MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Sprzedam Jaguara chasseur stealth - cokolwiek to oznacza. https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=55179 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Wrocław123 [ pn lip 11, 2011 3:40 pm ] |
Tytuł: | Sprzedam Jaguara chasseur stealth - cokolwiek to oznacza. |
Na kolezanki prośbę wystawiam ogłoszenie. Może kogos zainteresuje... Auto do remontu.W 1987 r firma chasseur developments postanowiła zbudować najszybszy samochód w wielkiej brytanii, taki ktory byłby konkurencją dla bmw 7 turbo i zrobiła i to jest on ![]() http://www.facebook.com/l/SAQAjjhoHAQDv ... 40_1_l.jpg Podkreslam, że na fotografii jest model a nie rzeczywiste foto auta:) |
Autor: | PanKot [ wt lip 12, 2011 2:33 am ] |
Tytuł: | Re: Sprzedam Jaguara chasseur stealth - cokolwiek to oznacza |
To napisz coś więcej. Silnik Tajfun czy Tornado? Czy są na to jakieś papiery? Na chodzie czy padaka? |
Autor: | richie [ śr lip 13, 2011 12:31 am ] |
Tytuł: | Re: Sprzedam Jaguara chasseur stealth - cokolwiek to oznacza |
a to przypadkiem nie jest auto krissa? |
Autor: | Wrocław123 [ śr lip 20, 2011 1:27 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprzedam Jaguara chasseur stealth - cokolwiek to oznacza |
Raz na 3-4 lata mam dosyć Jaguarów i postanawiam się rozstać z moją emeryturą, bo mam jakiś nowy ciekawy pomysł na to co bedę w życiu robić. Teraz właśnie nastąpił ten moment, jednak nie mam noża na gardle i nie będę go sprzedawać za wszelką cenę. Co do samochodu. W 1987 roku firma Chasseur Developments wypuściła na rynek najszybszy samochód z GB. Taką odpowiedź na Alpinę B7. Zrobili, jeździli, pokazywali, opowiadali etc. http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... /chas1.jpg - to wynik tej zabawy Co da samochodu. Wzieli prostą xj40 3.6 z manualem ( nie słyszałem żeby jeszcze któryś chasseur miał ręczną skrzynkę ) wpakowali w to dwie turbiny garett t25, zmienili zawieszenie, wsadzili 16 calowe felgi Fondmetal i zrobili najfajniejszego bodykita do tego jaguara w ogóle. A mój jest pierwszy. Po zabawie znim fabryka sprzedała go pewnemu architektowi. Potem było wielkie spotkanie i nadawanie numerów tym modelom. Mój był pierwszy ze zbudowanych w ogóle i kiedykolwiek. Ma nr 001 nabity na desce rozdzielczej i ślad o tym fakcie w dokumentacji. Potem Pan Architekt zmarł a odziedziczyła go jego rodzina, której największym szczęściem było opowiadanie o swoim kombajnie do kukurydzy. Postawili go na polu i tam stał 10 lat !! niestety. Kupiłem go przypadkiem pod Liverpoolem, ściągnałem do Polski i postawiłem w garażu. Uwikłałem się w inne projekty jaguaorowe a on sobie stoi i jak pisałem wcześniej raz na jakiś czas nachodzi mnie, aby go sprzedać. Stan - Jest kompletny w 100%. Buda złom - do wyrzucenia. Samochód ma 310 koni na ładowaniu 0.6 bara to łatanie tego nie ma sensu, chyba, że ktoś się uprze. Środek ok, trochę daje stęchlizną. Podłączyłem akumulator, wywalił trochę kodów błędów, ale generalnie widać, tak jakieś oznaki życia. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest przełozyć budę od innej xj40 wraz z oryginalnymi numerami nadwozia z tego. Odspawac/przyspawać. Dodatkowo zyskuje się masę klamotów, drogich jako nowe, albo trudno dostępnych. Problem to miejsce bo samochoód ma prawie 5 m długości i 2 m szerokości a do zrobienia go warto postawić dwa obok siebie. Młody rocznik ma swoje ogromne plusy bo częsci są ciągle do xj40 w cenie złomu i do dosłownie, bo znajomy kupił piękną xj40 za 1500 PLN To jest oczywiście RHD, rocznik 1987, papiery na zabytek nie ma problemu, mam do niego całą teczkę historii z wykresami z hamownii włącznie. Stan jak na zdjęciach. Remont całkowity nieunikniony. Papier z DVLA na pemenent export i umowy. To jest inwestycja kapitału. 7.5k GBP bardzo ładny został sprzedany do niemiec, zdaje się, że 22 a może 18? numer w sensie. Ten jest no 001 i to jest jego wartość. Oficjalnie mówi się, że nie istnieje, znaczy się, że zginął na złomie. Ok co do ceny 10k Eur to dużo za kupę złomu, bardzo dużo za xj40, ale uważam, że cena do osiągnięcia ze wzgledu na unikatowość. Jak się nie osiągnie swojego minimum to ok, nie mam ciśnienia ![]() to jest, ile jest warte, jakie są szasne dostania kolejnego nr 1. Dwójki (podobno też nie ma) trójkę ma ktoś i nie sprzeda za nic. czwórka poszła na złom ( sprzedawana była w częściach ) ![]() mój nr 794 940 920 Krzysztof Karwacki |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |