MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Motorower PUCH - nie wkręca się na wysokie obroty https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=42216 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gekonos [ ndz cze 28, 2009 4:24 pm ] |
Tytuł: | Motorower PUCH - nie wkręca się na wysokie obroty |
Dostałem taki oto rower z silnikiem wspomagającym ![]() nie chciał zaplić, wykonałem podstawowe czynności, jak nowa świeca, wyczyściłem gaźnik, wyczyściłem platynki .... odpalił, jeździ aż miło całe 20 km/h ![]() nie chce się wkręcić na wysokie obroty, jak odkręcę rolkę do końca to zaczyna się wkręcać a później gaśnie jak by dostawał za dużo powietrza więc zacząłem przestawiać iglicę, na każdym z położeń dzieje się to samo, lecz zauważyłem, że wogóle nie reaguje na kręcenie jedyną śrubką do regulacji na gaźniku, chyba od powietrza w czerwonej ramce na obrazku ![]() nie wiem co to może się dziać, proszę o jakieś sugestie |
Autor: | WSR [ ndz cze 28, 2009 8:31 pm ] |
Tytuł: | |
Pokaż fotkę gaźnika z 2 strony, bo ta śrubka równie dobrze może być od wolnych obrotów (i tak chyba jest) gaźnik może być tak prosty, że nie będzie miał reg. składu mieszanki na wolnych obrotach. Jak się nie wkręca i robi ryyyyn ryyn to raczej zapłon, przebicie przy cewce i świecy. Najlepiej załóż jakąś starą świeczkę o której wiadomo, że działała (nowe mają w takich sprzętach tendencje do przebić). A jak schodzi z obrotów? Szybko czy bardzo powoli? |
Autor: | gekonos [ pn cze 29, 2009 7:46 am ] |
Tytuł: | |
WSR pisze: gaźnik może być tak prosty, że nie będzie miał reg. składu mieszanki na wolnych obrotach.
masz rację,po dokładniejszych oględzinach tak jest, bo ta regulacja jest od wolnych obrotów, bo jak ją wkręcam to "tłoczysko" z iglicą idzie do góry ok, dziś sprawdzę na starych świecach z obortów schodzi płynnie i i chyba wolno zerknąłem do zapłonu i jest tak ustawiony że brak regulacji w lewą stronę |
Autor: | WSR [ pn cze 29, 2009 2:53 pm ] |
Tytuł: | |
Próby w miarę mozliwości rób z założonym filtrem powietrza, przerwę na świecy ustaw dosyć małą. No i musisz miec swieże paliwo. Chociaż i tak stawiam na przebicie gdzieś, ostatecznie mieszanka za uboga (psiknij mu dezodorantem z biedronkli lub plackiem i patrz czy się wkręca). |
Autor: | Janfocus [ pn cze 29, 2009 3:43 pm ] |
Tytuł: | |
te cuda mają stałe wyprzedzenie zapłonu i jeśli zapłon jest za późny, to przy większej prędkości obrotowej może mu nie starczać... |
Autor: | gekonos [ pn cze 29, 2009 5:47 pm ] |
Tytuł: | |
świece 3 różne i dalej to samo przerwa ustawiona na 0,4mm paliwo i olej mają parę dni myślę, że to może iść dyszą od paliwa bo w dokumencie własności jest zaznaczone, iż ma ograniczenie do 25 km/h aby jeździć nim jako rowerem idę sprawdzić patent z plackiem byłe, sprawdziłem odkręciłem filtr i jak na pełnym gazie przygasał i schodził z obrotów wystarczyło psiknąć plack-a i wkręcał się pięknie chyba zainwestuję w nowy króciec i gaźnik dellort, widziałem taki zestawik do tego silnika na niemieckim ebay-u ![]() |
Autor: | WSR [ pn cze 29, 2009 6:36 pm ] |
Tytuł: | |
Spróbuj najpierw podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej. |
Autor: | gekonos [ pn cze 29, 2009 6:39 pm ] |
Tytuł: | |
o widzisz, nie pomyślałem o tym, jutro się tym zajmę bo dziś już się zwinąłem z garażu z pewnością napiszę jakie były efekty |
Autor: | Michó [ czw lip 09, 2009 4:28 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. Rozbierz gaźnik i zobacz co z uszczelką. Miałem podobnie w swojej SHL-ce M11. Potrafia paprochy z uszczelki zatkać odpływ paliwka. Na wolnych obrotach chodzil jak dodawalem gazu to nie mial wystarczająco paliwka i sie dusil. Przeczyść też tłumik z nagaru. Pozdrawiam. |
Autor: | MercSwir [ pt lip 10, 2009 12:28 am ] |
Tytuł: | |
zakryj mu delikatnie palcem wlot powietrza. Jak nie da efektów, zmien simmeringi na wale korbowym ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |