Cytuj:
Aby jednak odpowiedzieć na Twoje pytanie/zagadnienie najpierw należy przeprowadzić badania na temat: najczęściej występujące awarie samochodów podczas podróży.
Jak sądzę dostęp do takiej wiedzy będę miał po zatrudnieniu. Chodzi o to by potraktować zagadnie jak najszerzej. Staram się spojrzeć na to jako na problem operacyjny - zdaje się było takie zagadnienie na zarządzaniu (tylko ja jestem inżynierem silnikowcem cholera jasna), np. Naprawa zaczyna się od telefonu, więc najpierw musi wszystko zagrać w call center (ma pojechać samochód patrolowy a nie holownik); na miejsce trzeba dojechać w możliwie krótkim czasie (wyposażenie w nawigację, jechać samochodem? motocyklem? a może polecieć?); jak pan mechanik dotrze na miejsce to powinien mieć chęć i środki żeby naprawy dokonać na miejscu, a nie odholowywać delikwenta do siebie (czyli musi mieć na przykład parasol gdy pada i zachęte finansową żeby się położyć w kałuży i wypruć pół zawieszenia) itp. Zadanie pojmuje tak, że mam się wykazać multiinstrumentalizmem w podejściu do zagadnienia.
To co piszesz podsuwa mi pomysł, że ten pion powinien mieć prototypownie przyrządów serwisowych, żeby można było elastycznie zakomponowywać wyposażenie serwisówki. Trzeba by było też premiować obywatela jak, który tam wydłubie fajny przyrząd i wejdzie on na wyposażenie.
Cytuj:
Chyba, że się mylę? Komin, sprecyzujesz zakres tematu?
Jest tak jak w pierwszym poście. Potrzebuje doświadczeń zawodowego człowieka pomocy drogowej, moje doświadczenia to 100% druciarstwo. Zacząłem już nawet dzwonić po pomocach drogowych z takim właśnie dziwnym zapytaniem - fajnie się z ludźmi gada, nie spodziewałem się, że ktoś w godzinach pracy wykaże chęć współpracy z natrętem.
Cytuj:
nadmuchiwany garaż, gdyby się rozpadało.
chyba nie podałeś swojej strony w CV!?