MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 8:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 23, 2009 2:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 08, 2007 10:18 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Jaworzno
Wiem że to nie forum skody ale może pomożecie [zlosnikz] Mój tata ma następujący problem z ogrzewaniem tylnej szyby: w sobote normalnie działało jak należy, grzało całą szybe a wczoraj już nie za bardzo... Grzeją nie wszytkie linie tzn mniej więcej od góry działa 6 a następnie np 5 nie działa potem znowu kilka działa i kilka nie działa... Nie wiem co może być przyczyną ale może Wy mi pomożecie [zlosnikz] Z góry wielkie dzięki za odp [zlosnikz] Aha i przypomniało mi sie jeszcze jedno... Padła wycieraczka tylnej szyby, zrobiła niepełny obrót i stanęła, czy to może być silnik wycieraczki?? Nic się z nią nie działo przez 90 kkm a teraz coś z tyłu nie bardzo działa :-? Prosze o pomoc

_________________
MB W124 200D 1987r
SKODA FABIA 1,2HTP 2004r
fso POLONEZ 1,6GLi 1995r NO GAZ NO STRESS:)
CITROEN XM 2,1TD
SKODA OCTAVIA 1,9TDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 23, 2009 7:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
Jeżeli grzeją nie wszystkie linie to prawdopodobnie zostały przerwane. Należy dokładnie przyjrzeć się paskom, które nie grzeją i poszukać miejsca przerwania a następnie zakleić je zakupioną wcześniej w sklepie elektronicznym lub samochodowym maścią przewodzącą. Z wycieraczką może być różnie - mógł się spalić silnik lub też zatarł się trzpień poruszający wycieraczką. Miałem podobną sytuację w Focusie - wyjąłem obudowę z silnikiem i trzpieniem a następnie rozruszałem, wyczyściłem i przesmarowałem aluminiowy trzpień, na którym zebrał się biały osad.

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 23, 2009 7:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 08, 2007 10:18 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Jaworzno
Wielkie dzieki za odp [zlosnikz] Z tymi przerwanymi liniami to właśnie tak myślałem że zostały przerwane, na tylnej szybie mamy zamontowaną roletke i chyba ona spowodowała zatarcie... W drugim przypadku przeczyszcze a jak to nic nie da to chyba zostaje ten silnik.... :-?

_________________
MB W124 200D 1987r

SKODA FABIA 1,2HTP 2004r

fso POLONEZ 1,6GLi 1995r NO GAZ NO STRESS:)

CITROEN XM 2,1TD

SKODA OCTAVIA 1,9TDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 23, 2009 8:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
A jak ten silnik jest tam zasilany? Z jakiegoś złącza, czy poprzez przewody w przelotce klapy? Im też bym się przyjrzał. Najlepiej podstawić za silnik żarówkę o mocy jakieś 60W (od reflektora), załączyć wycieraczkę, poruszać przewodami i sprawdzić, czy nie gaśnie.
Szyba albo faktycznie ma wytarte/przerwane paski oporowe albo tez problem z zasilaniem.
PS. Sprawdź na krótko silnik wycieraczki (podłącz zasilanie bezpośrednio na niego). Sprawdź dobrze masę na klapie.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl