MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

moja pierwsza żółta tablica
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=57725
Strona 1 z 1

Autor:  MateuszPuławy [ czw lut 16, 2012 6:50 pm ]
Tytuł:  moja pierwsza żółta tablica

Chciałem zaprezentować moje pierwsze auto z żółtą tablicą. Przyznam ,że odrestaurowanie było łatwiejsze od zarejestrowania ,ale w końcu się udało. Jest to BMW 1602 z 1974r silnik 2x stromberg 175 więc daje rade. Auto po kompletnej odbudowie blacharskiej i lakierowaniu,wnętrze oryginał.Teraz pora dokończyć 115:)

Załączniki:
7.jpg
7.jpg [ 30.16 KiB | Przejrzano 1122 razy ]
6.jpg
6.jpg [ 25.68 KiB | Przejrzano 1122 razy ]
5.jpg
5.jpg [ 30.15 KiB | Przejrzano 1122 razy ]
4.jpg
4.jpg [ 30.37 KiB | Przejrzano 1122 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 41.91 KiB | Przejrzano 1122 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 47.98 KiB | Przejrzano 1122 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 48.11 KiB | Przejrzano 1122 razy ]

Autor:  mojojojo13 [ czw lut 16, 2012 7:48 pm ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

Gratki - świetne auto, o świetnych charakterze...
Liczę, że poświęcisz trochę czasu na dokładniejszy opis prac i auta...może dodatkowe zdjęcia z odbudowy?

Autor:  Milosh [ czw lut 16, 2012 8:06 pm ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

to lusterko kierowcy to nie od E21 z pierwszego miotu?

Autor:  Bukol [ czw lut 16, 2012 8:59 pm ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

No piekna bawarka!!! Moj ulubiony kolor! Dobrze widze, ze to druga seria z tymi wiekszymi lampami z tylu? Gratuluje! Super woz.

Autor:  chmielo [ czw lut 16, 2012 10:16 pm ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

Te koleżko! Kiedy będziesz nim w Lbn? [palacz]

Autor:  MateuszPuławy [ pt lut 17, 2012 12:19 am ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

tak jest to auto z II serii prostokątne lampy z tyłu. Lusterka były podobno te same II seria e10 i pierwsza e21:)Auto generalnie było w dobrym stanie, stało 20lat w niemieckiej stodole.Wymienione progi,nadkola i parę łatek.Kolor oryginalny taki jak był fabrycznie.Stoi na oryginalnie montowanych w tym modelu ATSach i posiada przeze mnie założoną kierownicę Nardi.Rzeczoznawca ocenił oryginalność na 95%.Jak nie będzie śniegu to będę jeździł :)

Autor:  broneq [ pt lut 17, 2012 6:02 am ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

MateuszPuławy pisze:
Rzeczoznawca ocenił oryginalność na 95%.Jak nie będzie śniegu to będę jeździł :)
czyli do czego się przypierniczył? Do tego lakierowania?

Autor:  paid_in_full [ pt lut 17, 2012 12:20 pm ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

broneq pisze:
MateuszPuławy pisze:
Rzeczoznawca ocenił oryginalność na 95%.Jak nie będzie śniegu to będę jeździł :)
czyli do czego się przypierniczył? Do tego lakierowania?


Może do gaźników [zlosnikz] W oryginale powinnien być Solex 38-40 PDSI. Dwa strombergi siedziały w modelu e12 dla pojemności 2 litrów i silniku M10, de facto takim samym jak w serii 02. Ciekawe czy numer silnika i nadwozia się zgadzają ?

Autor:  MateuszPuławy [ pt lut 17, 2012 12:26 pm ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

numery silnika i nadwozia się w pełni zgadzają,akurat do gaźników się nie przyczepił i wpisał ,że są oryginalnie w niektórych wersjach mimo tego ,że właśnie takiego solexa zastąpiłem tymi gaźnikami. Moc jest bez porównania na strombergach w porównaniu do solexa więc myślę ,że było warto.

Autor:  mojojojo13 [ pt lut 17, 2012 12:33 pm ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

MateuszPuławy pisze:
numery silnika i nadwozia się w pełni zgadzają,akurat do gaźników się nie przyczepił i wpisał ,że są oryginalnie w niektórych wersjach mimo tego ,że właśnie takiego solexa zastąpiłem tymi gaźnikami. Moc jest bez porównania na strombergach w porównaniu do solexa więc myślę ,że było warto.

a kto ci regulował te gaźniki? nie przylewa ci?

Autor:  paid_in_full [ pt lut 17, 2012 1:48 pm ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

Odnosząc się do oryginalności i rzeczoznawcy - według mojej wiedzy strombergi nigdy nie występowały oryginalnie w E10 (seria 02). W tej pojemności silnikowej, którą posiadasz stosowano do silnika dwa solexy 40 PHH, a auto nosiło oznaczenie 1600-2 ti (produkcja 1967-68). Pomimo tego również uważam, że warto modyfikować silnik w ten sposób, który zrobiłeś gdyż daje to dużo satysfakcji, zarówno podczas "grzebania" jak i jazdy. Zostawiłeś fabryczny aparat zapłonowy ? Dwa gaźniki w silniku M10 występowały z innym niż standardowy aparatem. Działa poprawnie w całym zakresie obrotów, rozruch bez problemu ?

Autor:  me-how [ pt lut 17, 2012 10:47 pm ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

tak OT:
95% oryginalności to chyba najbardziej popularny wynik :)

robiłem ostatnio dwie opinie, na swoje E12 i kolegi E24 i też obie są na 95% oryginalne, a u mnie brakuje tylko zapalniczki i szczypiec w zestawie narzędzi

fajny kolorek!

Autor:  MateuszPuławy [ sob lut 18, 2012 3:00 am ]
Tytuł:  Re: moja pierwsza żółta tablica

co do aparatu to wiem ,że modele 2002 z solexami miały bez pompki przyspieszenia ,ale u mnie została stara i jest ok.Oprócz gaźników założyłem jeszcze barany które również występowały w e21. Regulacje gaźników wykonał znajomy od nas który pracuje w serwisie pojazdów zabytkowych,ostatnio stroił ferrari czy lamborghini espada. Rozruch jak to na takich gaźnikach,czasami trzeba dłużej zakręcić ,ale generalnie narzekać nie mogę. Myślę ze 100% oryginalności żaden rzeczoznawca nam nie wpisze w przypadku odrestaurowywanych aut.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/