MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 16, 2025 6:37 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 18, 2009 10:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Witam!
Bedzie niecenzuralnie, bo jeszcze jestem ...........
Otoz dzisiejsza noc spedzilem u dziewczyny we Wroclawiu, auto postawilem na parkinku pod blokiem, dzielnica ponoc spokojna, aut tu nie kradna, mozna zostawic otwarte a jeszcze ci wysprzataja...
Mojego o malo co nie posprzatali.. z ulicy.
Dzisiaj rano zastalem auto z otwartymi zamkami. Myslalem najpierw ze zapomnialem zamknac, ale balagan w bagazniku, wylaczone na 0 swiatelko w kabinie oraz uszkodzony zamek drzwi kierowcy pozbawily mnie zludzen.
Jakis .............. dobral sie do mojej Laluni, urwalbym ............ rece przy samej dupie gdybym go dorwal. .............. chyba ostudzil wielki chromowany lancuch z klodka na kierownicy oraz Miś Lock na skrzyni biegow. Tak sadze, bo sam bylbym zaskoczony na jego miejscu.
Nic nie zginelo, nawet radio sie ostalo.
Jedyne straty to uszkodzony zamek. Teraz koledzy poradzcie prosze, co najlepiej z tym fantem zrobic?
Nie rozbieralem tego nigdy i nie wiem co mozna wymienic. Zalezy mi na tym, zeby nie nosic dwoch kluczykow.
Czy obecna wkladke da sie jakos zregenerowac? Co moglo sie uszkodzic? Objawy sa takie, ze kluczyk wchodzi tylko jakies 2/3 dlugosci i nie chce dalej, oczywiscie o obrocie nie ma mowy. Zaslonka nie jest zniszczona, maskownica tez nie. Czy mozna jakos rozkrecic i naprawic sama wkladke?
Jesli nie, to czy jest mozliwosc wymiany samej wkladki (tego srodka z zapadkami) i dopasowania jej do oryginalnego mojego kluczyka?
Widzialem aukcje na allegro http://allegro.pl/item756751532_wkladka ... chrom.html ale tu jest cala wkladka z tym elementem klamki... troche to drogie..
Co byscie poradzili?
Nie pali mi sie, auto stoi na ogrodzie u mnie na wiosce pod domem i strzega go dwa brytany wiec nastepnemu takiemu ........... predzej wypruja flaki niz pozwola dotknac mojej Laluni. Nie chce oddawac tego specjalistom od zamkow, bo oni najczesciej nie maja pojecia o nieniszczacym rozbieraniu tapicerki w MB, sam sobie ja zdejme i o ile to mozliwe wyjme zamek.
Co poradzicie Panowie?
Pozdrawiam!

W wykropkowanych miejscach moderator proponuje czytającym samodzielnie wstawić epitety, które im do głowy przyjdą aby odpowiednio odnieść zdenerwowanie piszącego - Worek

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 18, 2009 10:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Bo w życiu trzeba być agresorem nie ofiarą [oczko]
Szczęście w nieszcześciu chłopaku. Fakt, masz prawo być wściekły .. ale zobacz co by było jak by na Twoim miejscu rano stał jakiś Fiat Panda ??!!
No jeśli nie chcesz nosic 2 kluczyków (ja tak robię, nie boli) to jesteś skazany na wymianę wszystkich wkładek.
A tu już spore pole do popisu.. od używek, przez podróbki i ASO.. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Ale zaraz zaraz. Wcale nie. Przecież chyba w ASO dorabiaja wkładki pod oryginalny kluczyk ....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 18, 2009 11:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
W Gliwicach znam magika któremu dajesz 2-3 wkładki i kluczyk - a on robi z nich tak przestawiajać zębatki że pasuja do twojego kluczyka. 60 zł to kosztuje

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 18, 2009 11:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
hogben pisze:
W Gliwicach znam magika któremu dajesz 2-3 wkładki i kluczyk - a on robi z nich tak przestawiajać zębatki że pasuja do twojego kluczyka. 60 zł to kosztuje


Minus tego jest taki że potrafią pasować też i inne kluczyki po takim zabiegu

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 18, 2009 11:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:04 am
Posty: 223
Jak ten łańcuch mocujesz? Bo to ciekawe, może zastosuje :)

_________________
W123 200 Automatic
~W123 240D Taxi


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 12:48 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Z zabezipeczeniami na kierownicy jest wszystko cacy... gdyby nie to, że pręt kierownicy tnie się bez wysiłku nożycami do metalu - jest miękki - ze względów bezpieczeństwa. To jakby zapiąć lagę na guzik od pikowanej kanapy.
Najlepsze wykumane przezmnie zabezpieczenie spinało pedał/pedały nie pozwalajac je wcisnąć ale miało jedną wadę - było nawet przezemnie trudno demontowalne i niezbyt wygone. Zrobione tak aby nie można się było dostać do zamka kłódki łamakiem ani do jej bolca, resztę aby przeciąć - tylko szlifierka kątowa.
Rozmawiałem kiedyś z ludźmi zajmującymi się złodziejstwem od strony scigania, złodziej jak idzie do auta rozpoznaje zabezpieczenia mechaniczne - miś lok - nurkuje pod auto o ocenia możliwość włączenia biegu, albo wie czy jest to proste w danym modelu czy nie bo widzi co blokuje, gdzie jest umieszczony. Jeśli blokuje sam lewarek w MB to jest do zdjęcia jedna spinka...
Masz szczęście, że nie trafiłeś na fachowca, który szedł po konkretne auto a pewnie na znudzonych blokersów co chcieli sobie pojeździć.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 12:56 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Co do kierownicy. Fakt, latwo ja przeciac. Tyle, ze zlodziej przewaznie nie wyprawia sie na wlam z nozycami, musi sie juz zasadzic. Na takich nie ma mocnych.
Co do urzadzenia na pedaly. Kiedys znajomy w Zgorzelcu mial takie cudo zrobione przez siebie w starym w124. Tez sie zbieralem zeby cos takiego pospawac z grubych blach, tyle ze ja mam automat i w sumie tylko jeden pedal do blokowania, ale daloby sie...
Wracam z tematem zamka, ma ktos jeszcze jakis pomysl jak sie do tego dobrac?

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 9:30 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Słyszałem, że warto wymienić stacyjki na te od 201ek. Nie dają się złamać.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 9:49 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 20, 2009 11:09 am
Posty: 240
Lokalizacja: Gdańsk
ukaniu pisze:
Najlepsze wykumane przezmnie zabezpieczenie spinało pedał/pedały nie pozwalajac je wcisnąć ale miało jedną wadę


Ma trochę więcej niż jedną wadę :P Miałem takie ustrojstwo plus lagę na kierownicę która opierała się na desce rozdzielczej ( myślę, że zdjęcie jej trwało nie więcej niż 2 sekundy ;) Co do lagi na pedały miałem taką grubą ciężką a samochód i tak zniknął. Jak się później okazało gdy go odzyskałem to ta laga nie była pocięta w ogóle. Chyba jednak się da ją zdjąć bez cięcia [zlosnik]

Co do zmian na wkładki od W201 to też takie coś kiedyś mi polecono po kradzieży ;)

_________________
W140 400SE 1991
W124 200E 1993
Ex: W124 220E 1993
Ex: S210 420E 1996


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 10:10 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:51 am
Posty: 1459
Numer GG: 183187
Lokalizacja: Warszawa [WGM]
Słowo od moderatora - przypominam koledzy, że kropkowanie niektórych liter w przekleństwach nie jest na tym forum tolerowane. Bardzo proszę o zastosowanie się do tego na przyszłość.
Posty zawierające powyższe zostały skasowane bez żadnych konsekwencji dla piszących - tym razem :)

_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 11:04 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Masz racje Worek, przepraszam - ponioslo mnie..
Spac nie moglem dzisiaj z nerwow. Dzisiaj rano rozkrecilem klamke i wyjalem wkladke.. Totalnie zniszczona, rozsadzony bembenek, polamane zapadki. Pozniej wkleje zdjecia.
Ma ktos na zbyciu tanio cala wkladke z chromem na zewnatrz do w124?
Co do lagi. Wiem, widzialem, byly takie w sprzedazy w Tesco i w innych marketach, tyle samo warte co inne. Sam kiedys w maluchu sciagnalem sobie ta lage, bo zgubilem gdzies kluczyki.. golymi rekami dalo sie to zdjac.
Stacyjki od W201 tez na niewiele sie zdaja. Kumplowi gwizdneli wlasnie W124 spod domu, mial wlasnie taka stacyjke... Kradziez trwala doslownie kilkanascie sekund, bo na tyle tylko spuscil auto z oczu...
Ponowie pytanie. Ma ktos moze cala wkladke, ktora mu zalega? Moze byc bez kluczyka, jakos to sobie dopasuje..

EDIT: Dzisiaj moze dostane taka wkladke na szrocie dwie wioski dalej, maja miec rozbitego W124...

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 12:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lut 23, 2007 8:24 pm
Posty: 182
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Panowie nie mieliscie zadnych zabezpieczen elektronicznych?
Takie najskuteczniej odstraszaja amatorw, bo profesjonalny jumacz sobie z najlepszymi poradzi, lecz taki nie bedzie sie bral za auto ponizej 50 tys?

_________________
W107 350 SLC 79r
W190 2.0 B+G 89r
Fiat 125p 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 12:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Borys pisze:
Stacyjki od W201 tez na niewiele sie zdaja

Jeden pies te stacyjki.. jeden z kolegów (pzdr) pokazał mi jak wygląda wchodzenie do MB bez kluczyków... jak wszystko dobrze pójdzie to chwila i po sprawie .... Tylko czasami stacyjki się źle łamią i nie da się jej przekręcić [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 12:32 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Dokladnie.. zaczynam rozumiec gosci, ktorzy wywalaja zamki, wstawiaja w ich miejsce zaslepki z tylnych klamek, zamek z bagaznika odlaczaja i zamykaja auto na pilota.. Tylko, ze wtedy prawie pewne, ze pojdzie szyba..

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 12:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Koordian pisze:
Panowie nie mieliscie zadnych zabezpieczen elektronicznych?


Też jestem zwolennikiem takich rozwiązań. Nie mówie o klasycznych odcięciach z mikroswitchem ukrytym w jednym z 10 typowych miejsc, które złodziej wytypuje po naszych głupich pozach uskutecznianych wcelu wciśniecia takowego,ale o np. kartach zbliżeniowych itp. itd. Poza tym jestem zdania,ze nie należy nawet mieć w aucie diody informującej o fakcie posiadania alarmów, immobilizerów etc. Efekt zaskoczenia to połowa sukcesu. Poza tym im mniej w takim zabezpieczeniu inwencji Chińskich inżynierów a więcej naszej własnej, tym większe szanse na to, ze rano do pracy pojedziemy samochodem [zlosnik]

BTW. Polecam czujniki mikrofalowe - cieżko to dziadostwo zestroić, ale efekt jest wart godzin spędzonych na regulacji!


Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl