MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Vw na wakcje... Dobre! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=40674 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | arbies [ sob kwie 18, 2009 9:15 pm ] |
Tytuł: | Vw na wakcje... Dobre! |
Ciekawe rozwiązanie... ![]() http://www.youtube.com/watch?v=56XL0Tys ... re=related |
Autor: | stefan [ sob kwie 18, 2009 9:21 pm ] |
Tytuł: | |
Super ! |
Autor: | b@rtek [ sob kwie 18, 2009 10:15 pm ] |
Tytuł: | |
dobry patent ale w sumie co za roznica czy ciagniesz kamping na haku za samochodem czy na dachu? |
Autor: | arbies [ sob kwie 18, 2009 10:27 pm ] |
Tytuł: | |
b@rtek pisze: dobry patent ale w sumie co za roznica czy ciagniesz kamping na haku za samochodem czy na dachu?
Krótszy zestaw i manewrowość większa ![]() |
Autor: | michele [ ndz kwie 19, 2009 12:11 am ] |
Tytuł: | |
Ale za to większe opory powietrza i większy napisk na samochód musi być niż w przypadku haka - inne rozłożenie masy przyczepy. |
Autor: | Piątal [ ndz kwie 19, 2009 12:26 am ] |
Tytuł: | |
Opory powietrza wcale nie są większe, bo wysokość przyczepy jest chyba taka sama. Rozwiązanie moim zdaniem super, tyle tylko że żuczek jest chyba jednak trochę za słaby do tego zadania ![]() |
Autor: | Chuck Norris [ ndz kwie 19, 2009 5:37 am ] |
Tytuł: | |
temat z 74 roku teraz odswiezony i ktos sie nim zachwyca??? przeciez on umarł tak szybko jak powstał!!! gdyby nie umarł jeździłyby do dzisiaj... |
Autor: | Wit [ ndz kwie 19, 2009 6:36 am ] |
Tytuł: | |
Manewrowość niesamowita ![]() ![]() |
Autor: | MercBeginner [ ndz kwie 19, 2009 9:40 am ] |
Tytuł: | |
Też jestem pod wrażeniem łatwości z jaką można manewrować tym zestawem. Ciekawy jest tylko czy to podpięcie do rantów dachu jest bezpieczne, ale pewnie jakieś wymogi musi spełniać. Chodzi o gwałtowniejsze hamowanie... |
Autor: | kokosz [ ndz kwie 19, 2009 10:46 am ] |
Tytuł: | |
Na bezpieczne rozwiazanie to nie wygląda, wystarczy wyobrazić sobie hamowanie na zakręcie, dachowanie wiecej niż pewne. |
Autor: | Wit [ pn kwie 20, 2009 8:33 am ] |
Tytuł: | |
Można by rozważyć takie rozwiązanie do innych aut i jakiś uniwersalny hak z możliwością regulacji. Dla cięższych i solidniejszych "ciągników" z odpowiednią konstrukcją dachu to byłby żaden problem. |
Autor: | michele [ pn kwie 20, 2009 12:33 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli naczepa miałaby hamulec, to ja nie widziałbym problemów przy gwałtownym hamowaniu w zakręcie. Jednak pomysł może dobry, ale po przemyśleniu stwierdzam, że więcej zachodu jest z tą przyczepą niż normalna, albo camper. |
Autor: | MercBeginner [ pn kwie 20, 2009 1:05 pm ] |
Tytuł: | |
michele pisze: Jeśli naczepa miałaby hamulec, to ja nie widziałbym problemów przy gwałtownym hamowaniu w zakręcie. Jednak pomysł może dobry, ale po przemyśleniu stwierdzam, że więcej zachodu jest z tą przyczepą niż normalna, albo camper.
Hamulec najazdowy musi mieć koniecznie - bez niego daleko by nie ujechał. Co by nie było to i tak jest przeniesienie całej masy przyczepy na dach samochodu - to radykalnie zmienia środek ciężkości. Tak myślę... |
Autor: | michele [ pn kwie 20, 2009 6:53 pm ] |
Tytuł: | |
Powinien dociskać bardziej w zależnośći od siły hamowania, a mogę się mylić samochód powinien zostać dociążony. Jako takiej sily, która by powodowała przewrócenie auta by nie było, ale akurat z tego nie robiłem dyplomu. Fakt jest taki, że jak 100km/h skręcimy max w lewo, to może być problem, albo jak się by na ręcznym skręciło. A druga sprawa, pamietasz, jak to na bagażnik malucha się tyle rzeczy ładowało i jakoś nie pamiętam, aby było aż tyle wypadków, a woziło się różne rzeczy, od nart po meblościanki... Druga sprawa oglądałem kiedyś na youtube taki eksperyment. Na smarta położyli drugiego smarta i testowali: długość hamowania, zwrotność itd... I takoś z tego co pamiętam stabilność by była. Ogólnie tak czy inaczej bym nie jeździł takim czymś. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |