MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

KUPIĘ SAMOCHÓD
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=41137
Strona 1 z 2

Autor:  sobolini [ pn maja 11, 2009 11:44 am ]
Tytuł:  KUPIĘ SAMOCHÓD

witam,
szukam i szukam i znalezc nie moge godziwego wozu najlepiej z centralnej Polski bo już zjeździłem pół kraju oglądając śmieci w stanie "dobrym jak na swój wiek":
O co kaman: szukam auta produkcji niemieckiej z silnikiem benzynowym do gabarytów mercedesa w201/ BMW E30 nie wiekszy.
Samochód może być zasilany gazem a cena proporcjonalna do stanu. Zero tuningu, oryginalne na chodzie i jeżdzące z maksymalnie możliwie najwiekszym motorem jaki wychodził i manualem. Poszukuję auta do startów w KJS/KZK i tym podobnym. W grę wchodzi na pierwszym miejscu:
1. BMW E30 325i lub 325e (bez "X" czyli 4x4) każde nadwozie
ale również:
2. Mercedes W201 2,6
3. Opel Astra GSi 16V
4. VW Golf VR6/GTI
5. OPEL Corsa A/B GSi lub inne powyżej 90KM
6. VW Polo G40 lub inne powyżej 90KM
7. Ford Fiesta XR3i, 1,6 16V lub inne powyżej 90KM
8. Audi 80/90 od 150KM może być quattro B4 ( każde nadwozie )

Samochód może być już przygotowany do startów. Do wydania na sam wóz do 8000PLN. Jakby ktoś miał inne propozycje to słucham. Oczywiście przegląd, OC i rejestracja w PL. Oferty komisów raczej odpadają chyba że sprawdzone miejsca.
Głównie zależy mi na BMW ale jak znajdzie się coś innego w dobrej cenie to też sie skuszę. Nie wiem tylko jak podchodzić do SWAPów, ale chyba wolałbym w oryginale bo nigdy nie wiadomo jaką poprzedni właściciel rzeźbę odwalił.

Aha, nie wiem jak podchodzić do ofert japonii typu suzuki shift czy honda civiv/crx bo nigdy nie mialem japończyka. z chęcia wysłucham opinii.

Jakby ktoś coś wiedział to proszę o kontakt.

Dzięki i pozdrawiam!!

Autor:  Worek [ pn maja 11, 2009 11:56 am ]
Tytuł: 

co to jest KJS/KZK?

Autor:  sobolini [ pn maja 11, 2009 1:18 pm ]
Tytuł: 

Konkursowa Jazda Sprawnościowa
Konkurs Zręczności Kierowców

Autor:  KamilKamil [ pn maja 11, 2009 1:38 pm ]
Tytuł: 

Proponuję Ci kupić Civica IV gen jakiegoś V-TEC-a i będzie smigał :)
U mnie w mojej miejscowości jest 3 samochody pojazd pod KJS, 2 maluszki i CC 1.2 8v.Jednym z maluszków kolega kręci niektóre WRC
:P Maluszek o mocy w okolicach 40 km

a tu jeden z jego filmików:

http://www.youtube.com/watch?v=pU_FtNK7eQg

Zapraszam też do odwiedzenia portalu :

http://www.motorsport-maxxx.dvn24.pl/

Przepraszam za OT ale chciałem się pochwalić że w mojej miejscowości bardzo prężnie działa ta dziedzina motoryzacji :P

Autor:  Bukol [ pn maja 11, 2009 3:07 pm ]
Tytuł: 

Japonia chyba nie. To dobre auta, ale raczej nie startów w tego typu imprezach. Najlepszy wybór to, tak jak piszesz, BMW. Części do dostania bez problemu, a także akcesoria, takie jak rozpórki, felgi, zawieszenia itp. Silniki też można kupić. Ja na Twoim miejscu poszukał bym dowolnej E30 i kupił R6 2500 Vanos i zaszczepił do trójki. Do tego dyfer ze szperą. Mój znajomy ma taką E30 kombi :lol: Zap....la jak mały samochodzik. Auto też zbudował do wściakania się, bo na codzień ma 7.

A - i nie "każde nadwozie", bo cabrio, mimo że jest piękne, nie nadaje się do ścigania. Ciężkie i brak sztywności.

Autor:  KamilKamil [ pn maja 11, 2009 3:24 pm ]
Tytuł: 

Bukol pisze:
Ja na Twoim miejscu poszukał bym dowolnej E30 i kupił R6 2500 Vanos i zaszczepił do trójki.



I wtedy jakie ma szanse na pościganie się ? Chodzi tu o modyfikację silnika, będzie startował w klasie 5 czyli ponad 2000 cm3, co z tego że będzie miał 200 koni pod maską z 2,5 litry jak Lancerami mają po 500 km z 2 litrów.Myślę że BMW nie bardzo nadaje się na KJS coś małego i przednio napędwoego...

Autor:  Mike_THE_GR8 [ pn maja 11, 2009 4:19 pm ]
Tytuł: 

KamilKamil pisze:
Myślę że BMW nie bardzo nadaje się na KJS coś małego i przednio napędwoego...

Słusznie prawisz. Akurat mam conieco do czynienia z tematm KJSów i amatorskiego ścigania - jestem sponsorem jednej z załóg ścigających się w Samochodowych Mistrzostwach Tychów (i juz niedługo nie tylko tam [zlosnik] ) - to strona naszej załogi: http://rallyteam.nanoarts.pl/. Koniec prywaty.
Do ścigania na początek najlepiej pomyśl o Citroenie Saxo VTS - ma w swojej klasie chyba najlepszy stosunek mocy do masy i najłatwiej poodaje się wszelkim przeróbkom - na każdych zawodach Saxo są w czołówce lub na kilku pierwszych miejscach. BMW (nawet ze szperą) to fajna zabawka jeśli chcesz jeździć efektownie, ale efektywnie to już nie bardzo - silnik o którym piszesz ustawia Cię w klasie z Lancerami i Imprezami. Ewentualnie pomyśl o 318is (1,8 16V) - wtedy jesteś klasę poniżej Evo i Imprez.
Saxo VTS w podanych finansach + przeróbki i masz auto gotowe do amatorskiego ścigania się.

Autor:  sobolini [ pn maja 11, 2009 6:14 pm ]
Tytuł: 

informuje ze az o takie profesjonalne sciganie mi nie chodzi, dopiero zaczynam z tym tematem i do amatorskiego scigania najlepszy wybor to BMW ( wedBug mnie ), i przyjemnosc duzo wieksza niz przy autach przednionapedowych. jezdzilem troche takimi autami i strasznie mi sie podobaBo. Jak BMW to tylko M20B25, IS nie wchodzi w gre bo 16 zaworów w tym silniku szybko sie konczy. Saxo za bardzo nie bralem pod uwage bo totalnie nie mam doswiadczenia z fhancuzami, a znajomi ktorzy nimi jezdzili zbyt dobrego zdania o nich nie maja.

Autor:  sneer [ pn maja 11, 2009 7:04 pm ]
Tytuł: 

sobolini pisze:
Saxo za bardzo nie bralem pod uwage bo totalnie nie mam doswiadczenia z fhancuzami, a znajomi ktorzy nimi jezdzili zbyt dobrego zdania o nich nie maja.


wielu moich znajomych jezdzi citroenami i maja raczej dobre zdanie.
oprocz saxo warto rozwazyc IMO honde crx vtec. jest bardzo lekka, a w najmocniejszym silniku 1.6 160 KM robi dobrze bez przerobek. wrazenia tym fajniejsze, ze siedzi sie bardzo nisko, a motor kreci sie na 9 krpm - gokart. tyle ze za 8k moze byc klopot kupic cos niezajezdzonego.

Autor:  Lisiu [ pn maja 11, 2009 7:08 pm ]
Tytuł: 

A może klasyka wyścigowa forda- Sierra lub Escort?

Autor:  KamilKamil [ pn maja 11, 2009 9:10 pm ]
Tytuł: 

Lisiu pisze:
Sierra lub Escort?



Myślę że Escort pochłonąłbym dużo więcej pieniędzy niż wymienione samochody, a Sierra trudna do opanowania :)


sneer pisze:
honde crx vtec. jest bardzo lekka, a w najmocniejszym silniku 1.6 160 KM



Akurat V-TEC ma 136 koni a VTI ma 160, to przez zmienne fazy rozrządu :P

sobolini pisze:
Nie wiem tylko jak podchodzić do SWAPów,


Jeśli nawet byłoby wszystko ok z takim samochodem to martwiłbym się
o stronę prawną, o ile mi wiadomo to od kilku lat wchodzą przepisy odnośnie SWAP-ów po prostu nie będzie wolno startować nimi :) Ale to już wchodzi dobry już 3 rok i jakoś nic z tego więc dobry SWAP nie jest zły.

Autor:  monster18.09 [ pn maja 11, 2009 9:50 pm ]
Tytuł: 

Moge Ci zaproponowac mojego Golfa, kupilem go, bo nie mialem czym jezdzic, a mialo byc mocne. W sumie to sam kiedys myslalem o KJS ale pewnie zaczalbym od kaszla.
Otoz mk2 GTI 16V silnik KR 139KM, 0-100 8,5s. Ostatnio z kresci pojechalem A6 V6 2,6 bez problemu.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 578b6af560
W sumie nie mialem go sprzedawac, ale trafil sie ladny Junak wiec jest opcja. Jak cos PW
Pozdrawiam

Autor:  Mike_THE_GR8 [ pn maja 11, 2009 9:58 pm ]
Tytuł: 

sobolini pisze:
informuje ze az o takie profesjonalne sciganie mi nie chodzi, dopiero zaczynam z tym tematem i do amatorskiego scigania najlepszy wybor to BMW ( wedBug mnie ), i przyjemnosc duzo wieksza niz przy autach przednionapedowych. jezdzilem troche takimi autami i strasznie mi sie podobaBo. Jak BMW to tylko M20B25, IS nie wchodzi w gre bo 16 zaworów w tym silniku szybko sie konczy. Saxo za bardzo nie bralem pod uwage bo totalnie nie mam doswiadczenia z fhancuzami, a znajomi ktorzy nimi jezdzili zbyt dobrego zdania o nich nie maja.


Porównaj sobie przejście tej samej nawrotki VTSem (silnik 1.6)
http://www.youtube.com/watch?v=bDjivX_Cz-c
i BMW e36 325
http://www.youtube.com/watch?v=gg5UIKM3aS4
Czasy całego odcinka bardzo podobne, a róznica klasowa znaczna.

Autor:  Darius [ pn maja 11, 2009 10:39 pm ]
Tytuł: 

Jeśli nadal jesteś zainteresowany VR6 III to kuzyn ma taką zabawkee i jutro się dowiem czy sprzeda bo przesiadł się do 124 i VR stoi jako eksponat

Autor:  sobolini [ wt maja 12, 2009 7:17 pm ]
Tytuł: 

Mike_THE_GR8 pisze:
Porównaj sobie przejście tej samej nawrotki VTSem (silnik 1.6)
http://www.youtube.com/watch?v=bDjivX_Cz-c
i BMW e36 325
http://www.youtube.com/watch?v=gg5UIKM3aS4
Czasy całego odcinka bardzo podobne, a róznica klasowa znaczna.


widzisz, czasy podobne, różnica klasowa jest, ale BMW jakie piekne boki łapało.
Na początek nie zależy mi na tym aby podejmować walkę z czołówką tylko aby się wyszaleć. takie "odchamienie" poprawia mi nastrój i na codzień jeżdże dzieki temu spokojniej. BMW w takim wydaniu sprawia że przejazd jest podobny czasowo a wrażenia dużo lepsze na stronę BMW.
Choć nie ukrywam że jak się żadne nie trafi a strasznie mnie pili taka jazda to może nie tylko trzeba bedzie patrzec na BMW, które cieżko kupić nie zajechane.
Honde CRX czy civic z silnikami ponad 150KM to albo nie do osiagniecia w tym pułapie cenowym albo straszne sztrucle.
Czy ktoś mial styczność może z Peżotem 205GTI??? Daje to radę???

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/