MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 5:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt sie 26, 2008 12:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
przeglądam ostatnio net w poszukiwaniu alternatywnych rozwiązań w temacie LPG. znalazłem coś takiego http://mikser.gazowy.w.interia.pl/cojak.html i zastanawiam się jak się to będzie sprawowało. może ktoś z Was widział u kogoś takie cudo albo słyszał o tym opinie użytkowników. ostatecznie zakup i testy w przypadku tego urządzenia to w sumie mały wtdatek pomiędzy 120 -150 z przesyłką.
pan producent twierdzi, że jest zdecydowanie lepiej niż z tradycyjnym mikserem.
dla tych co LPG i MB uważają za nieporozumienie proszę o jakieś konstruktywne komentarze [zlosnik]
pozdrawiam i owocnej dyskusji

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 12:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
yagood pisze:
C 126 E 50 1990r

A robią takie duże mixery ?
Z tego co widzę po zdjęciach to zwykły, lecz dość mocno zdławiony mixer. Moim zdaniem bez rewelacji.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 12:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
cała akcja pachnie BLOS'em, który był bardzo dobrym pomysłem, ale niestety nie jest legalny ze względu na brak mozliwości elektronicznej kontroli ilosci gazu... -jednak nie pachnie blosem, stała geometria, jedynie podobno lepsze mieszanie... Ja mam złe doswiadczenia z tak zdławionymi dolotami, potem jest słabo z osiagami na benie...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Ostatnio zmieniony wt sie 26, 2008 1:05 pm przez Janfocus, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 12:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
mam BRC i rewelacji też nie ma. trezba będzie spróbować, aby sie przekonać.
Pan przysłał foto tego którego montował do MBObrazek.

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Ostatnio zmieniony wt sie 26, 2008 5:09 pm przez yagood, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 12:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
ciekawe jaką ma średnice wewn. bo to spora róznica czy 190 czy 500se :)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 12:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
co do blosa, to tyle osób ma zamontowane to u siebie ( nie widziałem w żadnej V8 MB) i twierdzi, że jest zdecydowanie lepiej, to może....???!!

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 2:23 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ja przepraszam ale moim zdaniem, to, co ten pan wypisuje o pobieraniu przez mikser odpowiedniej dawki gazu jest po prostu bardzo naciagana teoria
Rysunek ze strony tego pana;
Obrazek
Obrazek
Jak dlamnie to zwykly "gaznik"

W dodatku magnetyzer.... :-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 26, 2008 5:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
ale to źle że to gaźnik a w dodatkumagnetyzer?
chodzi mi o to czy to może lepiej działać od palnika np BRC bo taki mam
czy może lepiej naprzeć w blosa?
najchętniej to bym zakupił Impco 300A tylko słabo w Polsce dostać.
wysłałem maila do firmy, która to sprzedaje i czekam na odpowiedź po konsultacji Pana z importerem :roll:
w katalogu http://www.impco.ws/download/2008MASTER ... 0Color.pdf na stronie 90 jest opis

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 27, 2008 9:34 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Nic zlego - tyle, ze tego typu mieszacze sa stosowane od bardzo dawna przez gazownikow... nie wiem skad ten patent?!
Jednak przy takim typie mieszacza moze byc ciezko ustawic wolne obroty, bo mieszacz ma bardzo mala wydajnosc przy malych przeplywach (ze wzgledu na to nie nadaje sie do instalacji I gen).
Czy bedzie dzialal lepiej - watpie, ale to zalezy od regulacji. Jako, ze domniewywuje, ze masz problemy z obecna instalacja, ktorej gazownik nie potrafi wyregulowac, smiem twierdzic, ze z tym mikserem bedziesz mial jeszcze wiecej problemow.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 27, 2008 11:08 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
zacznę od tego, że problemów z instalacją nie mam.
jedynie czego oczekuje po lekkim upgrade instalacji, to lepszej dynamiki auta - porównywalnej z benzyną. dletago szukam różnych patentów.
naczytał się człowiek o Blosach i zaczął kombinować [zlosnik]

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 29, 2008 8:27 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Witam!
Wydaje mi sie ze nie ma co kombinowac..
Chcesz zrobic upgrade, to pakuj blosa, pozostaw zawor starowany komputerem na zasilaniu, tylko go wybebesz albo ustaw trwale na otwartym (zeby na przegladach nie marudzili) i w droge. Jak na razie nie widze zadnego bardziej sensownego rozwiazania dla gazu w takich silnikach.
Sam sie do tego przymierzam od ponad roku, tyle ze kompletnie nie mam czasu na taka zabawe, a przy obecnie przejezdzanych 10tys km rocznie, moge sobie przebolec gorsza dynamike zagazowanego auta.
Pozdrawiam!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 8:28 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
Cytuj:
~Borys
Chcesz zrobic upgrade, to pakuj blosa,......


a widziałeś blosa w V8, bo ja szukam kogoś kto wie co nieco w temacie. szkoda byłoby wywalić kaskę i żeby okazało się, że to bez sensu, bo wydajność zbyt mała?
może Ty coś wiesz w tej materii.
pozdr

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 10:16 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
yagood pisze:
Cytuj:
~Borys
Chcesz zrobic upgrade, to pakuj blosa,......


a widziałeś blosa w V8, bo ja szukam kogoś kto wie co nieco w temacie. szkoda byłoby wywalić kaskę i żeby okazało się, że to bez sensu, bo wydajność zbyt mała?
pozdr


Blosy z tego co kiedyś widziałem, były o różnej przepustowości.
Musisz szukać odpowiedniego do m117 + odpowiedni parownik i będzie Ci chodzić.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 10:31 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
już potwierdziłem fakt, że zamontowany blos będzie działał. parownik mam z zapasem tylko była kwestia czy blos da rade i z rozmowy z gościem co instaluje to w aucie jestem chyba zdecydowany.
teraz tylko wolna gotówka i zabawa w garażu.
pozdr

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 03, 2008 11:29 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
yagood pisze:
już potwierdziłem fakt, że zamontowany blos będzie działał

Czekam na testy i wrażenia (oby nie wybuchowe) W Blosie jest kwestia doboru przekroju głownej dyszy (A,B,C,D,....) Jestem ciekaw czy będzie to hulać. Jakby co to napisz co, jak i za ile ?

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl