MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Dla miłośników pojazdów z Wolfsburga
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=47994
Strona 1 z 2

Autor:  Bukol [ wt kwie 06, 2010 9:55 am ]
Tytuł:  Dla miłośników pojazdów z Wolfsburga

http://vwszrot.pl/

masakra, o ile to prawda...

Autor:  ghost2255 [ wt kwie 06, 2010 10:22 am ]
Tytuł: 

Niestety prawda [szalone]

Autor:  Bukol [ wt kwie 06, 2010 10:57 am ]
Tytuł: 

Czyli masakra [hehe]
W komentarzach można wyczytać, że ponoć głowice poprawili, poprawili także napęd pompy oleju i samą pompę, zębatka jest już ponoć dostępna jako część zamienna.

Autor:  Omen [ wt kwie 06, 2010 11:29 am ]
Tytuł: 

Niestety, silnik 2.0TDI 140KM jest baardzo awaryjny [szalone]

Autor:  richie [ wt kwie 06, 2010 1:20 pm ]
Tytuł: 

wszystkie 2,0TDI są bardzo awaryjne, jest to najczęściej wymieniany w całości silnik z grupy vw, mój znajomy jest kierownikiem w servisie i mówił że wymieniają na gwarancji przynajmniej jeden w tygodniu, pękają bloki nagminnie.

Autor:  Piątal [ wt kwie 06, 2010 6:32 pm ]
Tytuł: 

a to nie jest mniej więcej ta sama technologia, co 1.9TDI z tej samej grupy? 1.9TDI słynie z bezawaryjności. Różnice są aż tak duże?

Autor:  kokosz [ wt kwie 06, 2010 7:35 pm ]
Tytuł: 

Ponoć jest to udoskonalenie tego silnika, ale w przypadku passata awaryjność B6 względem B5,5 wzrosła diametralnie, głowice, koła dwumasowe, zawieszenie, to zupełnie jak przejście ze 124 na 210.

Autor:  Bukol [ wt kwie 06, 2010 8:57 pm ]
Tytuł: 

Piątal pisze:
a to nie jest mniej więcej ta sama technologia, co 1.9TDI z tej samej grupy? 1.9TDI słynie z bezawaryjności. Różnice są aż tak duże?


Zupełnie nowa konstrukcja. Poczciwina 1,9 to typowe "tdi", a 2.0 to common rail, tylko dla niepoznaki nazwany tdi.

Autor:  300D [ wt kwie 06, 2010 9:58 pm ]
Tytuł: 

Znam Passata 2.0 TDI (140 KM) z DSG ponad 330 tyś, zero problemów z silnikiem i skrzynią. Kupiony w ASO i tam serwisowany.
Kupili go handlarze wymienili dwumas (teile 3 kPLN), wymienili kierownice, fotel, wyprali, wypolerowali i cofneli przebiego o 150 k :-?

Pytanie czy ten samochód nie miał bogatszej historii o 150 k km... bo chyba nie pisze, że kupił go w ASO.

Znam 3 osoby, które mają B6 (dwa 2.0 TDI, jeden 1.9 TDI) wszyscy kupili auta z podobnymi przebiegami, normalnymi dla 5-cio letnich Variantów w dieslu, czyli koło 200 tyś - są zadowoleni, nie dzieją się żadne cuda.

Sami przymierzamy się do zakupu 2.0 TDI (170 KM) z DSG, ma być właśnie Passat CC, albo Suberb. Uważam, że samochody warte tychy 130k PLN.

Tak jak rozumiem gościa, który ma problemy z nowym S500 4MATIC tak nie rozumiem kolesia, który kupuje wytańczonego Passata podnieca się tym, że nowy kosztuje 140k PLN, jakby conajmniej za niego tyle zaplacił i miał z nim takie przygody od pierwszego kilometra. Mam poprostu wątpliwość co do przebiegu.

Rozumiem rozgoryczenie, bo to może być ciężko zarobiona kasa za granicą.

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ wt kwie 06, 2010 10:08 pm ]
Tytuł: 

Koles jest walniety.wiadomo ze ceny silnikowe tego kalibru w ASO to kosmos.Skrzynia biegow w ASO MB kosztuje do W210 40 tys zł i co z tego?? jak uzywke sie kupi za 1000zł....Gosc sie podnieca naprawia pakuje kase w stary silnik zamiast kupic uuzywany drugi z rozbitka,zdjac miske wymienic wadliwą czesc(teraz juz poprawili ten naped pompy) i po sprawie.Silnik taki to max 3000zł w uzywce z gwarancja.Tez znam paska co ma 300tys ponad i chodzi ok-coprawda dwa razy padł rozrzad ale z winy Polskich "fachofcuf".Uzywanie nowoczesnych turbodieslów to przestrzeganie pewnych zasad.Ale jak jeden z drugim dopadnei takiego paska "teedeji" co ma 170KM i na zimnym pałuje a one długo sie grzeją to potem sa efekty...Wymiana oleju Long life co 30 -40 tys km co na naszych drogach zabojstwo dla turbo i sa efekty -Psujacych sie aut... [szalone] [szalone] [szalone]

Autor:  Bukol [ wt kwie 06, 2010 10:14 pm ]
Tytuł: 

Widzisz @300D - mam w sumie podobne przemyślenia, że te 170kkm, które auto rzekomo miało w momencie zakupu nie jest prawdą. Ale to nie zmienia faktu, że wada fabryczna głowic do 2007 roku (tak wynika z kilku komentarzy) była fabryce znana. Nie zmienia to także faktu, że naciąganiem klienta lub karygodnym błędem jest stosowanie szybko zużywającej się części, której nie można wymienić bez grubszej ingerencji.
Mój kolega ma Octavię II z przelotem ok. 150kkm (od nowości tym jeździ, zatem autentyk) - mówi, że tej zimy już były jakieś problemy, ale przy tych mrozach, kto ich nie miał. Problemy były natury "zapalające się kontrolka", "tryb awaryjny" itp.

Autor:  MercSwir [ śr kwie 07, 2010 9:56 am ]
Tytuł: 

Szmelcvagen zawsze lubił porąbane rozwiązania. Ma jakieś kompleksy, i leczy je pogiętymi rozwiązaniami. Robiłem niejednego vcwaja, i tak znienawidziłem tą marke, że brak słów.

Autor:  blackmilk [ śr kwie 07, 2010 11:11 am ]
Tytuł: 

chyba mowisz o tych najnowszych silnikach bo stare tdi sa proste jak konstrukcja cepa...

po za tym koles z linku na gorze to jakis frajer ktory daje sie robic na kase jak chce... kupil by inny silnik w 1 dzien wymienil i z wymiana zaplacil ze dwa albo trzy razy mniej niz wlozyl w tego parcha
no ale tak to jest jak sie oglada tvn turbo

Autor:  Bukol [ śr kwie 07, 2010 11:31 am ]
Tytuł: 

Panowie - nie każdy potrafi i chce się babrać w kupowanie kota w worku, jakim może się okazać używany silnik. Nie każdy jest "techniczny", nie każdy interesuje się motoryzacją i tym, co ma pod maską. Dla Was to może "pyk-cyk" - silnik kupiony i wymieniony. Ale jak się nie ma znajomego mechanika lub własnego warsztatu, to taka operacja może słono kosztować. Mi padł silnik w Discovery i nie zdecydowałem się na wymianę. Sprzedałem parcha jak stał. Nie chce mi się w to babrać.

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ śr kwie 07, 2010 3:13 pm ]
Tytuł: 

Panowie ale tak jest w kazdej marce.W Mercedesach w 400CDI były skrzynie co padały po 60tys km- u znajomego to byłą taka wojna ze az byli jacys szpece z DE auto ogladac po 3 padzie skrzyni i napisali w opini ze skrzynia biegow jest zasłaba do silnika [zlosnik] to kto ten silnik tam wsadził???? Tak samo w Mazdach 6 zacieraja sie silniki diesla.Isuzu w Renault tez sie zaciera.W Fordzie padają wtryski TDCI. Tak mozna wymieniac-obecnie kazda firma w jakims modelu puszcza bubla a usterke płaci uzytkownik za swoją kasę.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/