Janfocus pisze:
Cytuj:
zegarek
Kolega zamierza upgarde'nąć V8?
Może i ja bym w taki projekt wszedł...
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Myślałem już nad tym zanim zaopatrzyłem się w m117

EHA do wymiany, bo się sączy, kopułka, przewody też. Żeby EHA wymienić, to trzeba wyregulować najlepiej z szerokopasmówką, żeby ustawić dobrze AFR. Koszty nie małe, to już wolę dołożyc trochę, spełnić marzenie i się pozbyć tej niepotrzebnej mechaniki. W sumie od roku już wtryski od Mustanga leżą w szafie i się kurzą

m119 też mam zamiar ogarnąć jak już będę miał.
Skrzynia manual przystosowana do m119 z kołem zamachowym już czeka
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Tak dla zaostrzenia apetytu wejdz sobie na msruns.com -> dział daimler benz. Jest tam kilka projektów i m.in. dwa m117. Warto popatrzeć na m103 i kilka m104 Pumpisha. <br>
Dodano po 21 minutach.:<br>
MERCEDES 4 EVER pisze:
Zegarek - powiedz mi łopatologicznie ile kosztuje np zapodanie tego cuda do M102 ile do M103 a ile M104.I jesli juz niebedzi epieknego KE to czy mozna ładować instalke LPG 4 generacji?
Zależy czy tylko przerabiasz wtrysk benzyny czy dodatkowo zapłon na bez rozdzielaczowy.
Z grubsza 2-3k pln
Sam wtrysk:
- Sterownik MS I/II 400-800 (własne lutowanie wszystkiego do kupy) za 400$ masz gotowy złożony najnowszy sterownik MS II
- Listwa paliwowa 150
- Wtryskiwacze sterowane elektronicznie (używki można dostać do $100 za komplet
Regulator ciśnienia 300
Przewody paliwowe pewnie ze 200
Szerokopasmowa sonda z kontrolerem 600
Czujniki (TPS, IAC, CLS) ze 150
+ coś co na pewno zapomniałem
IV gen podpinasz pod sygnał wtrysków, więc każdy gazowiec to podłączy.