MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[M111] Będę się gazował ( temat dla praktyków sekwencji ) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=42196 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | hogben [ sob cze 27, 2009 12:01 am ] |
Tytuł: | [M111] Będę się gazował ( temat dla praktyków sekwencji ) |
Witam , Nie mogę spokojnie usiedzieć przy 3 złotowej różnicy w cenach gazu i benzyny . jak sobie pomyślę że co 100 kilometrów puszczam przez rurę 30 zł extra to trochę się irytuję ![]() Wiele skorzystałem z porad kolegów MMM i Milosh ( wielkie dzięki ) i przygotowałem sobie budżet 3500 pln. Za tę kwotę chciałbym założyć do E200T bezobsługową sekwencję z gwarancją i pionowym zbiornikiem toroidalnym w koło. - Jaką instalację polecacie ? - Czy warto inwestować w droższe wtryskiwacze ? ( KEIHIN ? ) - Na co zwrócić uwagę przy montażu? - Co fachowcy mogą spieprzyć przy Sekwencji ? |
Autor: | Borys [ sob cze 27, 2009 10:54 am ] |
Tytuł: | |
Przede wszystkim, niezaleznie od rodzaju instalacji zainwestuj w korek wlewu we wnece korka benzyny (nie wiem czy sie jasno wyrazilem ![]() Czasem spotkalem sie z opiniami, ze nie da sie, ze za ciasno, ze to, tamto. Bezedura! Korek miesci sie idealnie, na lewo od wlewu benzyny. Brak problemow z zamarznietym korkiem gazu zima, nic nie rdzewieje itd. A mina nieobytego pracownika stacji szukajacego na sile korka pod zderzakiem - bezcenna ![]() Co do reszty niestety nie pomoge, mam zwykla II generacje na parowniku. Pozdrawiam i zycze wytrwalosci! ![]() |
Autor: | rolbas [ sob cze 27, 2009 11:19 am ] |
Tytuł: | Re: [M111] Będę się gazował ( temat dla praktyków sekwencji |
hogben pisze: - Jaką instalację polecacie ? - Czy warto inwestować w droższe wtryskiwacze ? ( KEIHIN ? ) - Na co zwrócić uwagę przy montażu? - Co fachowcy mogą spieprzyć przy Sekwencji ? Ja uzywam w C124 2.2.od ok 140 tys km BRC 24 Sequent a miesiac temu W210 2.0 otrzymal BRC Sequent 24 Plug&Play. Instalacje sie spisuja bez zarzutu. ZERO problemow. Wiec taka bym ja mogl polecic na podstawie wlasnego doswiaczenia Wrtyski Keihin sa bardzo dobre ( szybkie i ciche) i sa drozsze ale standardowe BRC koloru pomaranczowego w zupelnosci wystarczaja. W BRC P&P gazownik nie ma w zasadzie nic do spieprzenia ( poza dokladnoscia montazu). Bylem obecny przy programowaniu centralki od BRC i w szoku bylem jakie to proste i idiotoodporne urzadzenie. Moze to zabrzmi dziwnie ale w ogole nie ma koniecznosci jezdzic samochodem by cos sprawdzac jak sie zachowuje pod obciazeniem , doregulowywac cokolwiek itd itp. Po zaprogramowaniu od razu pojechalem w trase i auto jezdzi jakby zawsze LPG mialo pod maska. Tak jak przedmowca pisal: zdecydowanie warto wlew LPG umwiescic pod klapka obok wlewu PB. Wygoda uzytkowania to raz a dwa to nisko polozony wlew zbiera syf z drogi i mimo ze jest tam oslona to lub sie zgubic, zartownisie moga odkrecic i syf na zaworze dostaje sie do butli itd itp. |
Autor: | hogben [ sob cze 27, 2009 11:43 am ] |
Tytuł: | |
Dzięki Panowie , czy mogę jeszcze prosić o zdjęcie tego wlewu pod klapką. Zamiast tłumaczyć po prostu im pokażę ![]() Rolbas - zrobisz mi zdjęcie BRC24 Sequent pod maską ? |
Autor: | Borys [ sob cze 27, 2009 11:58 am ] |
Tytuł: | |
Niestety teraz moge zrobic tylko fotke w limuzynie. Kombiaka sprzedalem. W kombi wygladalo to bardzo podobnie, korek troche bardziej odstawal od blachy (wiekszy dystans). Generalnie miejsca na to nie brakuje. Doplacilem 100zl fachmanowi za fatyge, ale warto bylo. ![]() |
Autor: | hogben [ sob cze 27, 2009 12:47 pm ] |
Tytuł: | |
W kombi jest mniej komfortu , i nie wiem czy to się uda ![]() ![]() |
Autor: | Borys [ sob cze 27, 2009 3:22 pm ] |
Tytuł: | |
Kurcze, zaluje ze nie moge zrobic fotki. U mnie sie udalo, tzn kupilem juz auto z tak zrobionym wlewem (kombi). Korek znajdowal sie na lewo troche powyzej korka Pb, zamocowany z lekkim dystansem od scianki wlewu. Na bank sie miescil, tankowalo sie z niego tez bez zadnych problemow. |
Autor: | Janfocus [ sob cze 27, 2009 5:53 pm ] |
Tytuł: | |
na bank da się i w kombi, u mnie jest zainstalowany taki mały pipek, w który wkręcam przejściówkę z końcówką do tankowania... |
Autor: | hogben [ sob cze 27, 2009 6:02 pm ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: mały pipek
![]() ![]() Masz może jakąś fotkę swojego małego pipka ? ![]() |
Autor: | ghost2255 [ sob cze 27, 2009 6:09 pm ] |
Tytuł: | |
BRC jest bardzo dobre, ale też najdroższe w serwisowaniu. 1 szt. wtryskiwacza kosztuje tyle, co cała listwa innej firmy. Jeśli zamierzasz jeździć autem dłużej, niż 2 lata, czyli dłużej, niż gwarancja na BRC, to raczej rozejrzyj się za elektroniką STAG, reduktorem ZAVOLI i wtryskami MAGIC JET, PLANI JET, lub podobnymi. Valteki są bardzo tanie, ale trzeba je czyścić lub wymieniać po niewielkim przebiegu 10-30tys.km, na szczęście koszt za całą listwę to ok 150-180zł. Kumaty gazownik zestroi ci to tak, że zapomnisz, że masz coś dokładane pod maską. |
Autor: | Borys [ sob cze 27, 2009 6:29 pm ] |
Tytuł: | |
Da sie, da! U mnie byl zamontowany normalny, pelnowymiarowy, o europejskim doroslym wymiarze, wypasiony DUZY PIPEK ![]() Moja rada jest taka. Jak pojedziesz do gazownika, wez od niego do reki duzy pipek (do gazu), przymierz w najwieksza przestrzen we wnece (na lewo w gore od korka Pb) i powiedz mu, ze ma tam go zamontowac ![]() ![]() |
Autor: | Janfocus [ sob cze 27, 2009 7:04 pm ] |
Tytuł: | |
hogben pisze: Masz może jakąś fotkę swojego małego pipka ?
jak tylko odzyskam auto w pn to zrobię foto mojego małego pipka ![]() |
Autor: | przemo2880 [ sob cze 27, 2009 7:24 pm ] |
Tytuł: | |
u mnie w kombi wyglada to tak jeżeli chodzi o pipek: http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C01659.jpg tak wyglada po otwarciu klapki http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C01660.jpg odkrecam plastikowa osłonke i wkrecam pipek http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C01661.jpg a jednak polak potrafi pozdrawiam |
Autor: | Milosh [ sob cze 27, 2009 7:45 pm ] |
Tytuł: | |
Hogben jutro wylatuje z Bahrainu do PL. W pon jestem dostepny. Jak chcesz to zapodaj mi na PW Twoj numer telefonu to mozemy poszczekac on-line. Ja w swoim M111 i w Audi 80b4 2.0E montowalem u tego samego facia 2 instalacje praktycznie jedna po drugiej. Obie bardzo schludnie wykonane, ZERO problemow. Na swojej nalatalem 40tkm przez niecaly rok i jestem wiecej niz zadowolony. Wiadomo, ze BARDZO DUZO zalezy od poprawnego montazu. Gosc ma autoryzacje wszystkich szanujacych sie firm. BRC odradza ze wzgledu na kulawy serwis na Slasku (siec firm "Czakram" - centrala w Myslowicach - kolejki z duzym wyprzedzeniem trzeba klepac (moj tesc ma BRC) to wiem co mowie. Ja mam instalke AG centrum. Reduktor Tomasetto, listwa VALTEK, centralka ZENIT - naprawde ZERO problemow. Cena 2500zl za wsio - moge Ci zalatwic upust na symboliczne 100zl wiec Ci sie koszta dojazdu zwroca. Montaz Sosnowiec lub Bedzin (przynajmniej zobaczysz kawalek swiata). Za montaz recze lbem ![]() PS. Dzieki za polecenie tabletek uzupelniajacych poziom elektrolitow - LITROSAL. Bez tego bym chyba odpalil, a tak jakos dycham. Dzis tutaj doszlo do 50C w cieniu. To naprawde parzy w pluca!!! Pozdrawiam |
Autor: | ghost2255 [ sob cze 27, 2009 7:57 pm ] |
Tytuł: | |
Tylko nie daj sobie zamontować ZENITA!! To dziadostwo albo chodzi od razu dobrze, albo, niestety częściej szarpie, dławi się, krztusi silnik itp. Niestety, ale wielu przyznaje, że wśród sterowników przoduje STAG. Wpisz w wyszukiwarkę zenit lpg, poszukaj, a sam sie przekonasz. Sam miałem ZENITA i niestety wyleciał z auta, bo nie podołał. Wśród tańszych sterowników sekwencji STAG jest na razie bezkonkurencyjny. Obsługuje rózne wtryskiwacze, radzi sobie z różnymi rodzajami wtrysku-sekwencyjnie, półsekwencyjnie, full-grup. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |