MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
gdzie filmik z awaria turbiny i z silnika perpetum mobile https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=43710 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | erio [ czw wrz 17, 2009 8:58 am ] |
Tytuł: | gdzie filmik z awaria turbiny i z silnika perpetum mobile |
Witam Szukam filmika ktory kiedys ogladalem ... chyba bmw i chyba w rosji kiedys chyba tutaj byl link , ktos podal bo myslal ze to palenie gumy, a to awaria uszczelniacza na turbinie, ole dostawal sie do komoty spalania, i auta nie dalo sie zgasic na wysokich obrotach, bo spaliny napedzaly turbo, a turbo bralo olej z silnika i do komory spalania. Niech ktos poda linka ... |
Autor: | barpawel [ czw wrz 17, 2009 10:54 am ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o chyba o to ci chodziło problem ten występuje w bmw wyposażonych w 3 litrowego diesla jako posiadacz owej marki trochę się o niej naczytałem |
Autor: | blackmilk [ czw wrz 17, 2009 11:20 am ] |
Tytuł: | |
kumplowi ostatnio cos takiego stalo sie przy volvo malo tego ze musial gasic biegiem to jeszcze hamulce troche popchnely samochod i oparl sie o sciane garazu ![]() podobny przypadek przy golfie 4 drugiego kumpla nagle samochod dostal takiej mocy ze ani go kluczykiem zgasic ani za bardzo biegami ale udalo sie jakos wdusic bieg ![]() |
Autor: | Bukol [ czw wrz 17, 2009 11:30 am ] |
Tytuł: | |
Widziałem podobną akcję na żywo w Omedze C na moście w Zegrzu. Masakra - cała okolica pokryta dymem. Facet jechał z rodziną, w popłochu zjechał na zielone i wyciągał dziecko z fotelika. Wyobrażam sobie, w jakim musiał być szoku. |
Autor: | Dirty [ czw wrz 17, 2009 1:51 pm ] |
Tytuł: | |
Ostatnio widziałem taką sytuację na drodze szybkiego ruchu w Niemczech. Facet jechał przedostatnią E klasą W211, cała droga w w chmurach oleju. Niestety auta nie zgasił i cały olej poszedł w wydech. Całe szczęście nie doszło do żadnego wypadku (droga była bez pasa awaryjnego). |
Autor: | erio [ czw wrz 17, 2009 2:05 pm ] |
Tytuł: | |
trzeba iec albo manuala, wrzucic piatke i zdusic gada hamulcem, albo zdusic dolot szmata albo koszula, zabac mu powietrze bo wydechu chyba przy takich obrotach sie nie zatka ... |
Autor: | Bukol [ czw wrz 17, 2009 2:47 pm ] |
Tytuł: | |
Przy automacie to chyba faktycznie tylko dolot. Ale to trzeba mieć nerwy i duszę strażaka, żeby się zbliżyć do takiej wyjącej kupy dymu ![]() |
Autor: | Janfocus [ czw wrz 17, 2009 3:20 pm ] |
Tytuł: | |
erio pisze: albo zdusic dolot szmata albo koszula
lepiej zasłonić czymś twardym (ja to ręką robiłem ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw wrz 17, 2009 9:12 pm ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: erio pisze: albo zdusic dolot szmata albo koszula lepiej zasłonić czymś twardym (ja to ręką robiłem ![]() tak jest i dostac albo w czoło tłokiem albo np smigłem VISCO ![]() |
Autor: | Janfocus [ czw wrz 17, 2009 10:01 pm ] |
Tytuł: | |
to fakt że silnik chodzący na luzie z wysokimi obrotami staje się szybko złomem, ale zatrzymanie silnika przez zaduszenie brakiem powietrza nie powoduje natychmiastowego zatrzymania układu korbowego, więc nie sądzę aby było ryzyko "wylatania" ![]() |
Autor: | Maksio [ czw wrz 17, 2009 11:37 pm ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: to fakt że silnik chodzący na luzie z wysokimi obrotami staje się szybko złomem
w jakim czasie ? bo brata kiedyś poniosły nerwy jak mu nie chciał samochód odpalić to później trzymał po odpaleniu z 5 minut na luzie z pedałem w podłodze ![]() |
Autor: | erio [ pt wrz 18, 2009 5:35 pm ] |
Tytuł: | |
panowie .. silnik chlodzony woda mozna dlugo trzymac na luzie na wysokich obrotachm pod warunkiem ze paliwem nie jest jego wlasny olej z miski olejowej . W przypadku takiej awarii nalezy jaknajszybciej i jak najdokladniej zapchac dolot, chocby mialo wciagnac koszule sweter czy szmate do srodka, ma go zatkac jaknajszybciej, bo z kazda chwila ma coraz gorsze smarowanie, oleju ubywa bo zamiast w baku to wir sie robi w misce olejowej ... ] tylko trzeba to zrobic szybko, a nie panikowac. |
Autor: | Janfocus [ pt wrz 18, 2009 6:12 pm ] |
Tytuł: | |
Silnik ma dotąd takie samo smarowanie do póki olej przykrywa smok, zaś silnik chodzący bez obciążenia z powodu wibracji i luzów w pasowaniu poddanych ogromnym naciskom chwilowym bardzo szybko wybija ponadwymiarowe luzy w każdym elemencie pasowanym (z resztą wyciskając olej z po miedzy tych elementów co przyspiesza zniszczenia)... |
Autor: | erio [ sob wrz 19, 2009 7:27 am ] |
Tytuł: | |
a widzisz .. tego nie wiedzialem ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |