MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 5:38 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt paź 09, 2009 7:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Koledzy , jako że do pewnego stopnia wrażliwość estetyczną mamy podobną , czego dowodzi nasza tu obecność - jestem ciekaw Waszej opinii. który byście wybrali ?

Rozglądam się za dużym , komfortowym SUVem który w najleprzych możliwych warunkach dowiezie mnie 250 km dziennie autostradą do pracy . Co jakiś czas pociągnie też 1500dmc przyczepę. Za paliwo płaci firma [zlosnik] Do 40 k pln. Zawęziłem wybów do :

1) Lincoln Navigator 2000 rok 5,4 32v 305 hp

czy

2) Range Rover 2000 rok 4,6 HSE 224hp


Co wybralibyście na moim miejscu ?

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 8:40 pm przez hogben, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 09, 2009 8:19 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Toyotę Land Cruiser

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 09, 2009 8:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Z Rangem miałem mało doczynienia (jechałem z 2 razy ..). Jest fajnie. Nawet ładnie jak na ex brytyjczyka :P .. komfortowo itd ale wiele nie moge powiedziec.
Navigatora męczę juz 4ty rok .. zrobiliśmy nim ponad 100 tys km.
Wczoraj akurat machnąłem sobie nim trasę wzdłuż Polski i z powrotem.
Więc trochę o nim opowiem. Jest to pojazd wybitnie hamerykański. Nie jakieś gówno dla facetów, którym wydaje się, że mają jajka...
Ale zarazem ma typowe amerykańskie wady. Plastiki - to na pewno (chodź navigator po 2005r ma już piękne wnętrze..). Jak to w amerykańcu co jakiś czas trzeba coś zrobić.. one bezawaryjność widziały puki siedziały w salonie. My wymienialiśmy 2 cewki (to one bezpośrednio dają iskre na świece), komputer zawieszenia (raz wymienialismy a później się i tak spalił .. to ponownie..), sprężarke zawieszenia (złamał się korbowodzik .. i to ona spowodowała spalenie się sterownika zawiasu)... tak to jeden swożeń, tarcze i takie oczywiste sprawy ;) A. I ostatnio poszedł i silniczek przestawiający reduktor (zachciało mi się napędu na 4WD .. po przełączeniu zapiął 4L .. i się jechać niedało bo tak szarpał i wył ;) ) + oczywiście skóra niezbyt trwała. A teraz o zaletach - cała reszta. Piękny dźwięk, duża moc .. wygodny (chodź trzeba się przyzwyczaić, ze kark czasami boli bo zagłówki są tylko dla picu :P .. mimo wszystko wczoraj po kilku stówach przejechanych czułem się jak bym zrobił 20km ..). Spalanie - w trasie udało mi się osiągnąć 16,2l / 100km [zlosnik] co jest niezłym wynikiem. Gaz? Odradzam chodź podobno da się zrobić żeby chodził dobrze (tylko po odłączeniu jednej z lambd od komputera do benzyny .. niestety na tej już nie chodzi jak z fabryki). Dynamika? Owszem jest .. typowo amerykańska :D 100km/h leci .. i to lekko ;)
Miejsca od groma ,, tylna kanapa wyciągana .. konia z kopytami się wcisnie. Nagłośnienie BDB.
Ok co ja się tu będę rozpisywał.. i tak mi to nie wychodzi składnie więc zakończę tak: Lincoln nie zawiódł nas nigdy tak naprawdę .. ogrom wyjazdów na wakacje, na zawody na drugi koniec polski .. ciagle z przyczepą .. SKubaniec robi dużo większe wrażenie od Range i nie mówię tu tylko o przechodniach, których poraża ten wielki grill czy ryk silnika .. mowa tu głównie o kierowcy i pasażerach. Amerykanin to amerykanin. DLa mnie istnieją tylko Gwiazdy i potwory zza kałuży ;)
A. Przypomniał mi się jeszcze jeden minus. Przewody od klimy są strasznie długie przez co trafiają się czasem nieszczelności, które z kolei nie łatwo wychwycić...
Jak mi się cos jeszcze przypomni to dopisze.
Pzdr

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 09, 2009 9:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Wielkie dzięki Bruno - na taką pomoc liczyłem. Ciężko znaleźć coś w polskojęzycznym necie o wadach Navigatora , czy opinie użytkowników. A do amerykańskich stron nie mam cierpliwości [zlosnik] .

Napisz może jeszcze kilka słów na co zwrócić uwagę przy oglądaniu ?

Range Rovera , znam lepiej ( dzięki Bukol [zlosnik] ) , ale Nav to dla mnie czarna magia.

A przyzwoitego LC ze skórą i dużym benzynowym silnikiem w tych pieniądzach nie znajdę.

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 09, 2009 9:46 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Grand Cherokee odpada ze wzgledu na pospolitosc? W tych pieniadzach juz cos ciekawszego dorwiesz, nie wiem tylko jak z awaryjnoscia benzynowych wersji, znajomi jezdza dieslami, ale bez wiekszych problemow. Eksploatacja raczej tania, 300zl za przednie tarcze, troche ponad 100zl za przedni lacznik stabilizatora i to ceny ze sredniej polki, a nie najtansze zamienniki. Tylko prawde mowiac troche ciasnawy jak dla mnie, musialbys organoleptycznie sprawdzic, nie wiem jak sie w nich mieszcza rodowici Amerykanie [zlosnik]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 09, 2009 9:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Na co zwracać uwagę? Ciężko powiedzieć. Poza typowymi (jak to czy bity, prosty, kundlony itd) to .. Był bym oczywiście za zawieszeniem. Jak wspomniałem. Fura amerykańska, mimo iż terenowa ( i ciagnie przyczepę tam gdzie Navara siada bez niczego :D ) to nie lubi robić dużych przebiegach po tym co nazywa sie u nas drogami. Tj. jak jeżdżę po Polsce to wszędzie są ładne tylko w Warszawie i okolicach tragedia więc gdzie indziej moze to inaczej wyglądać ;) ..
Tak to na pewno sprawdzić czy podczas ruszania nic nie szarpie i nie stuka. Czy nie swiecą się kontrolki "chech susp." .. czy sprezarka zawieszenia cicho w miare popuje (i czy nie musi pompować co minutę). Czy ładnie sie podnosi i opuszcza (na postoju po jeździe łatwo zauważyć. Długo to trwa ale widać).
Co do Foteli .. Nasz wygląda jak w MB po przejechaniu 600 tys albo i więcej a ma 215 000km. Szukasz z LPG czy bez? .. Nasz niestety jest tym skażony (chodź ja rzadko używam tegoż wymysłu). Fajnie można zmontować dwa zbiorniki w miejscu na koło zapasowe co da łącznie ok 100l gazu ..
A i kolejna sprawa. Obejrzyj dokładnie felgi. Chrom na nich po 10 latach w śniegu itd lubi odłazić .. wilgoć wchodzi pod oponę i spiesząc się do pracy, wychodząc z domu widzi się kapcia. A sprawa kosztowna ..
Pytasz o typowe dla Navigatora "stress pointy". Cholera. Nie ma takich [zlosnik] Ten samochód jest naprawde jednym z nielicznych współczesnych z charakterem a zarazem .. na prawde dobrych. Nie myślałeś o Escalade z tych roczników? On był troszke łądniejszy i fajniejsze wyposażenie miał (chodź navigator ok 2007 zbrzydł strasznie na zewnatrz). Prześpię się z tym. Zobaczymy czy cos wpadnie mi do głowy (poza tym,że jak zejdzie powietrze z koła to masz wyjętą z życiorysu godzine pompowania :P )

edit

A jak już Beet pisze o kosztach.. To trzeba uważać bo jak poszło łożysko z przodu to nie da sie inaczej kupić jak z całą piastą [zlosnik] (przynajmniej czujnik ABS zaczął lepiej działać). Koszt? .. spory bo cholerna wymiana łżyska wyszła ponad 1000zł :P Sprężarka zawieszenia kolejne 1000zł ..
Z nim to jest ten problem - u nas nie zawiele części a w stanach wszystko co się da i to bardzo tanio (dużo taniej niz do CE ..) tylko ten transport..

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 09, 2009 11:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Jeep Commander.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 09, 2009 11:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Bruno - jeszcze raz wielkie dzięki. Jako że moi staruszkowie mieszkają w Wa-wie to po zakupie z wpadnę do Ciebie z załącznikiem zawierającym wysokie stężenie C2H5OH [zlosnik]


Beet - niestety mój rozmiar to amerykańskie XXL , i słabo się mieszczę w Grand cherokee , ale tam chociaż jest zebrano na desce [zlosnik] , i gdybym się mieścił kupiłbym go.

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 09, 2009 11:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hogben pisze:
ale tam chociaż jest zebrano na desce

Znaczy się .. plastikowe?? Bo to jest ich specjalność .. robić tandetne plastikowe drewno [zlosnik]
Niema sprawy. Polecam się na przyszłość .. Myślę, ze jeszcze będę miał coś do powiedzenia w tym temacie.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 10, 2009 12:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Jeśli miałbym wybierać, to wybrał bym Range Rovera ;)

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 10, 2009 2:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
Tylko Navigator. Wspaniały samochód. Mój jest na sprzedaż ale troszkę drożej. [zlosnik]
http://moto.allegro.pl/item760389375_li ... aflow.html

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 10, 2009 4:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
kuba124 pisze:
Tylko Navigator. Wspaniały samochód. Mój jest na sprzedaż ale troszkę drożej. [zlosnik]
http://moto.allegro.pl/item760389375_li ... aflow.html


Mam go w ulubionych [zlosnikz] , jeszcze wczoraj go oglądałem , ale wygrał rozsądek mam remont na karku , nie mogę przepuścić całej kasy [zlosnik]

Ale nagrałbyś Magnę i wstawił na YT.

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 10, 2009 6:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
hogben pisze:
Ale nagrałbyś Magnę i wstawił na YT.

Jest. Przedstawiciel Magnaflow wstawił ale to nie oddaje w realu. [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 10, 2009 8:35 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Jak byś się decydował na RRa to koniecznie daj znać - jeżeli będzie z w-wy lub okolic to obejrzymy go w serwisie, podłączymy tu i ówdzie... Ale rozmiarowo to się nijak nie ma do Navigatora :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 10, 2009 8:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Bukol pisze:
Jak byś się decydował na RRa to koniecznie daj znać - jeżeli będzie z w-wy lub okolic to obejrzymy go w serwisie, podłączymy tu i ówdzie... Ale rozmiarowo to się nijak nie ma do Navigatora :)



Będę ogladał takiego jednego z Bielska w poniedziałek . Wiem że mam zwrócić uwagę na EAS , zamko-siłowniki , serwomotory klimy , i uszczelke pod głowicą /tuleję i otwieranie z pilota . Czy coś jeszcze specjalnego ?

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl