MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 5:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lis 04, 2009 11:10 am 
Offline
Swoja BABA
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 13, 2005 1:27 pm
Posty: 275
Lokalizacja: Dębica, Janie Dębica :)
Witam
Szukam skutecznego stabilizatora rdzy
Ostatnio znalazłam na necie V33 http://www.v33.pl/produkty-do-metalu/34 ... ZD0zNzk%3D . Co o tym sądzicia , miał ktoś z tym do czynienia albo z innym ?
Ktoś próbował jakiś i może polecić ?

_________________
somewhere over the rainbow ...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 11:27 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:51 am
Posty: 1459
Numer GG: 183187
Lokalizacja: Warszawa [WGM]
Zależy co chcesz odrdzewiać.

_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 11:34 am 
Offline
Swoja BABA
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 13, 2005 1:27 pm
Posty: 275
Lokalizacja: Dębica, Janie Dębica :)
To ma być doraźna (do wiosny) konserwacja wewnątrz auta i ewentualnie zabezpieczenie miejsc ognisk korozji na karoserji

_________________
somewhere over the rainbow ...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 2:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
Ja polecam BRUNOX EPOXY, na to cynk w sprayu, potem dopiero malować.

Pewnie zaraz ktoś to skrytykuje, ale sprawdziło się na nadwoziu auta-nic nie wyszło przez ponad 2 lata po pomalowaniu tego cynku farbą DEKORALU.

_________________
W201
W124
W168


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 2:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Krytykuje [zlosnik]
Cynk musi miec kontakt z metalem, zeby to cos dalo - nakladanie na podklad typu Brunox (moim zdaniem slaby srodek) nie ma sensu.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 2:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
A jaki jest lepszy od BRUNOXA?

Poza tym cynk ma kontakt z metalem, tam, gdzie kończy się BRUNOX.

Mnie przekonuje to, że to działa i to mi wystarczy.

_________________
W201
W124
W168


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 2:58 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Rowniez polecam BRUNOX EPOXY - jako wlasciciel okulara wiem co nieco o rdzy [zlosnik] 1 warstwa brunoxa - min. 12h odczekac - 2 wartwa to samo, lakier docelowy, odczekac. Zabezpieczylem blache brunoxem w jednym miejscu ponad rok temu - do dzis trzyma sie swietnie. W kilku innych miejscach rowniez zastosowalem brunox - jak dla mnie preparat super. Oczywiscie to tylko na dorazne zabezpieczenie i koniecznie trzeba usunac luzna rdze przed zastosowaniem (dremel, mala szlifiera itp.).
Dwoch lakiernikow, u ktorych robilem auto, rowniez polecaja brunoxa na takie dolegliwosci [oczko]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 3:12 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Brunox brunoxem - ja stosuję Dinitrol RC900 w sprayu. Mam o nim bardzo dobre zdanie, lepsze jak o Brunoxie.
Te preparaty słabo się trzymają na lakierze - ja je po tytm jak zrobią swoje zmywam acetonem. Inaczej bywa, że przyczepność jest słaba i lakier można zdrapać paznokciem.
Konserwacja doraźna w środku - można pokusić się o posmarowanie woskiem do profili on dobrze chroni od wilgoci. Jeśli nie ma dostępu do garażu z ogrzewaniem to chyba jedyna metoda - bo na chemię jest już za zimno.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 5:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No wlasnie - Brunox i inne szuwaksy trzymaja na zardzewialym - pomaluj na czysty metal albo lakier, to paznokciem zejdzie.
Albo odrzewiacz, ktory po przereagowaniu zmywamy albo podklad; srodki ktore udaja jedno i drugie sa do niczego.
Oczywiscie to tylko moje prywatne zdanie! [zlosnikz]

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl