MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 2:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lut 16, 2012 6:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 07, 2008 9:04 pm
Posty: 89
Chciałem zaprezentować moje pierwsze auto z żółtą tablicą. Przyznam ,że odrestaurowanie było łatwiejsze od zarejestrowania ,ale w końcu się udało. Jest to BMW 1602 z 1974r silnik 2x stromberg 175 więc daje rade. Auto po kompletnej odbudowie blacharskiej i lakierowaniu,wnętrze oryginał.Teraz pora dokończyć 115:)


Załączniki:
7.jpg
7.jpg [ 30.16 KiB | Przejrzano 1120 razy ]
6.jpg
6.jpg [ 25.68 KiB | Przejrzano 1120 razy ]
5.jpg
5.jpg [ 30.15 KiB | Przejrzano 1120 razy ]
4.jpg
4.jpg [ 30.37 KiB | Przejrzano 1120 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 41.91 KiB | Przejrzano 1120 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 47.98 KiB | Przejrzano 1120 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 48.11 KiB | Przejrzano 1120 razy ]
Na górę
Post: czw lut 16, 2012 7:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Gratki - świetne auto, o świetnych charakterze...
Liczę, że poświęcisz trochę czasu na dokładniejszy opis prac i auta...może dodatkowe zdjęcia z odbudowy?

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Post: czw lut 16, 2012 8:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
to lusterko kierowcy to nie od E21 z pierwszego miotu?

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: czw lut 16, 2012 8:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
No piekna bawarka!!! Moj ulubiony kolor! Dobrze widze, ze to druga seria z tymi wiekszymi lampami z tylu? Gratuluje! Super woz.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: czw lut 16, 2012 10:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Te koleżko! Kiedy będziesz nim w Lbn? [palacz]

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: pt lut 17, 2012 12:19 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 07, 2008 9:04 pm
Posty: 89
tak jest to auto z II serii prostokątne lampy z tyłu. Lusterka były podobno te same II seria e10 i pierwsza e21:)Auto generalnie było w dobrym stanie, stało 20lat w niemieckiej stodole.Wymienione progi,nadkola i parę łatek.Kolor oryginalny taki jak był fabrycznie.Stoi na oryginalnie montowanych w tym modelu ATSach i posiada przeze mnie założoną kierownicę Nardi.Rzeczoznawca ocenił oryginalność na 95%.Jak nie będzie śniegu to będę jeździł :)


Na górę
Post: pt lut 17, 2012 6:02 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
MateuszPuławy pisze:
Rzeczoznawca ocenił oryginalność na 95%.Jak nie będzie śniegu to będę jeździł :)
czyli do czego się przypierniczył? Do tego lakierowania?

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
Post: pt lut 17, 2012 12:20 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw kwie 19, 2007 9:56 am
Posty: 10
broneq pisze:
MateuszPuławy pisze:
Rzeczoznawca ocenił oryginalność na 95%.Jak nie będzie śniegu to będę jeździł :)
czyli do czego się przypierniczył? Do tego lakierowania?


Może do gaźników [zlosnikz] W oryginale powinnien być Solex 38-40 PDSI. Dwa strombergi siedziały w modelu e12 dla pojemności 2 litrów i silniku M10, de facto takim samym jak w serii 02. Ciekawe czy numer silnika i nadwozia się zgadzają ?


Na górę
Post: pt lut 17, 2012 12:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 07, 2008 9:04 pm
Posty: 89
numery silnika i nadwozia się w pełni zgadzają,akurat do gaźników się nie przyczepił i wpisał ,że są oryginalnie w niektórych wersjach mimo tego ,że właśnie takiego solexa zastąpiłem tymi gaźnikami. Moc jest bez porównania na strombergach w porównaniu do solexa więc myślę ,że było warto.


Na górę
Post: pt lut 17, 2012 12:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
MateuszPuławy pisze:
numery silnika i nadwozia się w pełni zgadzają,akurat do gaźników się nie przyczepił i wpisał ,że są oryginalnie w niektórych wersjach mimo tego ,że właśnie takiego solexa zastąpiłem tymi gaźnikami. Moc jest bez porównania na strombergach w porównaniu do solexa więc myślę ,że było warto.

a kto ci regulował te gaźniki? nie przylewa ci?

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
Post: pt lut 17, 2012 1:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw kwie 19, 2007 9:56 am
Posty: 10
Odnosząc się do oryginalności i rzeczoznawcy - według mojej wiedzy strombergi nigdy nie występowały oryginalnie w E10 (seria 02). W tej pojemności silnikowej, którą posiadasz stosowano do silnika dwa solexy 40 PHH, a auto nosiło oznaczenie 1600-2 ti (produkcja 1967-68). Pomimo tego również uważam, że warto modyfikować silnik w ten sposób, który zrobiłeś gdyż daje to dużo satysfakcji, zarówno podczas "grzebania" jak i jazdy. Zostawiłeś fabryczny aparat zapłonowy ? Dwa gaźniki w silniku M10 występowały z innym niż standardowy aparatem. Działa poprawnie w całym zakresie obrotów, rozruch bez problemu ?


Na górę
Post: pt lut 17, 2012 10:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
tak OT:
95% oryginalności to chyba najbardziej popularny wynik :)

robiłem ostatnio dwie opinie, na swoje E12 i kolegi E24 i też obie są na 95% oryginalne, a u mnie brakuje tylko zapalniczki i szczypiec w zestawie narzędzi

fajny kolorek!

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Post: sob lut 18, 2012 3:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 07, 2008 9:04 pm
Posty: 89
co do aparatu to wiem ,że modele 2002 z solexami miały bez pompki przyspieszenia ,ale u mnie została stara i jest ok.Oprócz gaźników założyłem jeszcze barany które również występowały w e21. Regulacje gaźników wykonał znajomy od nas który pracuje w serwisie pojazdów zabytkowych,ostatnio stroił ferrari czy lamborghini espada. Rozruch jak to na takich gaźnikach,czasami trzeba dłużej zakręcić ,ale generalnie narzekać nie mogę. Myślę ze 100% oryginalności żaden rzeczoznawca nam nie wpisze w przypadku odrestaurowywanych aut.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl