MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Coś dla Kielbika i nie tylko :D
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=46555
Strona 1 z 3

Autor:  WeebShut [ wt lut 02, 2010 11:21 am ]
Tytuł:  Coś dla Kielbika i nie tylko :D

Cash for Clunkers - niektórym ten zwrot coś mówi, innym pewnie
nie, ale tutaj macie jak pięknie dzięki durnym decyzjom władz,
które pozorowały walkę z kryzysem, niszczono samochody które
spokojnie można nazwać klasykami.

W ramach całego projektu, każdy kto zezłomował swojego starego
"sztrucla", dostawał rabat na samochód małolitrażowy (ratujemy
fabryki napędzając im sprzedaż, jak również pseudo ekologia).

Cała procedura jest ściśle uregulowana. Z silnika zostaje
spuszczony olej, a wlana woda z krzemianem sodu czyli szklanym
proszkiem. Następnie jest on uruchamiany i pracuje aż do zatarcia.

I w ten sposób właśnie skatowany został
[url=http://www.youtube.com/watch?v=WKUdDyCfNLw]MB W126 560 SEC z
przebiegiem 88 tys mil ...[/url]

Autor:  BrunoGiamatti [ wt lut 02, 2010 11:43 am ]
Tytuł: 

Jesteś okropny [zlosnik] <br>Dodano po 39 sekundach.:<br> A po cholerę to zacierać??

Autor:  tyberiusz [ wt lut 02, 2010 12:00 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
A po cholerę to zacierać??

A żeby już nigdy ten ohydny, paliwożerny silnik nie został uruchomiony.
Po co k...a zostawić w spokoju piękną V8, skoro teraz produkuje się masę małolitrażowych "silników", których nie chciałby mieć nawet w swoim mikserze i które spokojnie zastąpią prawdziwe silniki, które tak kochamy. Amen

Autor:  Bukol [ wt lut 02, 2010 12:27 pm ]
Tytuł: 

Znowu płaczecie nad rozlanym mlekiem? Do tego nie Waszym i nie w Waszej kuchni [zlosnik] A gdyby ten SEC był na sprzedaż to ilu z Was by go kupiło? Wszyscy zaraz by krzyczeli, że gdyby nie remont kuchni, wakacje, ślub czy inny kataklizm to już by z kasą lecieli. Dajcie na luz - niech się Niemcy przesiadają na małolitrażowe plastiki i niech ratują Matkę Ziemię i nasze fabryki w Gliwicach.

Poza tym, jakoś ani autor wątku ani @tyberiusz, miłośnik "prawdziwych silników, które tak kochamy", nie ma V8? Czemu? Chłopaki - "śmieciowy diesel" i "2.0 Otto Vierzylinder"? Kupcie sobie wiejty w końcu i przestańcie płakać. Wybór jest ogromny. A-ha - one sporo palą :) [hehe]

Autor:  Danek [ wt lut 02, 2010 12:40 pm ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=Jstfzd2z ... re=related <br>Dodano po 6 minutach.:<br> a tak z innej beczki, to ten SEC całkiem długo pracował zważywszy,że był bez oleju

Autor:  WeebShut [ wt lut 02, 2010 12:44 pm ]
Tytuł: 

Bukol pisze:
Poza tym, jakoś ani autor wątku ani @tyberiusz, miłośnik "prawdziwych silników, które tak kochamy", nie ma V8? Czemu? Chłopaki - "śmieciowy diesel" i "2.0 Otto Vierzylinder"?


"Nawracający" postmistrzu, jakbyś przyjrzał się dobrze tematowi to jest tam pewna emotikona, która jasno chyba daje przekaz, w jakim celu wątek został założony.
Z tego samego powodu (czytamy między wierszami), wątek został zadedykowany Kielbikowi.

Z wyrazami pozdrowień i łapania dystansu do forum - Łukasz
[zlosnik]

Autor:  tyberiusz [ wt lut 02, 2010 1:14 pm ]
Tytuł: 

Bukol pisze:
A-ha - one sporo palą

...to wredota, no... ;)

Autor:  WeebShut [ wt lut 02, 2010 1:25 pm ]
Tytuł: 

tyberiusz pisze:
Bukol pisze:
A-ha - one sporo palą

...to wredota, no... ;)

Nie ma się co łamać, załozysz sobie instalację CNG i będziesz jeździł taniej, niż śmieciowatym dieselem. [zlosnik]

Autor:  MarekW116 [ wt lut 02, 2010 1:36 pm ]
Tytuł: 

Mam pytanie do Bukola, czy tylko są niszczone V8-ki czy Vierzylinder również a tak w ogóle to co to ma wspólnego z ekonomią ?
Pozdro

Autor:  Bukol [ wt lut 02, 2010 1:54 pm ]
Tytuł: 

MarekW116 pisze:
Mam pytanie do Bukola, czy tylko są niszczone V8-ki czy Vierzylinder również a tak w ogóle to co to ma wspólnego z ekonomią ?
Pozdro


A co mnie interesuje, co sobie Niemcy niszczą? [hehe] I ich wewnętrzna ekonomia też mnie specjalnie nie grzeje. Rząd niemiecki przestrzelił niemiłosiernie z tą akcją, ale to nie nasz problem. Ekonomia nie zadziałała, znaczy zadziałała - ale nie na korzyść niemieckich fabryk :) <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
WeebShut pisze:
Z wyrazami pozdrowień i łapania dystansu do forum


Kup se jednak tego wiejta [hehe] ;)

Autor:  b@rtek [ wt lut 02, 2010 2:00 pm ]
Tytuł: 

A tak calkiem powaznie to dlaczego zatarli ten silnik?Tak dla zabawy czy jest to normalna procedura?Jezeli jest to norma dlaczego sie tak robi?

Autor:  WeebShut [ wt lut 02, 2010 2:03 pm ]
Tytuł: 

Bukol pisze:
Kup se jednak tego wiejta [hehe] ;)

Może w przyszłości jak już też sobie będę musiał przedłużać [zlosnikhihi] [oczko]

Autor:  Bukol [ wt lut 02, 2010 2:13 pm ]
Tytuł: 

WeebShut pisze:
Bukol pisze:
Kup se jednak tego wiejta [hehe] ;)

Może w przyszłości jak już też sobie będę musiał przedłużać [zlosnikhihi] [oczko]


"Była sobie ostra Włoszka" - [hehe] :P

Poza tym to nie V8 przedłuża - ponoć Harley :) [zlosnik] <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
b@rtek pisze:
A tak calkiem powaznie to dlaczego zatarli ten silnik?Tak dla zabawy czy jest to normalna procedura?Jezeli jest to norma dlaczego sie tak robi?


Po to, żeby nie trafił z powrotem na rynek, n.p. na Allegro i nie "zatruwał" środowiska. W końcu ponoć o ekologię chodziło, buahahaha...

Autor:  class [ wt lut 02, 2010 2:47 pm ]
Tytuł: 

Można też tak utylizować całe silniki ;)

http://www.youtube.com/watch?v=9JUBBEhr ... re=related

Autor:  marcin280e [ wt lut 02, 2010 3:39 pm ]
Tytuł: 

Bukol pisze:

Poza tym to nie V8 przedłuża - ponoć Harley :)


Po konsultacji z żoną twierdzę że raczej chodzi o grubość nie długość.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/