chyba najbardziej popularny wynik ![]() robiłem ostatnio dwie opinie, na swoje E12 i kolegi E24 i też obie są na 95% oryginalne, a u mnie brakuje tylko zapalniczki i szczypiec w zestawie narzędzi fajny kolorek! |
Autor: | MateuszPuławy [ sob lut 18, 2012 3:00 am ] |
Tytuł: | Re: moja pierwsza żółta tablica |
co do aparatu to wiem ,że modele 2002 z solexami miały bez pompki przyspieszenia ,ale u mnie została stara i jest ok.Oprócz gaźników założyłem jeszcze barany które również występowały w e21. Regulacje gaźników wykonał znajomy od nas który pracuje w serwisie pojazdów zabytkowych,ostatnio stroił ferrari czy lamborghini espada. Rozruch jak to na takich gaźnikach,czasami trzeba dłużej zakręcić ,ale generalnie narzekać nie mogę. Myślę ze 100% oryginalności żaden rzeczoznawca nam nie wpisze w przypadku odrestaurowywanych aut. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |