MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 5:05 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 29, 2010 7:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 19, 2005 3:47 pm
Posty: 326
Lokalizacja: Wołomin
Zabieram się za wymianę świec żarowych w moim VW. Wiem, że to nie MB, ale pomyślałem, że Wy będziecie w stanie mi pomóc. Powiedzcie mi jakiej firmy najlepiej kupić świece, bo ja się całkowicie na tym nie znam. NGK, BERU, BOSH, a może ISKRA ? Aha, ja dotychczas przejechałem 30 000 km, i nie wiem, kiedy wcześniej świece były wymieniane. Tak w ogóle przy jakim przebiegu powinno się wymieniać świece żarowe ? Z góry dzięki od odpowiedzi!

_________________
w201 2.0E '86...jak nowa, ale tatowa :(
VW Passat B4 '94
Polski Fiat 125p '74
Polski Fiat 126p '77
Syrena 105 '74
MZ TS 150 '83
WSK M06Z '60
motorower MR2 "Żak" '60
Ex: m.in.
MB W123 240D '84


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 30, 2010 12:12 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 06, 2007 3:18 pm
Posty: 162
kolego najlepsze sa takie jak fabrycznie montowane czyli beru!!! sam osobiscie je zakłądałem do passata!!! wymiana swiec nie ma znaczenia,ale nie czesciej niz 100 tys km. nawet jak masz 200 tys to i tak powinny grzac dobrze chyba ze ktoras z nich jest spalona!!>>>> VW DAS AUTO <<<<

_________________
MERCEDES W210 290TD 98rok
MERCEDES W123 240D 81/83rok
MERCEDES W123 240D 81rok(dawca na cześci)
VOLKSWAGEN PASSAT B3 1.9TD 93 rok
http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20165
http://marcin-liput.fotosik.pl/albumy/255649.html


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 03, 2010 8:26 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 19, 2005 3:47 pm
Posty: 326
Lokalizacja: Wołomin
Dzięki za pomoc:) Będę musiał po prostu sprawdzić te świece. Mam w ogóle bardzo dziwny objaw - gdy silnik jest zimny - o poranku, po nocnym staniu bardzo ciężko go uruchomić - objawy są.. jakby to powiedzieć, jakby zbyt późnego zapłonu w silniku benzynowym, jakby zapalał na jeden cylinder, ale w tym momencie reszta cylindrów powoduje, że nie chce załapać. Muszę dość długo kręcić, aby zapalił, a jak wreszcie zapala to obroty strasznie falują, silnik chodzi nieregularnie, trzęsie się i dopiero po ok 15-20 sekundach jego praca się stabilizuje. Następnie, gdy silnik już zapali to pali idealnie, bardzo ładnie chodzi i jest ok. Najgorzej z zapalaniem. Zastanawiam się, czy może jest to wina jakiejś kiepsko grzejącej świecy, a cylinder, w którym ona pracuje zapala dopiero w chwilę, gdy zaczną pracować pozostałe? A może problem tkwi w paliwie, bo samochód stał przez kilka dni pod chmurką w te 20kilku stopniowe mrozy i przez to wytrąciła się parafina? Wcześniej passat palił bez większych problemów, dopiero niedawno pojawił się ten kłopot :(

_________________
w201 2.0E '86...jak nowa, ale tatowa :(
VW Passat B4 '94
Polski Fiat 125p '74
Polski Fiat 126p '77
Syrena 105 '74
MZ TS 150 '83
WSK M06Z '60
motorower MR2 "Żak" '60
Ex: m.in.
MB W123 240D '84


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl