MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 5:05 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 24, 2010 9:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt sty 22, 2010 9:52 pm
Posty: 29
Powiedzcie mi proszę, czy beczka z silnikiem po remoncie generalnym jest warta zainteresowania i na co zwrócić uwagę przy zakupie


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 24, 2010 9:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
Witam co drugi sprzedający twierdzi że silnik jest po remoncie. Ale co to "w jego ustach" znaczy, bóg jeden wie. Najlepiej samemu sprawdzić. Najlepszą "beznakładową" metodą to iść do gościa w takie mrozy z bladego rana twierdząc że się chce auto kupić i żeby go odpalił. Jeśli na zimnym silniku w takie mrozy zapali "od strzału" bez żadnych kombinacji i ciągania na holu to na pewno warto się nim konkretnie zainteresować.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 24, 2010 9:31 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt sty 22, 2010 9:52 pm
Posty: 29
Dzięki za odpowiedź.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 24, 2010 9:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
To jest doskonaly test, tylko ze 99,9% beczek, w tym rowniez te z silnikiem po dobrym remoncie przy takich mrozach (-20 do -25°C) niestety przez niego przepadnie. Natomiast jezeli silnik jest w porzadku to jeszcze przy -15°C powinien zapalic bez klopotu.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł: 123
Post: ndz sty 24, 2010 10:16 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt sty 22, 2010 9:52 pm
Posty: 29
Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę jak będę oglądał silnik i osprzęt.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 24, 2010 10:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Coś czuję, że było dużo takich tematów. Proponuję poszukać na forum.
No ale co. Z podstawowych spraw oprócz zapalania to wycieki (gdzie i w jakich ilościach i czy w ogóle), klekotanie - dźwięk silnika (czy zwyczajnie, w miarę cicho klekocze czy wali jak szalona .. Czy tylko np. słychać wzmożone odgłosy pompy). Czy równo chodzi, czy ma "moc" i nie dymi nadmiernie.
Posprawdzać jakieś tam łożyska, czy jest ładowanie (możesz pobawić się w mierzenie kompresji jak Ci się chce [zlosnik] ). Skrzynia czy dobrze przekłada, czy biegi lekko chodzą .. most czy wyje (a raczej - czy mocno wyje [zlosnik] ).
Wymieniać można całymi godzinami na co zwrócić uwagę przy silniku i osprzęcie (itd). A blacha? To Cię nie interesuje? (podszybia, tyły błotników, progi, podłoga...)
Pzdr

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl