MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
KUPIĘ SAMOCHÓD https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=41137 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | sobolini [ pn maja 11, 2009 11:44 am ] |
Tytuł: | KUPIĘ SAMOCHÓD |
witam, szukam i szukam i znalezc nie moge godziwego wozu najlepiej z centralnej Polski bo już zjeździłem pół kraju oglądając śmieci w stanie "dobrym jak na swój wiek": O co kaman: szukam auta produkcji niemieckiej z silnikiem benzynowym do gabarytów mercedesa w201/ BMW E30 nie wiekszy. Samochód może być zasilany gazem a cena proporcjonalna do stanu. Zero tuningu, oryginalne na chodzie i jeżdzące z maksymalnie możliwie najwiekszym motorem jaki wychodził i manualem. Poszukuję auta do startów w KJS/KZK i tym podobnym. W grę wchodzi na pierwszym miejscu: 1. BMW E30 325i lub 325e (bez "X" czyli 4x4) każde nadwozie ale również: 2. Mercedes W201 2,6 3. Opel Astra GSi 16V 4. VW Golf VR6/GTI 5. OPEL Corsa A/B GSi lub inne powyżej 90KM 6. VW Polo G40 lub inne powyżej 90KM 7. Ford Fiesta XR3i, 1,6 16V lub inne powyżej 90KM 8. Audi 80/90 od 150KM może być quattro B4 ( każde nadwozie ) Samochód może być już przygotowany do startów. Do wydania na sam wóz do 8000PLN. Jakby ktoś miał inne propozycje to słucham. Oczywiście przegląd, OC i rejestracja w PL. Oferty komisów raczej odpadają chyba że sprawdzone miejsca. Głównie zależy mi na BMW ale jak znajdzie się coś innego w dobrej cenie to też sie skuszę. Nie wiem tylko jak podchodzić do SWAPów, ale chyba wolałbym w oryginale bo nigdy nie wiadomo jaką poprzedni właściciel rzeźbę odwalił. Aha, nie wiem jak podchodzić do ofert japonii typu suzuki shift czy honda civiv/crx bo nigdy nie mialem japończyka. z chęcia wysłucham opinii. Jakby ktoś coś wiedział to proszę o kontakt. Dzięki i pozdrawiam!! |
Autor: | Worek [ pn maja 11, 2009 11:56 am ] |
Tytuł: | |
co to jest KJS/KZK? |
Autor: | sobolini [ pn maja 11, 2009 1:18 pm ] |
Tytuł: | |
Konkursowa Jazda Sprawnościowa Konkurs Zręczności Kierowców |
Autor: | KamilKamil [ pn maja 11, 2009 1:38 pm ] |
Tytuł: | |
Proponuję Ci kupić Civica IV gen jakiegoś V-TEC-a i będzie smigał ![]() U mnie w mojej miejscowości jest 3 samochody pojazd pod KJS, 2 maluszki i CC 1.2 8v.Jednym z maluszków kolega kręci niektóre WRC ![]() a tu jeden z jego filmików: http://www.youtube.com/watch?v=pU_FtNK7eQg Zapraszam też do odwiedzenia portalu : http://www.motorsport-maxxx.dvn24.pl/ Przepraszam za OT ale chciałem się pochwalić że w mojej miejscowości bardzo prężnie działa ta dziedzina motoryzacji ![]() |
Autor: | Bukol [ pn maja 11, 2009 3:07 pm ] |
Tytuł: | |
Japonia chyba nie. To dobre auta, ale raczej nie startów w tego typu imprezach. Najlepszy wybór to, tak jak piszesz, BMW. Części do dostania bez problemu, a także akcesoria, takie jak rozpórki, felgi, zawieszenia itp. Silniki też można kupić. Ja na Twoim miejscu poszukał bym dowolnej E30 i kupił R6 2500 Vanos i zaszczepił do trójki. Do tego dyfer ze szperą. Mój znajomy ma taką E30 kombi ![]() A - i nie "każde nadwozie", bo cabrio, mimo że jest piękne, nie nadaje się do ścigania. Ciężkie i brak sztywności. |
Autor: | KamilKamil [ pn maja 11, 2009 3:24 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Ja na Twoim miejscu poszukał bym dowolnej E30 i kupił R6 2500 Vanos i zaszczepił do trójki.
I wtedy jakie ma szanse na pościganie się ? Chodzi tu o modyfikację silnika, będzie startował w klasie 5 czyli ponad 2000 cm3, co z tego że będzie miał 200 koni pod maską z 2,5 litry jak Lancerami mają po 500 km z 2 litrów.Myślę że BMW nie bardzo nadaje się na KJS coś małego i przednio napędwoego... |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ pn maja 11, 2009 4:19 pm ] |
Tytuł: | |
KamilKamil pisze: Myślę że BMW nie bardzo nadaje się na KJS coś małego i przednio napędwoego...
Słusznie prawisz. Akurat mam conieco do czynienia z tematm KJSów i amatorskiego ścigania - jestem sponsorem jednej z załóg ścigających się w Samochodowych Mistrzostwach Tychów (i juz niedługo nie tylko tam ![]() Do ścigania na początek najlepiej pomyśl o Citroenie Saxo VTS - ma w swojej klasie chyba najlepszy stosunek mocy do masy i najłatwiej poodaje się wszelkim przeróbkom - na każdych zawodach Saxo są w czołówce lub na kilku pierwszych miejscach. BMW (nawet ze szperą) to fajna zabawka jeśli chcesz jeździć efektownie, ale efektywnie to już nie bardzo - silnik o którym piszesz ustawia Cię w klasie z Lancerami i Imprezami. Ewentualnie pomyśl o 318is (1,8 16V) - wtedy jesteś klasę poniżej Evo i Imprez. Saxo VTS w podanych finansach + przeróbki i masz auto gotowe do amatorskiego ścigania się. |
Autor: | sobolini [ pn maja 11, 2009 6:14 pm ] |
Tytuł: | |
informuje ze az o takie profesjonalne sciganie mi nie chodzi, dopiero zaczynam z tym tematem i do amatorskiego scigania najlepszy wybor to BMW ( wedBug mnie ), i przyjemnosc duzo wieksza niz przy autach przednionapedowych. jezdzilem troche takimi autami i strasznie mi sie podobaBo. Jak BMW to tylko M20B25, IS nie wchodzi w gre bo 16 zaworów w tym silniku szybko sie konczy. Saxo za bardzo nie bralem pod uwage bo totalnie nie mam doswiadczenia z fhancuzami, a znajomi ktorzy nimi jezdzili zbyt dobrego zdania o nich nie maja. |
Autor: | sneer [ pn maja 11, 2009 7:04 pm ] |
Tytuł: | |
sobolini pisze: Saxo za bardzo nie bralem pod uwage bo totalnie nie mam doswiadczenia z fhancuzami, a znajomi ktorzy nimi jezdzili zbyt dobrego zdania o nich nie maja.
wielu moich znajomych jezdzi citroenami i maja raczej dobre zdanie. oprocz saxo warto rozwazyc IMO honde crx vtec. jest bardzo lekka, a w najmocniejszym silniku 1.6 160 KM robi dobrze bez przerobek. wrazenia tym fajniejsze, ze siedzi sie bardzo nisko, a motor kreci sie na 9 krpm - gokart. tyle ze za 8k moze byc klopot kupic cos niezajezdzonego. |
Autor: | Lisiu [ pn maja 11, 2009 7:08 pm ] |
Tytuł: | |
A może klasyka wyścigowa forda- Sierra lub Escort? |
Autor: | KamilKamil [ pn maja 11, 2009 9:10 pm ] |
Tytuł: | |
Lisiu pisze: Sierra lub Escort? Myślę że Escort pochłonąłbym dużo więcej pieniędzy niż wymienione samochody, a Sierra trudna do opanowania ![]() sneer pisze: honde crx vtec. jest bardzo lekka, a w najmocniejszym silniku 1.6 160 KM Akurat V-TEC ma 136 koni a VTI ma 160, to przez zmienne fazy rozrządu ![]() sobolini pisze: Nie wiem tylko jak podchodzić do SWAPów,
Jeśli nawet byłoby wszystko ok z takim samochodem to martwiłbym się o stronę prawną, o ile mi wiadomo to od kilku lat wchodzą przepisy odnośnie SWAP-ów po prostu nie będzie wolno startować nimi ![]() |
Autor: | monster18.09 [ pn maja 11, 2009 9:50 pm ] |
Tytuł: | |
Moge Ci zaproponowac mojego Golfa, kupilem go, bo nie mialem czym jezdzic, a mialo byc mocne. W sumie to sam kiedys myslalem o KJS ale pewnie zaczalbym od kaszla. Otoz mk2 GTI 16V silnik KR 139KM, 0-100 8,5s. Ostatnio z kresci pojechalem A6 V6 2,6 bez problemu. http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 578b6af560 W sumie nie mialem go sprzedawac, ale trafil sie ladny Junak wiec jest opcja. Jak cos PW Pozdrawiam |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ pn maja 11, 2009 9:58 pm ] |
Tytuł: | |
sobolini pisze: informuje ze az o takie profesjonalne sciganie mi nie chodzi, dopiero zaczynam z tym tematem i do amatorskiego scigania najlepszy wybor to BMW ( wedBug mnie ), i przyjemnosc duzo wieksza niz przy autach przednionapedowych. jezdzilem troche takimi autami i strasznie mi sie podobaBo. Jak BMW to tylko M20B25, IS nie wchodzi w gre bo 16 zaworów w tym silniku szybko sie konczy. Saxo za bardzo nie bralem pod uwage bo totalnie nie mam doswiadczenia z fhancuzami, a znajomi ktorzy nimi jezdzili zbyt dobrego zdania o nich nie maja.
Porównaj sobie przejście tej samej nawrotki VTSem (silnik 1.6) http://www.youtube.com/watch?v=bDjivX_Cz-c i BMW e36 325 http://www.youtube.com/watch?v=gg5UIKM3aS4 Czasy całego odcinka bardzo podobne, a róznica klasowa znaczna. |
Autor: | Darius [ pn maja 11, 2009 10:39 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli nadal jesteś zainteresowany VR6 III to kuzyn ma taką zabawkee i jutro się dowiem czy sprzeda bo przesiadł się do 124 i VR stoi jako eksponat |
Autor: | sobolini [ wt maja 12, 2009 7:17 pm ] |
Tytuł: | |
Mike_THE_GR8 pisze: Porównaj sobie przejście tej samej nawrotki VTSem (silnik 1.6)
http://www.youtube.com/watch?v=bDjivX_Cz-c i BMW e36 325 http://www.youtube.com/watch?v=gg5UIKM3aS4 Czasy całego odcinka bardzo podobne, a róznica klasowa znaczna. widzisz, czasy podobne, różnica klasowa jest, ale BMW jakie piekne boki łapało. Na początek nie zależy mi na tym aby podejmować walkę z czołówką tylko aby się wyszaleć. takie "odchamienie" poprawia mi nastrój i na codzień jeżdże dzieki temu spokojniej. BMW w takim wydaniu sprawia że przejazd jest podobny czasowo a wrażenia dużo lepsze na stronę BMW. Choć nie ukrywam że jak się żadne nie trafi a strasznie mnie pili taka jazda to może nie tylko trzeba bedzie patrzec na BMW, które cieżko kupić nie zajechane. Honde CRX czy civic z silnikami ponad 150KM to albo nie do osiagniecia w tym pułapie cenowym albo straszne sztrucle. Czy ktoś mial styczność może z Peżotem 205GTI??? Daje to radę??? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |