MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
ER5, Zephyr 550, BMW F650, Yamaha XTZ 660 Tenere KUPIONA! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=40303 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | trocin [ sob kwie 04, 2009 7:46 pm ] |
Tytuł: | ER5, Zephyr 550, BMW F650, Yamaha XTZ 660 Tenere KUPIONA! |
Witam. Podoba mi sie to moto i mam zamiar go kupic, rocznik 99-02, mial ktos doczynienia z ta Kawą? Pod uwage biore tez Suzuki GS500... |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob kwie 04, 2009 8:26 pm ] |
Tytuł: | |
daj sobie spokoj z Kawasaki i Yamhą....One maj aw standarcie prace silnika jak by garsc srubek wsypał do silnika.Jedynie HONDA lub ewentualnie w ostatecznosci Suzuki.To są napopularniejsze i najwiecej czesci itp.Ja juz sprowadziłem pare sztuk Hondy /Suzuki i zadnych problemów.Na Hondzie 50tys km nierobi zadnego wrazenia.Siadasz palisz i jedziesz.A wczoraj koles podjechał R1 po 21tys km to normalnie sieczkarnia. ![]() |
Autor: | trocin [ sob kwie 04, 2009 8:31 pm ] |
Tytuł: | |
No fakt ze odglos z tlumika nie byl za ciekawy... dzis jezdzilem ERem na motogieldzie w Poznaniu, bardzo wygodna pozycja za kierownica i wyglad jak dla mnie super... moj nr jeden to Ducati Monster ale na razie nie czas i nie kasa na takie moto, ERka troche mi podchodzi pod monstera z wygladu... Nie chce hondy bo wyglad nie ten i pozycja za bardzo lezaca jak dla mnie, suzuki gs500 biore pod uwage, ale bardziej podoba mi sie ER... |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob kwie 04, 2009 8:38 pm ] |
Tytuł: | |
własnie zobaczyłem co to jest...to ER5 ...przeciez to motoryna jest ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | trocin [ sob kwie 04, 2009 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
600 troche za duzo na pierwsze moto... Najwazniejsze dla mnie wyglad i komfort na razie... |
Autor: | chmielo [ sob kwie 04, 2009 9:12 pm ] |
Tytuł: | |
trocin moze jakies enduro?? ja sie przymierzam do DRki 650 na przyszly sezon ![]() |
Autor: | trocin [ sob kwie 04, 2009 9:17 pm ] |
Tytuł: | |
Nie , enduro odpada, czasem bede robil trase 430km poznan-polawy poza tym nie podoba mi sie... |
Autor: | chmielo [ sob kwie 04, 2009 9:25 pm ] |
Tytuł: | |
moze GSX 600 F ? |
Autor: | trocin [ sob kwie 04, 2009 9:44 pm ] |
Tytuł: | |
Zdecydowanie nie |
Autor: | chmielo [ sob kwie 04, 2009 9:57 pm ] |
Tytuł: | |
to juz nie doradzam ![]() ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob kwie 04, 2009 10:15 pm ] |
Tytuł: | |
na trase taka 500? zrozum ze po miesiacu bedzie Ci mało. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | chmielo [ sob kwie 04, 2009 10:22 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER nie namawiaj! czuje respekt do maszyny to dobrze! najgorzej jest wtedy jak ktos sie zbyt pewnie poczuje. moj kolezka w tamte wakacje pierwszy raz jezdzil na 2och kolkach i to jeszcze na skuterze ![]() ![]() |
Autor: | markslav [ sob kwie 04, 2009 10:51 pm ] |
Tytuł: | |
500 będzie dobre na początek, znam takich co na pierwszy brali 1000 ale znam i takich co 500ką jeździli kilka sezonów. Na pewno rozsądniej wziąć na początek coś mniejszego. ER i GS to w sumie podobne motocykle ale chyba lepszym wyborem jest GS ze względu na lepszą opinię jeśli chodzi o serwisowanie. Późniejsze roczniki mają wyżej kierę więc powinno być podobnie wygodnie jak na ER. Podstawą jest jednak dobry stan, jak będziesz miał względnie bdb to bierz i ER. |
Autor: | hogben [ sob kwie 04, 2009 11:02 pm ] |
Tytuł: | |
Aleś sobie paździerze wybrał. Patrząc na Twoje auta , jesteś raczej chłop z jajami co 300 koni ujeżdża ze szperą. A motocykle to takie dla gimnazjalistek chcesz wybrać ![]() Ja od kilku lat żyję z wsadzania ludzi na motocykle. I jeżeli mogę coś zasugerować to nie rób sobie wstydu i kup co najmniej Horneta 600 lub VFR 800. Zresztą napisz do Szymona Dziawera - on jako dziennikarz motocyklowy co jeździł wszędzie i na wszystkim doradzi ci najlepiej. Ale uwierz mi gs 500 to takie " wigry3" wśród motocykli ![]() A , i jeszcze jedno . Niezależnie od Waszych życiowych doświadczeń Kawasaki i szczególnie Suzuki - to obiektywnie 2 liga jeżeli chodzi o jakość. Są od tej zasady chlubne wyjątki , lecz ogólna jakość produktów tych firm znacznie ustępuje Hondzie i Yamasze. I choć jesteśmy między innymi dealerem Yamahy - to osobiście zdecydowanie oddaję pierwszeństwo Hondzie. |
Autor: | Maksio [ sob kwie 04, 2009 11:23 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: na trase taka 500? zrozum ze po miesiacu bedzie Ci mało. ![]() ![]() ![]() ![]() mój Boże... tak jak w kwestii samochodów niejednokrotnie byłem pełen podziwu dla Twojej wiedzy i liczyłem się z Twoim zdaniem, tak w kwestii motoru to o mało nie spadłem z krzesła O_o DOSŁOWNIE jakbym słuchał wypowiedzi 18 latków w poczekalni na egzamin na A ![]() może od razu hayabuse ? przecież co tam... jak sie jest mądrym to i 200 koni nas nie zabije. No ludzie. Mój brat jak kupował pierwszy motor to w teorii też był dobry i oglądając filmiki myślał, sobie: - 600... 600 chyba wystarczy ----> kolejne filmiki----> nie no chyba 1000, tysiąc będzie akurat----> kolejne filmiki-----> nie no, chyba 1000 to za mało, wezmę hayabuse to do dziś z tego padamy ze śmiechu jak on sobie przypomina jak mógł gadać takie głupoty. Już 600 jeździ szybciej niż większość ludzi myśli, a te gadanie, że po jednym sezonie 140km to za mało to jestem na 90% pewien, że mówią tak zwani w Polsce "mistrzowie prostej" i stawiania na gume przy dupach. A wrzucić go na parę szybkich winkli gdzie trzeba przełamać motocykl, dohamować i gość leży w krzaczorach w polu. Słucham od brata od 3 lat, odkąd kupił motocykl i się zakochał, ilu młodych typków kupuje np. 1000 tylko dlatego, że "wiocha pokazać się na 600" i sprzedają po miesiącu albo co twardsi po sezonie, bo taki motor ich przeraża i już z każdym następnym jeżdżą jak dupy za przeproszeniem. Sam, jeśli będę kupować pierwszy motocykl, będę celować w suzuki gs500 bo naczytałem się od groma for, gdzie ludzie mający pojęcie o jeździe rekomendowali właśnie ten motor jako najlepszy dla beginera. Biorąc pod uwagę stosunek mocy do masy przyśpieszenia w zupełności wystarczają i można się nauczyć łamać motor w zakrętach i dostosowywać czas reakcji do tego typu maszyny - to nie samochód, że wciskasz pedał hamulca do końca i jest super. a i jeszcze jedno... "bo 140 koni to mało" - przejechałem się na dłuższej prostej suzuki gsx-r 600 mojego brata i od 8 tysięcy obrotów był taki ciąg na drugim biegu, że zaczęło mnie ściągać z motoru i nie mogłem wrzucić trójki. I niech mi nikt nie pisze, że jak kupi sobie ścigacza "to ja nie będę tak wstawiać i będę normalnie jeździć" - ta, w mieście do 50 i na trasie 90. Oczywiście <br>Dodano po 10 minutach.:<br> hogben pisze: i szczególnie Suzuki
ehem... "BI ES" czyli w rozwinięciu Bull Shit ![]() |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |