MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 7:59 pm

Strefa czasowa UTC+02:00

Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
wiarus senior

po ostatniej bardzo miłej akcji na forum pt. "durne pytania" czuję pewien dyskomfort psychiczny na myśl o zadaniu pytania w HP na temat inny niż MB szczególnie powyżej 1975r. ale....
chcę kupić kino domowe do pokoju ok 40m2 - nie znam się kompletnie ale ma to być amplituner z głośnikami - odtwarzacza nie musi być na razie korzystam tylko z dobrodziejstw HD cyfry i nie mam czasu na żadne filmy na nośnikach.
cena zestawu bliżej nieokreślona - jak jest coś dobrego za 1tys zł to ok, a jak trzeba wydać 3tys żeby było coś słychać to tez ok.
to chyba potwierdza moje stwierdzenie że się nie znam i że wejście do sklepu może spowodować naciągnięcie przez sprzedawcę. myślałem o jakimś podstawowym amplitunerze Marantz + jakieś głośniki.

wiarus senior
Awatar użytkownika

Nie ma się co bać pytać. Głupie moga byc tylko odpowiedzi.
Spróbuje się streszczać bo audio to moja pasja więc może być ciężko.

1. Wszystko zależy od wymagań i oczekiwań.
2. Nawet mając owe na bardzo niskim poziomie za 3kzł będzie baaaardzo ciężko zrobić kino, z 1kzł nawet się nie ma co fatygować.
3. Doświadczenie uczy, że w przedziałach niskobudżetowych w roli kina lepiej się sprawdza przyzwoite stereo niż kiepskie kino.
4. zdecydowany nacisk musisz położyć na głośniki, wbrew pozorom w kinie bardziej liczy się czytelność dialogu niż natężenie dźwięku, jeżeli dźwięk upadających kluczy przypomina barwą i natęzeniem łomot spadających rondli to jest to karykatura nie mająca tak naprawdę nic wspólnego z ideą kina.